בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo קידום אתרים באמצעות מערכת דיוור

קידום אתרים באמצעות מערכת דיוור

לאחר תהליך דקדקני, מרגש ומפרך של בניית אתרים ... השלב הבא הוא להפנות אל האתר כמה שיותר גולשים (לקוחות פוטנציאליים) פנימה, לחבר אותם אל המותג ולעניין אותם בהצעות מכר שונות. בניית אתרים היא לא בכדי אחת מאבני היסוד מהם בנויה אסטרטגיית השיווק של עסק מצליח. בניית אתרים תדמיתיים יכולה להחדיר את המותג למודעות של הצרכן ולהעצים את הסיכוי למכירות של בית העסק. בתנאי, כמובן שהאתר מקודם מספיק כדי להופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש לש מנועי החיפוש המרכזיים.

 

בניית אתרים למגירה?

למה חובה שהאתר יופיע במיקומים הראשונים של תוצאות החיפוש?

כאשר לקוח מחפש מוצר או שירות מסויימים ברשת האינטרנט (שהינה כיום מקור החיפוש העיקרי של רוב הצרכנים), הלקוח מקליד ביטוי חיפוש = מילים / צירופי מילים הקשורים לתחום המותג או השירות. בתוצאות החיפוש מתקבלים עשרות אלפי דפי אינטרנט ובכל אחד מהם כ – 10 אתרים. לקוח ממוצע לא מעיין ביותר מאחד / שני הדפים הראשונים שמוצגים לפניו... ואם אתר העסק שלכם מופיע רק בדף השלישי למשל, הלקוח לא יגיע אליו.

 

בניית אתרים וקידומם ע"י מערכת דיוור.

בניית אתרים היא רק השלב הראשון בהנגשת התוכן השיווקי שלכם ללקוח הפוטנציאלי, כאמור, יש לקדם את האתר כדי שהלקוח יכנס אליו. לאחר בניית אתרים ניתן לקדם אותם במספר דרכים, אחת מהן היא הפצת תוכן ישירות אל נמענים שנרשמו לקבל דיוור מכם.  

קידום אתרים ע"י מערכת דיוור אלקטרוני:

  1. אספו פרטי קשר של לקוחות פוטנציאלים (לידים), או לקוחות עבר ורכזו אותם ברשימת דיוור. שלחו לנמעני הרשימה ניוזלטר שבועי / חודשי הכולל לינקים לאתרכם. בניית אתרים התומכת בדיוור יכולה גם לשלב ארכיון ניוזלטרים באתר כך שאם הנמען אהב ניוזלטר מסוים ולא שמר אותו הוא יכנס לאתרכם כדי לחפש אותו. 
  2. בניית אתרים עשירה עם תוכן עשיר – אחד הפרמטרים שלפיהם רובוטי הסריקה של מנועי החיפוש מחליטים אם לקדם את אתרכם הוא "תוכן עשיר". ככל שהניוזלטר יכלול תוכן מגוון יותר (טקסט, תמונות, אודיו, וידאו, קישורים וכו') כל הוא יתפס כאיכותי יותר.
  3. בניית אתרים על בסיס תקשורת חברתית – בכל מערכת דיוור אלקטרוני איכותית ניתן להוסיף לניוזלטר כפתורים חברתיים כמו: כפתור "שלח לחבר" וכפתור "שתף בפייסבוק". כפתורים אלו הופכים כל נמען מרוצה לשגריר של הניזולטר בקרב חבריו ומכריו – לקוחות פוטנציאליים נוספים שעד כה לא ידעתם על קיומם.
  4. בניית אתרים מזמינים (להצטרפות לדיוור) - מערכת דיוור טובה כוללת אשף ליצירת טופסי הצטרפות לדיוור אותם ניתן להטמיע באתר במהלך או לאחר בניית אתרים.
  5. מה- offline ל- online – מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת ליצור קוד QR (אותו קוד ריבועי שמודפס ע"ג מוצרי פרסום, נסרק ע"י סמרטפון ומפנה לכתובת אינטרנטית) לאחר שסיימתם את תהליך בניית אתרים תוכלו ליצור דפים או אזורים מסויימים בדף המכילים תוכן שעונה על שאלה / הצעה / רעיון שמצוגים בפרסום המודפס ולשלב QR שיפנה אל אותו תוכן המהווה תשובה.
  6. בניית דפי נחיתה עבור בניית אתרים – מערכת דיוור אלקטרוני איכותית מאפשרת יצירת דפי נחיתה בחינם (אשף דפי הנחיתה מוצע כרכיב עזר והתשלום למערכת הדיוור הוא לפני מספר הניוזלטרים שנשלחים מדי חודש). דפי נחיתה ברחבי הרשת יכולים להפנות גולשים אל האתר באופן ממוקד.

 

איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: