בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo בניית אתר עסקי – כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך

בניית אתר עסקי – כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך

אנחנו חיים בעולם דיגיטלי. זו כבר לא סתם אמירה צינית אלה הגדרה די מדויקת של המציאות. העולם הדיגיטלי משרת אותנו לטובה ברבים מן המקרים וכך גם בכל הנוגע לצרכנות נבונה ומשתלמת יותר. מכיוון שכך... גם מאמצי הפרסום והשיווק צריכים להיות נבונים ומותאמים למדיה. בעולם בו צרכנים מתרשמים, משווים ורוכשים בלחיצת כפתור ברחבי האינטרנט בניית אתרים עסקיים כדי לענות על ההכרח להיות נוכח באינטרנט היא בגדר חובה, ממש כמו החזקת כרטיס ביקור אישי כדי להעביר מידע לידי המתעניינים.

 

נוכחות ברשת – הופעה בתוצאות של מנועי החיפוש

זירת האינטרנט הינה נרחבת ומגוונת מאוד, באופן המעניק למפרסמים אפשרויות רבות של חשיפה בפני הצרכן. כמובן שגם ללא בניית אתרים מכל סוג שהוא ניתן להופיע לעיני הלקוח הפוטנציאלי בתוצאות החיפוש. עסקים קטנים בתחילת הדרך הנרתעים מפינוי תקציב לטובת בניית אתרים עשויים לבחור בדרכים שונות ללא בניית אתרים , אולם לטווח הארוך וככל שהעסק צומח ונעשה יותר רשמי ומכובד, מוטב שיבצע בניית אתרים אשר תהווה חותמת איכות לגודלו ולרצינותו של העסק.

 

נוכחות ברשת ללא בניית אתרים

נוכחות ברשת ללא בניית אתרים ניתן להשיג בדרכים הבאות:

  • הופעה באינדקסים – פרסום פרטי העסק באינדקס רלוונטי לאותו תחום עיסוק או לאינדקס עסקים כללי.
  • פייסבוק – יצירת פרופיל פייסבוק עסקי בתור "מותג" והעלאת פוסטים ותמונות עם מסרים שיווקיים-תדמיתיים.
  • דף נחיתה עצמאי – בניית דפי נחיתה עצמאיים ע"י מערכת דיוור או אתר יעודי לבניית דפי נחיתה. פרסום לינק המוביל לדף הנחיתה ובו תכנים שיווקיים.

 

נוכחות ברשת במסגרת בניית אתרים

בניית אתרים וקידומם אל המיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש (לפני הפייסבוק/ אינדקס/ דף נחיתה), משדרת יציבות ורצינות מצד העסק ומקלה על הגולש להגיע ל"תשובה" רלוונטית יותר ל"שאלה" שהקליד בעת החיפוש. בעוד שבפייסבוק ניתן לפרסם קמפיינים תקופתיים ומתעדכנים ובאינדקס מציגים רק את פרטי העסק. בניית אתרים מאפשרת לגולש להגיע לאתר מכובד= מקבץ של כמה דפי אינטרנט המאגד את כל המידע שקיים ברשת על העסק הנדון. בניית אתרים על תשתית טובה תאפשר לכם גם לעדכן קמפיינים תקופתיים, כתבות ועדכונים בדפים יעודיים וגם לספק מידע כללי, בסיסי ובלתי משתנה.

 

איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: