בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo יונתן שחר

מאמר שפורסם בגלובס: אתרים פלוס - אינטרנט מקצועי

מאת: גלובס: נועה כהן

יונתן שחריונתן שחר, מנכ"ל חברת אתרים פלוס: "הניסיון שלנו אינו מסתכם בידע של 'תפירת' מספר שורות קוד יחדיו, אלא ביכולת להעניק ללקוח תובנות גם בהיבט העסקי-טכנולוגי ולסייע לו בזיהוי ובאפיון הצרכים האינטרנטיים הייחודיים לו. גם גודל החברה הוא אופטימאלי מנקודת מבטו של הלקוח ומאפשר לו ליהנות מיחס אישי ומגב טכני רחב ואיתן" >> נועה כהן

בעלי עסקים, השוקלים הקמת אתרי אינטרנט ופרויקטים נוספים בתחום זה, מוצאים את עצמם נבוכים נוכח ריבוי החברות המציעות שירותי אינטרנט, הקמת אתרים ותחזוקתם. הקושי להחליט עם מי מהחברות הללו יוצאים "להרפתקת אינטרנט" קשור, בין השאר, בעובדה שעשרות מיזמים וחברות בתחום הקמת האתרים צצו, קמו ונפלו בשנים האחרונות כשהם מותירים בעקבותיהם שובל של לקוחות מתוסכלים, המוצאים את עצמם ללא שירות ותמיכה טכנית.

יתרה מזאת, כל המתמצאים בשוק המורכב והסבוך הזה יודעים, כי לא ניתן להספק יותר ברמה הטכנית של כתיבת קורות הקוד והקמת אתר קונבנציונלי(משהו שכל מעצב גרפי ומתכנת יכולים לעשות), אלא נדרשת הבנה מעמיקה יותר לאפיון צרכיו הייחודיים של הלקוח וגישה עסקית רחבה יותר, המאפשרים בניית אתר אופטימאלי להשגת מטרות המזמין.

מי שמוכיחה יציבות ומקצוענות בתחום הזה היא חברת 'אתרים פלוס' מקרית המדע ברחובות. החברה, שהוקמה לפני 8 שנים, מעסיקה 15 עובדי ומציעה קשת רחבה של פתרונות אינטרנט, החל ממוצרי מדף, דרך פתרונות התפורים בהתאם למאפיינים אותם הגדיר הלקוח בעזרת החברה וכלה בפתרונות אירוח של אתרים בשרתיה.
מי שמעיד על מקצוענות החברה הם מאות לקוחותיה ביניהם חברת TheMarker, מיטב בית השקעות, ריקושט, קבוצת מלם, רשות שוקן, כלל ביטוח,JDate, ערוץ הקניות ועוד.
לדברי יונתן שחר, מנכ"ל חברת אתרים פלוס, מה שמבדיל את אתרים פלוס לעומת חברות אחרות הפועלות בתחום טמון בניסיון רב השנים שנצבר בחברה.

"הניסיון הזה", מסביר שחר, "אינו מסתכם בידע של 'תפירת' מספר שורות קוד יחדיו, אלא ביכולת להעניק ללקוח תובנות גם בהיבט העסקי-טכנולוגי ולסייע לו בזיהוי ובאפיון הצרכים האינטרנטיים הייחודיים לו. גם גודל החברה הוא אופטימאלי מנקודת מבטו של הלקוח ומאפשר לו ליהנות מיחס אישי ומגב טכני רחב ואיתן מאידך. ולמרות שהחברה כוללת צוותים למתן מענה מקצועי ומהיר לכל דרישות הלקוח, היה ולקוח מעוניין, מסיבותיו הוא, ליצור קשר ישירות איתי- אהיה זמין עבורו".

עד כמה מהירות התגובה הזו קריטית?
"פתיחות מוחלטת לבעיות הצצות ותגובה מיידית משמעותיות לכל עסק המפעיל אתר אינטרנט, בפרט אם ליבת העסק היא אינטרנטית, כדוגמת אתרי סחר אלקטרוני. דרך שרתי אתרים פלוס, מבוצעות עסקאות במיליוני שקלים בחודש, עבור עסקים חיים, נושמים ופעילים. כל דקה של אי זמינות היא קריטית ובעלת משמעות כלכלית כבדה. בעולמנו העסקי תמיד צפויות תקלות ותמיד אפשריות נפילות אתרי אינטרנט, לדוגמא בשל עומס על שרתים או תשתיות. שאלת המפתח מונחת במניעה, בזמינות הטיפול ובמהירות פתרון הבעיה. באתרים פלוס אנו שמים דגש רב על טיפול שוטף בשרתים למניעת נפילות, והיה, ולמרות הכל, אירעה תקלה – אנו זמינים מיידית לתיקונה. התוצאה היא שיעור אפסי כמעט של תקלות וזמן מצומצם עד לפתרון התקלה מרגע שנודע לנו עליה".
בין שאר מוצרי המדף שפתחה אתרים פלוס עבור לקוחותיה, בולט מותג 'קניון און-ליין', פלטפורמת סחר אלקטרוני המפותחת מזה 5 שנים ומשמשת כיום מאות לקוחות.
"מערכת זו", מסביר שחר, "פונה לכל מי שמבקש למכור מוצרים ברי קיימא, מוצרי ידע או להקים מיזם הדורש גביית תשלומים גביית תשלומים וניהול פיננסי. התוכנה מתאימה לכל גודל עסק, החל ממיזמים קטנים וכלה ברשתות חנויות. אנו מחוברים לכל חברות כרטיסי האשראי וגם לסולקים בחו"ל".

איך אתה מסביר את הצלחת המוצר? מה מייחד את 'קניון-און-ליין'?
 "מעבר למוצר בסיס, הכולל את כל הדרוש לנהל חנות וירטואלית (ניהול קטלוג מוצרים, ספקים, מלאי, הזמנות, לקוחות ומשלוחים ועוד), פיתחנו מוצרים משלימים בעלי ערך עסקי חשוב לבעל האתר. אחד המוצרים הללו הוא ה"CounterBell", תוכנה המאפשרת לגולש ליצור קשר בזמן אמת באמצעות חלון צ'אט עם בעל האתר, לשאול שאלות ולקבל אינפורמציה נוספת. מנהל האתר עצמו מקבל בזמן אמת מידע על המבקרים באתר, מהיכן הופנו איליו, אילו מילות מפתח הובילו אותם לאתר ואפילו ליזום שיחה עם הגולשים באתרו".

מדוע הכלי הזה חיוני עבור מי שמפעיל אתר סחר אלקטרוני?
"כיוון שבמרחב האינטרנטי מחייבות הגולשים מאוד נמוכה. היצף המידע שהלקוח חשוף אליו, בחיפושו אחר שירות או מוצר מסוים, מסיח את דעתו ועשוי לגרום לו לבצע את הרכישה באתר המתחרה או לוותר על הרכישה לחלוטין. אם יש בידך ליזום איתו קשר בזמן אמת ולהציע לו שירות, המחייבות והמעורבות שלו גדלים לאין ערוך. כך אתה מגדיל את הסיכוי לסכם איתו עסקה".

אילו עוד כלים משלימים אתם מציעים לבעלי אתרי מסחר באינטרנט?
"מוצר נוסף הוא ה-"VIPlus", מערכת המנהלת מועדון לקוחות עם אפשרות ליצור ולדוור עלונים (ניוזלטר) תקופתיים, לעדכן ולשמור קשר עם הלקוחות. פיתחנו בנוסף גם מוצר לניהול תוכן עבור אתרים המציעים כתבות ומבזקים חדשותיים.
"מוצר מוביל וחשוב אחר אותו פיתחנו, המיועד לאתרים המבססים את המודל העסקי שלהם על מכירת וניהול שטחי פרסום, הוא ה- "ATPClick". מוצר זה הוא מערכת ניהול פרסום מלאה לאתר אינטרנט, המכסה את כל היבטי הפרסום באתר, החל מהגדרת האזורים, מיקום, גודל, רוטציה של הבאנר וכלה בניהול מסעות פרסום לפי מודלים שונים. באמצעות מערכת זו גם בעל האתר וגם המפרסם יכולים לקבל מידע חיוני, כגון: מספר החשיפות של הבאנר, מספר ה"הקלקות" עליו ויחס ההמרה. לאחרונה, שולבה המערכת בהצלחה באתרי היכרויות המובילים בארץ: JDate וקופידון".

מה מאפיין את העובדים באתרים פלוס?
"מסירות ותודעת שירות גבוהה. בין השאר, נגזר הדבר גם מגודלנו. כשעובדים בחברה קטנה-בינונית האווירה הנוצרת היא משפחתית, כאשר כל עובד רואה עצמו כחלק הארגון, מחובר ומחויב יותר לפרויקטים עליהם הוא מופקד".

איך אתה רואה את אתרים פלוס בעוד 5 שנים?
"הקמנו חברת בת בשם "ATP-LOGIC" הפועלת בצפון אמריקה המשמשת בסיס לשיווק לחברות בחו"ל. בנוסף, נמשיך להיות חוד החנית בחזית הטכנולוגית האינטרנט ונמשיך לפתח, להרחיב ולשכלל את סל המוצרים, אותו מציעה אתרים פלוס".
 

איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: