בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo מה נדרש על מנת להקים חנות וירטואלית?

מה נדרש על מנת להקים חנות וירטואלית?

מה נדרש על מנת להקים חנות וירטואלית?

קיימת חשיבות רבה להכרת התהליכים וסדר הפעולות הנדרשות להקמת חנות וירטואלית. אין קיצורי דרך בשילוב הנכון של המרכיבים השונים הנדרשים. ביצוע חכם ונכון של כל השלבים הוא המתכון להצלחת העסק ברשת והפיכתו למערכת היוצרת רווח.

מרכיב ראשון וחשוב ביותר,אם כי לא הבלעדי, בהשגת ההצלחה הרצויה הינו המוצר. מוצר (או קבוצת מוצרים) נדרשת ומתאימה לשווק באמצעות הרשת הינה נקודת פתיחה חשובה.
ניסיון לשווק ברשת מוצרים שאינם מתאימים עלול לשאת כשלון צורב, גם אם שאר המרכיבים שנבחרו מתאימים ופועלים כיאות.
המרכיבים הנוספים, החיוניים לקיום חנות ברשת, הינם כדלקמן :
1) תוכנה מתאימה ויעילה להפעלת החנות הוירטואלית.
2) אחסון בשרתי חברה המבטיחה ומקיימת זמינות גבוהה ביותר והעדר תקלות.
3) מערכת לוגיסטית המבטיחה שינוע המוצר מהמוכר לקונה במינימום זמן ומחיר ובמקסימום יעילות וביטחון.
עיצוב גראפי הולם של האתר עשוי רק להועיל.
כל החוליות המרכיבות שרשרת זו הינן חיוניות. העדרה או חולשתה של אחת מהן עלולה לסכל את הצלחת הפרוייקט כולו, ואף להעמיד בסימן שאלה את יכולתו לשרוד. יש לזכור - לעולם שרשרת אינה חזקה יותר מהחוליה החלשה שבה. קלישאה ? יתכן, אך נכונה !


מערכת מסחר אלקטרוני

בהנחה שבידנו המוצר הנכון והמתאים לשווק ברשת, יש לבחור את התוכנה המתאימה להפעלת המערכת. תוכנה זו חייבת להיות ידידותית ופשוטה לשימוש גם למפעיל החנות וגם - ובעיקר- לקונה. כל זאת מבלי לגרוע מיכולתה לענות על כל הנדרש ממערכת יעילה להפעלת אתר למסחר אלקטרוני ברשת.

המרכיבים היסודיים, שחיוני שיהיו קיימים בתוכנה זו הם :
1. יכולת להצגת מוצרים בתמונות איכותיות וטקסט מתאים.
2. יכולת חיפוש ואיתור מהיר של כל פריט, עפ"י מאפיינים שונים.
3. מערכת "עגלת קניות" לאיסוף מוצרים וסיכום מחירם.
4. מערכת לחיוב הלקוח וביצוע תשלומים, הכוללת אבטחה הנדרשת לשימוש בכרטיסי אשראי.
5. מערכת ממשק לוגיסטי להגברת יעילות האספקה ומשלוח המוצרים ללקוח.
6. איסוף נתונים, עיבוד נתונים וסטטיסטיקה לניהול נכון והפקת לקחים.
7. לוח בקרה ידידותי להפעלה ושליטה על מרכיבי החנות בידי המפעיל.


ארוח לאתר המכירות

להבטחת פעולה רצופה ושוטפת, זמינות בלתי מופרעת וגישה מהירה לאתר המסחר האלקטרוני יש לבחור בשרתי אכסון המגובים ע"י מפעיל אמין ויעיל.
השרת חייב לאפשר נפח אכסון המותיר רזרבות ניכרות לגידול עתידי, עם רוחב פס המאפשר תנועה רבה בכל רגע נתון. אמינות המערכת חייבת להיות גבוהה ולספק זמינות מירבית של האתר למשתמש, הווה אומר: לצמצם למינימום את ההפוגות בפעילות השוטפת של האתר, הנובעות מתקלות או תחזוקה יזומה.

מערכת התמיכה והשרות לשרתים חייבת לגבות את פעילות המערכת ולדאוג לפעילותה התקינה 24 שעות ביממה, כל ימות השנה. זמינות הנחשבת לטובה הינה מעל % 99 מזמן. אתרי אכסון המצהירים על זמינות של % 99.9 , אם מדייקים בנתון זה, ראויים בהחלט לתשומת לב רבה בעת קבלת ההחלטה על ספק לאכסון האתר.


לוגיסטיקה

המינוח לוגיסטיקה בהקשר למסחר ברשת האינטרנט, מתייחס לכל הפעולות המשלימות את ביצועה של המכירה ברשת. עסקים שברשותם מלאי המגבה את מכירותיהם ברשת, יעבירו את ההזמנות שהתקבלו לצוות העוסק בניהול המלאי לצורך אריזת הפריט המבוקש וביצוע המשלוח לבית הלקוח.
תוכנת מסחר אלקטרוני מתאימה תאפשר גם הנפקת "טופסי ההזמנות", הנדרשים להכנת המשלוחים, הכנת תוויות משלוח וניירת נלווית ולעיתים אף ניהול המלאי.

לא מעט עסקים ברשת מנסים לחסוך את עלות החזקת המלאי, שטח האחסון והצוות הנדרש לטיפול בו ולמשלוח המוצרים ללקוחות, ומגיעים להסכם עם היצרנים והספקים, את מוצריהם הם מציעים למכירה, למשלוח ישיר של המוצרים ממלאי הספק לבית הלקוח.

אין ספק שטכניקה זו חוסכת כסף רב, אך דורשת הסכמים מורכבים והבנות קשיחות עם הספקים השונים, אמון באמינותם ויכולתם לעמוד בלוח הזמנים.

נדרשת יכולת תמרון גבוהה ע"י מפעיל האתר לקשירת הקצוות ולהבטיח שהלקוח יקבל את המוצרים אותם הזמין, בדיוק, במהירות ובביטחון.
לסיכום: טכניקה זו חוסכת בעלויות ובהוצאות, מאפשרת הפעלת עסק בהיקף גדול עם השקעה מינימלית, אך חשופה לשיבושים, המסכנים את מוניטין העסק המוכר ואף עלולים להביא לקריסתו.


ATP LOGIC - ההחלטה המתבקשת

הקמת אתר אינטרנט מסחרי ואכסונו הינו שרות הכולל שילוב של מרכיבים שונים. המצב האידיאלי , כמובן, הינו מצב בו חברה אחת מרכזת את כל הפעילות הנדרשת.
האם קיימת חברה המסוגלת להציע את כל המרכיבים הנדרשים ברמה עליונה ?
אנו, צוות אתרים פלוס, לא רק עונים על כך בחיוב, אלא גם עומדים יום יום במשימה זו ובהצלחה גמורה ומוכחת !
ATP LOGIC היא החברה המובילה בהקמת אתרי מסחר אלקטרוני, קטלוגים, הפעלתם וארוחם.

השילוב הנכון בין הצוותים השונים, המאיישים את חברת ATP LOGIC, הוא שמאפשר לנו להצהיר הצהרה זו וגם לעמוד מאחוריה . הצוות הגראפי יסייע לך בגיבוש רעיונות לעיצוב האתר, להשגת האפקט המכסימלי שישרת את מטרותיך. צוות זה מבצע את העיצוב הגראפי והאנימציה, אם תידרש, לשביעות רצונך המלאה.
אנשי התוכנה יפתחו את הכלים הנדרשים להפעלת האתר וקיום תפקודיו (ברוב המקרים יתבסס אתר המכירות, אותו יקים עבורך הצוות, על תוכנות אותן פיתחנו בעבר וצברנו ניסיון). אם תדרש התאמת תוכנה להשגת ביצועים מקסימליים מאתר המכירות אותו אתה מקים, יעמוד לרשותך איש תוכנה לצורך זה.

מעוניין במסחר אלקטרוני? רוצה למכור באינטרנט? לחץ כאן לפרטים אודות מערכת קניון און-ליין
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: