בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
דף הביתo הכל אודות עמוד האודות

הכל אודות עמוד האודות

הכל אודות עמוד האודות

כתיבת תוכן לאתר הינה משימה שיש לבצע ברצינות הראויה. מנהלי עסקים רבים, דווקא מכיוון שהם אנשי עסקים ולא אנשי אמנות ויצירה, נוטים לחשוב שדי בכך שהמידע אודות העסק מוצג באתר אינטרנט ונגיש לעיניי הלקוח. אולם שאלת השאלות היא עד כמה מידע זה נגיש לעיני הלקוח ויותר מכך – מה הלקוח חושב על התוכן? האם התוכן מקרב אותו וגורם לו להעדפה של המוצר או השירות שלכם על פני אלו של המתחרים או... יוצר אפקט הפוך?

בניית אתרים - שמו של עמוד האודות
איך שלא תגידו את זה...

אחד השלבים הראשונים בבניית אתר הוא להגדיר את מספר העמודים, סוגיהם, שמותיהם ומיקומם. ישנם בעלי עסקים שבכלל לא חושבים על המילה "אודות" כשהם חושבים על בניית אתרים. זאת משום שה"צנועים" שביניהם לא מעוניינים כלל לפרסם מידע אודותיהם וה"מתחכמים" ביניהם קוראים ללשונית זו בשם אחר.

נקודה למחשבה ל"צנועים" - כיום, כמעט כל חברת בניית אתרים ממליצה שלא להצטנע יתר על המידה וכן לכלול באתר מידע כלשהו אודות העסק, גם אם לא בהצהרה בולטת תחת הכותרת "אודות" .

נקודה למחשבה ל"מתחכמים" – התחכמות יכולה להיות כלי קריאטיבי נועז אם היא תואמת את אופי המותג ואת קהל היעד אליו פונים. (ואך ורק אם היא תואמת!). אם כל הניסוחים באתר שלכם מתחכמים ושובבים אז זה יהיה מתאים להתחכם גם בשמות הדפים. יחד עם זאת, חשוב שלא להתחכם יותר מדי. נסו לשלב בחוכמה בין השם הרדיקלי שברצונכם לתת ל"אודות" לבין שם שבכל זאת מסביר במה מדובר. יש הבדל בין אתר המציג עמוד "קצת עלי / עלינו" הרומז שניתן לקרוא בו על בעל העסק או על צוות החברה. לבין אתר המציג עמוד בשם: "מסקרן בטירוף" אשר יכול להשתמע למספר כיוונים ולאו דווקא מעיד שבעמוד זה מצוי מידע "מסקרן בטירוף" על אודות העסק ובעליו.

בניית אתרים - מיקומו של עמוד האודות.
בין נרקיסיזם לביטול עצמי...

כיום, רוב עמודי האודות הם למעשה הדף הראשון באתר. מצד אחד- גולשים כבר רגילים לסכמה הזו ואם הם מוכוונים לגשת אל דף האודות שלכם הם יחפשו אותו בראש רשימת העמודים. מצד שני - אם אופי המותג שלכם הוא כזה השובר מסוכמות או לחילופין – אם יש לכם מותג שפשוט מעניין יותר ממה שיש לכם לספר על העסק... אין שום סיבה שלא תמקמו את עמוד האודות בסוף הרשימה.

עצם הצבת העמוד בקצה (סוף או התחלה) תותיר אותו זכיר. (כאשר מדובר ברשימה או בתור, המוח האנושי נוטה לזכור טוב יותר את האלמנטים הראשונים והאחרונים). ועצם העובדה שסיפקתם בהתחלה מידע אחר אותו ראיתם כחשוב יותר לקהל המטרה שלכם, יאותת לגולש כי מדובר באתר (ובעסק) המנוהל על ידי אנשים ששמים את עניינו שלו לנגד עיניהם ומספקים לו את המידע שהוא מחפש ולא את המידע שהם רוצים שימצא.

בניית אתרים - תוכנו של עמוד אודות
תחילתה של ידידות נפלאה...

לכל אדם יש מה להגיד. בוודאי שכבעל עסק התומך את שיווק העסק בתהליך בניית אתרים, יש לך המון לספר על המוצר ועל העסק. בבואנו להחליט מה כדאי להכליל בעמוד האודות מתוך מכלול גדול של עובדות, דעות, עמדות, אנקדוטות, מוצרים, מחירים וכו'... עלינו להיות מונחים על ידי סקרנותו של הגולש- הלקוח הפוטנציאלי.
מה הלקוח מחפש? נסו לחשוב כלקוח העומד בפני רכישה של מה שאתם מוכרים. מה הייתם שואלים? לכל מותג תכונות שונות שחייבות להימצא בו. כשמדובר באופנה – נבליט את היצירתיות של המעצב ואת הייחודיות של הבגד. כשמדובר במוצר חשמלי- נדגיש האיכות, הידע המקצועי של מי שייצר אותו וכו'. מקדו את המידע סביב אותן תשובות לשאלות הלקוח.

לסיום, בניית אתרים יעילה היא כזו השוקלת לאן לכוון את הלקוח לאחר שסיים לקרוא את התוכן. הוסיפו אל המידע בעמוד האודות הנעה לפעולה. זו יכולה להיות הנעה לרכישה, להרשמה לשירות, להזנת פרטים או פשוט להמשך קריאה בעמודים נוספים באתר. ההפניה בפועל יכולה להיעשות באמצעות טופס מקוון שיהיה מצוי בתחתית הדף, לינק לטופס או מספר טלפון ליצירת קשר.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: