בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo הקמה וניהול של פורום באתר

הקמה וניהול של פורום באתר

מכירים את זה שהרבה מאוד לקוחות נכנסים לאתר שלכם אבל מיד יוצאים?  לא, זה לא קטע ממופיע סטנדאפ ואם אתם מנהלי אתר או עוסקים בקידום או בניית אתרים... זה בטח לא מצחיק אתכם. תוכלו לשקול הוספת דף פורום שימשוך תנועה לאתר ויתרום לקידום. ניתן לעשות זאת לבד או להתייעץ עם חברת בניית אתרים.

בניית אתרים ובניית יסודות תקשורת בין הגולשים.

 הקמת פורום באתר כחלק מאסטרטגיית בניית אתרים 

בניית אתרים הכוללת דף דינמי כמו פורום יכולה למשוך לקוחות לאתר. הפורום כמובן יעסוק באחד הנושאים המרכזיים הקשורים למוצר או לשירות שלכם. מבחינת בניית אתרים וקידומם, גם מילות המפתח שתשלבו בדף זה וגם התנועה שהדף ימשוך – יכולים לתרום לקידום האתר בגוגל.

קיימים שני סוגי פורומים אותם ניתן להקים במהלך בניית אתרים : 

בניית אתרים - פורום בניהול מומחים.
בין אם אתם מקימים את הפורום לבד או בעזרת מומחה בניית אתרים, כוונו לפורום רציני שנתפס כבעל ערך בעיני גולשים וגייסו מנהל מקצועי לניהול המענה על שאלות הגולשים.

איתור מנהל/ת מתאים- חפשו ברשת אנשי מקצוע הקשורים לתחום העסק. למשל אם אתם משווקים מזון לתינוקות, חפשו אנשי מקצוע המומחים בטיפול בתינוקות או בייעוץ לאמהות למשל בנושאי: הריון ולידה, הנקה, יועצי שינה, יועץ התפתחות וכו'. כל אלו תחומים שסביר שיעניינו את קהל היעד של מזון לתינוקות (שהינו הורים). 

תגמול מנהל/ת אתר- בהתאם לרמת המומחיות וכן העניין והמוטיבציה של איש המקצוע לקחת על עצמו את ניהול הפורום, בדקו עם המנהל עוד בפנייה הראשונית, האם הם מוכנים לבצע את העבודה בהתנדבות, האם הם מעוניינים בשת"פ כתגמול או בסכום סמלי של כסף.

בניית אתרים - פורום בניהול עצמי.
במידה ואין לכם פנאי לאיתור מנהל ומעקב אחר פעילותו, או תקציב עבור התגמול, תוכלו להותיר את המושכות בידי הגולשים. במקרה זה מומלץ שתפקחו בעצמכם על התגובות והשאלות בפורום. שמרו על כללי תקשורת מכבדת בין חברי הפורום, מחקו תגובות בעיתיות (פוגענות, הוצאת דיבה או מילים גסות), החליטו עד כמה מותר לשלב תוכן שיווקי ומתי להתריע למשווקים או לחסום אותם, וכמובן- ענו על שאלות הגולשים, בגבולות הידע שלכם.  

זכרו: אל תתפתו לענות כשאינכם בטוחים בנכונות התשובות ואל תתביישו להזדהות ולומר לשואלים מהם עיסוקכם הכשרתכם כדי שיידעו למה לצפות מכם. 

 

 

איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: