בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo הפסיכולוגיה של השיווק באתר

הפסיכולוגיה של השיווק באתר

גזרת השיווק של בניית אתרים הינה מוגדרת וברורה מאוד יחסית לגבולות ולאפשרויות של הפרסום באמצעות תוכן שיווקי שיועבר באתר הבנוי. מומחה בניית אתרים מתמקד בעיקר בסוג האתר, האינטראקציה שתוצע באתר בעוד שכדי לחלוש על תחום התוכן יש להבין דבר או שניים גם בתחום הפסיכולוגיה של השיווק (הפסיכולוגיה של השכנוע).


בניית אתרים כפלטפורמה למסרי שכנוע.

דפים המוקמים בעת בניית אתרים עוברים שני שלבים מרכזיים בתהליך היווצרותם:

  1. תחילה (ואחרי חקר שוק רציני) יש להחליט מה יהיה מספר הדפים הרצוי ואופיים של הדפים. האם תתאפשר אינטראקטיביות (כפתורים ותיבות שיח שיאפשרו תגובה של הגולש) או שמא הדפים יכילו תוכן וייעודו לעיון בלבד.
  2. שנית, בניית אתרים מכילה תוכן. מה יהיה התוכן שיפנה בצורה המשכנעת ביותר אל קהל היעד?

מומחי בניית אתרים מסוימים עושים את שני השלבים האלו בו זמנית. בכל מקרה, בניית אתרים המתחשבת בשני שלבים אלו תהיה מוצלחת ועניינית יותר מאשר בניית אתרים שאינה תהליכית וכן תעלה את הסיכוי להשיג תוצאות טובות יותר.

בניית אתרים משכנעים.

ביקר בשלב השני של בניית אתרים יש להבין שדפי האתר הם פרסומות לכל דבר והם מספקים למוכר (למשכנע) את הפלטפורמה להפעיל תהליכי שכנוע על המאזין (הלקוח הפוטנציאלי). מסיבה זו יש לנסח את תוכן האתר בצורה כנה כפי שהייתם מנסחים את שיחת המכירה שלכם פנים מול פנים.

בניית אתרים פסיכולוגית-

מה משכנע אותנו מהבחינה הפסיכולוגית?

שכנוע הינו תהליך בו המסר שלכם מחולל שינוי עמדות בשומע.

בכל מקום בו יש מסר, למשל בתחום בניית אתרם, ישנם 2 מסלולי שכנוע:

מרכזי – מצריך עיבוד עמוק של עובדות ונתונים. ). הלקוח יפעיל מסלול זה בהחלטות חשובות (בחירת מנהיג, רופא),

היקפי – מצריך חשיבה פחות מאומצת, ושיפוט לפי רמזים שטחיים (נראות הדובר, צבע הפונט). הלקוח יפעיל מסלול זה בהחלטות פחות חשובות (סוש הדאודורנט), וכשאין לו מוטיבציה להשקיע בעיבוד עמוקככל שהדובר אמין

נתפס כמומחה

מרכיבי תהליך השכנוע (גם בתחום בניית אתרים)

  1. מקור המסר: דובר אמין, אטרקטיבי ואהוד, הנתפס כמומחה.
  2. תוכן המסר: הגיוני/רגשי, נחוש.
  3. אופן העברת המסר: סביל (מספקים ללקוח מידע על המותג), פעיל (מאפשרים ללקוח לחקור ולהתנסות במותג)

איך מתאימים מסר שכנועי לקהל הספציפי?

בניית אתרים היא תחום המצריך תושיה ויצירתיות. על אף שאינכם פסיכולוגיים, חקרו ככל הניתן את קהל המטרה שלכם:  גילו, מצבו הסוציו אקונומי, חוויות קנייה (טובות ורעות), העדפות. אפילו הצבעים המועדפים וסגנון הדיבור צריכים להתבטא במלאכת בניית אתרים.  ככל שהאתר ידבר "בשפה" של קה"מ - תוכלו לקצר את הדרך מהתעלמות לשכנוע.

איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: