בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo תנועה לאתר – כמות VS איכות.

תנועה לאתר – כמות VS איכות.

... אז עברתם בהצלחה תהליך מקיף של בניית אתרים.

בחרתם לכם מומחה בניית אתרים שבאמת מבין מה הוא עושה, "תיבלנתם" את התשתית עם עבודתו המושקעת של מעצב אתרים ולסיום... גם התנעתם תהליך SEO (קידום אתרים) כדי למשוך כמה שיותר גולשים פנימה- אל אתר העסק המרשים שלכם! מהיום, האתר שלכם אמור להסב לכם רק נחת עבור כל העבודה והמשאבים הכספיים שהושקעו. אולם, חשוב שתגדירו היטב את המטרה: מה חשוב יותר בתנועה לאתר? כמות הגולשים או הרלוונטיות בחיבורם למותג?  

בניית אתרים איכותית – מושכת גולשים איכותיים.

אחד הפרמטרים להצלחה של תהליך בניית אתרים הוא ללא ספק התנועה הנכנסת לאתר המוגמר. "תנועה" (ממש כמו בכביש) הוא מונח המשקף כמה גולשים פוקדים את אתרכם מדי יום. אולם, את הכמות הזו יש לאזן עם איכות. שכן לא משנה כמה גולשים יכנסו לאתר מדי יום אם הם יצאו ממנו מיד. הסיבה העיקרית לעזיבת גולשים היא שמדובר בתהליך בניית אתרים לא קשוב ולא אמין, אשר אמנם עשה היטב את העבודה של לסקרן את הגולש אבל לא השכיל להשלים את העבודה עד סופה ולספק את מה שהובטח לגולש לפני כניסתו לאתר.

 

בניית אתרים וקידומם – היה ראש לאריות.

מטרתה של בניית אתרים טובה היא שהאתר יופיע במיקום הראשון ביותר מבין תוצאות החיפוש שהניב חיפוש הגולש במנועי החיפוש המרכזיים. כשאומרים "מנועי חיפוש" מתייחסים בעיקר ל- Google (ישנה פעילות מסוימת גם במנועים אחרים). לכל מנוע חיפוש קריטריונים אותם הוא מבקש מהאתר על מנת שיהיה ראוי לקידום. כדי לוודא איזה אתר עומד בקריטריונים, מפעילים המנועים "רובוטי סריקה" = תוכנות הסורקות את התכנים בכל דף ודף אינטרנטי ברשת, ומדרגות מהרלוונטי ביותר להכי פחות רלוונטי.

אחד הקריטריונים להכתרת אתר כ"רלוונטי" הוא זמן שהיית הגולש באתר. כשגולש נכנס לאתר ומיד יוצא, הרובוט יניח שהתוכן בפנים לא ענה על הציפיות. לכן חשוב לא להבטיח בפרסום המוביל לאתר, תכנים וחוויות גולש שלא ניתן לספק בפועל.

 

בניית אתרים וקיום הבטחות.

לפעמים גולשים נכנסים לאתר מסוים בטעות. זו בעיה שאינה בשליטת מומחה בניית אתרים. אולם, הקלקות שווא אלו על הלינק לאתרכם עשויות להיחשב בעיני רובוטי הסריקה כעילה לדירוגכם כ"לא רלוונטיים". למה? כי זה נראה כאילו הבטחתם הבטחות שווא.

לעומת זאת, בניית אתרים נכונה והוגנת היא כן בשליטתכם. במהלך בניית אתרים חשבו מה הגולש מחפש ואיך תוכלו לספק לו את מבוקשו ותנו לשאלות אלו להנחות את מספר הדפים, את התוכן והתמונות ואת סוג האינטראקציה שתצרו בעת התהליך האישי שלכם של בניית אתרים.

ככל שתצליחו לעניין את הגולש להישאר מחובר ולקרוא את התכנים שלכם במשך זמן ארוך יותר - סיטואציות אלו ימדדו כרלוונטיות ואיכותיות - הן עבור רובוטי הקידום של גוגל, והן עבורכם כמנהלי עסק שמטרתו ליצור קשרי לקוחות חזקים ולמכור. 

 

לסיכום, בניית אתרים טובה לא בונה הבטחות שווא.

בניית אתרים שתמשוך את הגולש אל תוך האתר עם מסרים רלוונטיים מבחוץ, ובנוסף תענה על הציפיות שטופחו בהם ע"י הטמעת תכנים מספקים בפנים, היא בניית אתרים המאזנת היטב בין רצון מנהל האתר לכמות של תנועת גולשים ובין הדרישה של רובוטי הסריקה להוכחת איכות של החיבור בין הגולש לדף אליו נכנס.




 

איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: