בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
דף הביתo M-commerce. הרכישות בסלולאר תופסות תאוצה

M-commerce. הרכישות בסלולאר תופסות תאוצה

M-commerce רכישה באמצעות הטלפון הנייד
דברים שקונים מפה, לא קונים משם...


תרבות הצריכה של ימינו, כפי שידוע כבר לכל, היא ארץ האפשרויות הבלתי פוסקות.
השינויים הרבים שמחוללת מהפכת האינטרנט, יצרו שדרוג משמעותי גם בעולם הצרכנות, שמשפיע לא רק על האופן בו אנו מחפשים ובוחנים מוצרי צריכה ושירותים, אלה גם על האופן בו אנו רוכשים אותם בפועל.
כיום, גם העצלן שבצרכנים יכול להסתדר מצוין מבלי לנטוש את הספה, ולבצע רכישות ועסקאות בהינף אצבע... על הטאץ' סקרין של הטלפון החכם שלו.

מגמת הרכישה באמצעות הסלולאר, או בשמה הרשמי M commerce (mobile Commerce), תופסת תאוצה של ממש. 79% מבעלי הסמרטפונים נעזרים בהם לביצוע רכישות! כך נמצא במחקר שערכו Google ו-  Ipsos OTX בקרב 5,013 בעלי סלולארים חכמים בארה”ב. תאוצה זו טומנת בחובה הזדמנויות צמיחה עבור בעלי עסקים. לפיכך - בניית אתר סלולארי והוספת אפשרות לרכישה דרך הסלולאר היא פעילות חיונית כחלק מאסטרטגיית המכירות.

להשיג בחנויות המורשות... בתוך מכשיר הסלולארי שלך.
לפי  comScore (חברה אמריקנית המתמחה בניתוח זירת הדיגיטל), בערך 80% מכלל הרכישות בסלולאר נעשות דרך אפליקציות. נמצא כי לקוחות מביעים נכונות לאמץ קומץ מצומצם של אפליקציות קמעונאיות לטובת אפשרות ל- M commerce... וכמובן, העדיפות ניתנת למותגים הגדולים והמוכרים.

מה זה אומר עבור בעלי עסקים? שכמו שאתם מוכרים את המוצר שלכם תוך בידול מהמתחרים והבלטת התועלת, כך עליכם למכור ללקוח את האפליקציה שלכם. ברגע שללקוח יהיה קל לשלם דרך הסלולאר, תהיה לו מוטיבציה גבוהה יותר לקנות מכם. כלומר, אספקט נוסף שנכנס כעת לתחרות העסקית שלכם הוא: M commerce - עד כמה נוח לקנות את המוצרים שלכם מכל מקום.

חשבו על כך קצת כמו על המאבק של חנות הממוקמת באזור נידח אל מול חנות הממתינה ללקוח במיקום מרכזי ונגיש. יכול להיות שהחנות הנידחת מציעה דילים טובים יותר... אבל עבור הלקוח- נוחות ההגעה היא חלק משמעותי מהתועלת שכלולה בעסקה.
אפליקציית ה- M commerce שתוסיפו, היא הסניף הכי נגיש שלכם.

יוצאים לקניות בלי לצאת מהבית
במחקר שנערך לאחרונה על ידי חברת האון ליין האמריקנית AOL וסוכנות הפרסום BBDO נמצא כי 68% מהזמן, השימוש שנעשה בטלפונים ניידים דווקא לא כולל ניידת רבה מדי, אלה נעשה מהבית! הטלפון הנייד, עקב בינתו הטכנולוגית, הפך להיות היומן, ספר הזיכרונות והמרכזייה, המשרד וקונסולת המשחקים שלנו. כל פעילות היום יום יכולה להתכנס אל תוך המכשיר הקטן הזה, בהתאם לאפליקציות ולהגדרת האישיות שבוחר הגולש ליישם. גולשים שהם אנשי קניות בלב ובנפש וגם חסידי טכנולוגיה– נוטים יותר לבצע רכישות בסלולאר. למשווקים המזהים כי רוב קהל היעד שלהם מורכב מאותם אנשי M commerce, מומלץ מאוד להרים את הכפפה ולספק אפשרות לרכישה סלולארית באתר האינטרנט שלהם.

איך תדעו אם הלקוחות שלכם אנשי סמרטפון מושבעים?
לכל אתר אינטרנט יש ממשק ניתוח נתונים (Analytics), המציג נתוני תנועת גולשים. כפי שאתם בודקים את כמות הגולשים היומית, הקדישו עוד כמה שניות לבדוק מי נכנס לאתר דרך הסלולאר:  



גולשי ורוכשי הסלולאר הם קהל בפני עצמו. נתח השוק שהם מהווים הולך ומתרחב, ובהתאמה… תוכלו גם אתם להרחיב את הפעילות העסקית שלכם באמצעות הוספת אפשרות ל- M commerce.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: