בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo תמונה שווה אלף מילים? לא רק...

תמונה שווה אלף מילים? לא רק...

כשמדובר במבחן התוצאה של בניית אתרים אחד המדדים להצלחת אתר הוא מיקומו בתוצאות החיפוש (בעיקר במנוע Google). נכון, בניית אתרים וקידום אתרים הם שני תחומים שונים אבל לרוב, חברת בניית אתרים שבונה את תשתית האתר, יודעת גם לספק תכנים ואף להמשיך ולקדם ע"י הוספת תכנים רלוונטיים ושילוב הקישורים הנכונים.

בכתבה זו נסביר איך לשלב קישורים ומילות מפתח בתמונות כדי שיעלו את ערך הדף האינטרנטי בעיניו של רובוט הסריקה של גוגל- הגוגלבוט.

בניית אתרים עם תמונות.  

הגוגלבוט סורק תוכן אינטרנטי באופן תדיר, ולרוב מגיע אל האתר שלכם כל כמה ימים. קיימים מספר מדדים על פיהם הגוגלבוט מדרג את התוכן ומקפיץ את הדף הנדון קדימה בתוצאות החיפוש. בין הפרמטרים: שימוש בתוכן עשיר = בניית אתרים המורכבת משילוב טקסט, קובצי Jpeg או PDF (תמונות), קובצי שמע, וידאו, מצגות וכו'. ככל שהאתר מגוון בתכנים אלו, הדף יחשב עשיר יותר ויקודם בהתאם.


בניית אתרים עם תמונות מתויגות.

הגוגלבוט מבחין בין סוגי הקבצים ומזהה כשמדובר בתמונה. אולם אינו יודע "לצפות" בתמונה ולדעת מה רואים? בניית אתרים יסודית, תתייג כל תמונה עם טקסט שיסביר (לגוגלבוט) מה רואים או תשלב מילת מפתח רלוונטית כך שהרובוט שכדאי לקדם את הדף כי הוא מכיל: א. תוכן עשיר. ב. תוכן רלוונטי.

 תיוג מילות מפתח במהלך בניית אתרים
כשמזינים תמונה לאתר, נפתחת תיבת הגדרות של התמונה. שם אתם נשאלים מה הגדול הרצוי, יישור הטקסט וכו'. בתיבה זו מופיעות גם תגיות HTML:

1.    השדות   title ו-alt  - בהם יש לשלב את מילת המפתח המרכזית של הדף המקודם.

2.    בשדה description- ניתן (לא חובה) למלא תיאור קצר של התמונה שכולל את מילת המפתח אבל מוטמע בטקסט תיאורי מפורט יותר.


הזנה פשוטה זו של מילות המפתח לשדות ה- HTML תתרום רבות לקידום האתר. בניית אתרים המשלבת מילוי תגיות בעצם תסייע הגוגלבוט לקדם אתכם על סמך מה שדיווחתם שרואים בתמונה.

למשל: בעת בניית אתרים לאתר אופנה כשרוצים לקדם דף "מבצעים" תחת מילת נמפתח "מבצעים". מעלים תמונה של שמלה המוצעת במבצע... התגיות של שמלה זו חייבות להכיל את מילת המפתח. תוכלו לכתוב "מבצעים" או "שמלה מבצעים" אך בשום אופן אל תסתפקו בתיוג :"שמלה" / "שמלת מעצבים" – דיווח זה אמנם מדויק אך אינו מכיל את מילת המפתח. 

 

 

איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: