בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo "אתר VOD" - מערכת חדשנית מבית ATP-LOGIC

"אתר VOD" - מערכת חדשנית מבית ATP-LOGIC

VOD) Video On Demand) הפך למונח שגור כמעט בכל בית בישראל בשנים האחרונות. ההתקדמות הטכנולוגית, לצד שינויים בהרגלי הצריכה בעולם המערבי, השפיעו גם על תהליכי צריכת המדיה בישראל. בעולם הטלוויזיוני, הברודקאסט הולך ומאבד מכוחו לטובת צפייה מותאמת אישית וצריכת תכנים בתשלום. בישראל ניתן לראות את ההצלחה במיזמים כמו HOT VOD, Orange Time, MAKO ועוד.

כמו גורמי השידור בטלוויזיה, גם חברות הסרטים הבינלאומיות הבינו כי העתיד טמון בפלטפורמות VOD לצפייה בסרטים. על רקע עליה מתמשכת בהעתקות לא חוקיות ובהפצת סרטים פיראטית מחד ותהליך גוויעת ספריות הוידיאו מאידך, גם בעולם הקולנוע מבינים שצריך לשנות את השיטה. חברה שתציע שירות חוקי ויעיל של צפייה בסרטים בתשלום, תרוויח את לקוחותיה.  וכמו בעולם, גם בישראל חברות להפצת סרטים עוברות לתקשורת ישירה מול הצרכן, על בסיס צפייה מותאמת אישית וללא צורך בתיווך של גוף משדר או ספריות וידיאו.

בדיוק לשם כך פיתחה חברת ATP-LOGIC מערכת חדשנית לצפייה בסרטים On-line דרך האינטרנט. המערכת מציגה קטלוג מגוון של סרטים מחולקים לקטגוריות וז'אנרים מתוכם ניתן לבחור בסרט בודד או במספר סרטים לצפייה בתשלום. בניגוד למנויים בספריות הוידיאו, המערכת מאפשרת צפייה בסרט בודד, בתשלום חד פעמי, ללא דמי מנוי וללא צורך ברכישת חבילת סרטים. תשלום עבור סרט מאפשר צפייה בו On line לפרק זמן מוגדר, ללא הגבלה על מספר הצפיות.

מערכת ה- VOD מחוברת למנגנון Steaming המבטיח צפייה בסרטים באיכות גבוהה, באורך מלא ותוך שמירה על שידור רציף, אחיד וללא הפרעות. בבתים רבים המחשב הוא כבר חלק ממערכת הבידור המרכזית ומחובר ישירות לטלוויזיה, מה מאפשר צפייה בסרטים גם על גבי מסכים גדולים. הצפייה בסרטים היא צפייה ישירה, נוחה ובטוחה, ללא צורך בהתקנת תוכנות מיוחדות או בהורדת התכנים למחשב המשתמש וחשיפתו לוירוסים ותוכנות ריגול. הסרטים זמינים לצפייה 24 שעות ביממה, בלחיצת כפתור .

המערכת החדשה היא פיתוח נוסף של מערכת המסחר האלקטרונית הותיקה והמצליחה מבית ATP-LOGIC  - קניון און-ליין אשר הותאמה לרכישת תכנים דיגיטליים ולטכנולוגיית צפייתOn Line.

בניגוד להורדות סרטים לא חוקיות המפרות באופן בוטה זכויות יוצרים, מערכת  ה-VOD מגנה על זכויות היוצרים באופן מלא, בטכנולוגיה שלא מאפשרת העתקה לא חוקית של התכנים ואף כוללת מנגנון ייחודי לבדיקת מיקום ה-IP  של המשתמש, היות וזכויות ההפצה של הסרטים מוגבלות לתחומי ישראל בלבד. המערכת כוללת חיבור ישיר למערכת סליקת כרטיסי אשראי ולמערכת רישום משתמשים ומאפשרת הפקת דו"חות מגוונים על הרגלי הצפייה והצריכה של הלקוחות. 

איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: