בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo ATP-LOGIC משיקה מערכת חדשנית לניהול אתרי הטבות

ATP-LOGIC משיקה מערכת חדשנית לניהול אתרי הטבות

חברת ATP-LOGIC השיקה מערכת חדשנית לניהול אתרי רווחה והטבות. המערכת מהווה פתרון שיווקי מתקדם לארגונים ולחברות עבור לקוחות הקצה שלהם, מועדוני רווחה לעובדים ומועדוני צרכנות ותכניות נאמנות.

המערכת נותנת מענה מדויק לשתי מגמות כלכליות אשר הולכות ומתחזקות בשנים האחרונות:

• הקמת מועדוני רווחה לעובדי ארגונים וחברות, מתוך הכרה בכך כי מערך הרווחה של העובדים אינו
  מסתכם בסביבת העבודה אלא גם בדאגה לשעות הפנאי של העובדים, הבאה לידי ביטוי, בין השאר,
  בהענקת הנחות והטבות צרכנות ברכישת מוצרים ושירותים.
• הקמת מועדוני לקוחות בשוק הקמעונאי ככלי שיווקי משמעותי להגדלת מעגל הלקוחות ולחיזוק
  הנאמנות, במסגרתו זוכים לקוחות נאמנים למגוון הטבות והנחות.
 
עבור שני קהלי היעד הללו מציגה ATP-LOGIC מערכת חדשנית המאפשר להקים פורטל רווחה פנים-ארגוני ייחודי, הנגיש למשתמשים רשומים בלבד (עובדי החברה ו/או לקוחותיה החברים במועדון הלקוחות).
המערכת החדשה מאפשרת לארגון להציע לעובדיו ו/או לקוחותיו הטבות, מבצעים והנחות במגוון קטגוריות כמו:
• תרבות ובידור: סרטים, הצגות ומופעים, מסעדות ובתי קפה, לימודים וספרים.
• פנאי, נופש ואטרקציות: נופש בארץ ובחו"ל, אתרים ואטרקציות
• בריאות וספורט: טיפולי ספא ובריאות, מועדוני כושר, ציוד ספורט ואביזרים
• קניון: מאות מוצרי צריכה בקטגוריות שונות ומגוונות

כל אלה לצד תכנים פנים ארגוניים או שיווקיים, חדשות ועדכונים.

המערכת החדשה מהווה אתר מסחר אלקטרוני פרטי ממוקד לקוח והיא פותחה על בסיס מערכת המסחר האלקטרונית הותיקה והמצליחה מבית ATP-LOGIC  - קניון און-ליין.
הפיתוח החדש כולל מנגנון מתוחכם של ניהול הטבות באמצעות סבסוד או נקודות רווחה ומאפשר גם תשלום משולב בנקודות וכרטיסי אשראי. המערכת כוללת חיבור ישיר לספקי המוצרים והשירותים ולמערכת סליקת כרטיסי אשראי וכוללת גם אפשרות להפיק שוברי קנייה (למתנות והטבות מיוחדות).
בנוסף, פותח מנגנון ניהול אירועים, המאפשר ניהול רכישת כרטיסים להצגות, מופעים וסרטים, תוך שילוב פרמטרים של מספר אולמות, מיקום באולם, תאריכי אירוע שונים, מחירים שונים ועוד.
אחד היתרונות המרכזיים של המערכת מאפשר לחברה המפעילה לנהל באופן מרוכז מספר אתרי רווחה במקביל, עבור לקוחות שונים, על בסיס קטלוג מרכזי אחד. עבור חברות העוסקות בניהול מספר מועדוני רווחה או מועדוני לקוחות זהו יתרון עצום המאפשר התייעלות וחסכון בעלויות תפעול ובזמן עבודה. מערכת הניהול מבוססת על קטלוג מרכזי אחד, ומאפשרת שליטה בתמהיל המוצרים, בתמחור ובשיטת הרכישה (הנחות, נקודות ועוד), בכל אתר בנפרד.
 
בדומה לכך, מאפשרת המערכת להפיק דו"חות מפורטים על כל מועדון רווחה בנפרד. הדו"חות כוללים אינפורמציה שימושית ומקיפה על מימושים והרגלי הצריכה של העובדים / לקוחות, כמו למשל דו"ח מוצרים פופולאריים, דו"ח סבסוד ועוד, באופן שמאפשר למנף את המידע לצרכים שיווקיים ופנים ארגוניים.
עשרות אלפי משתמשי קצה כבר נהנים מיתרונות המערכת החדשה. בין לקוחות המערכת החברות שטראוס ויוניליוור, מועדון Members של לשכת עורכי הדין, חברת שח"ל, תנועת הקיבוצים, ארגון השוטרים הבינלאומי, קק"ל ועוד.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: