בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo אנשי SEO: תפסיקו לזבל לי את האינטרנט

אנשי SEO: תפסיקו לזבל לי את האינטרנט

מאת: יונתן שחר

תחילה אפתח בגילוי נאות. גם אני איני חף מפשע ומדי פעם מוצא את עצמי "מלנקק" איזו מילת מפתח מפוסט או מאמר שאני רושם לאתרים שבבעלותי, אך עם זאת, עלי לציין שהאינטרנט הישראלי הפך לא מכבר למזבלה של גיבוב מילות מפתח, חסר משמעות, שאפילו הר הזבל של חירייה מתגמד בצילו.

במקום למלא את עמודי הרשת בתוכן מעניין ורלוונטי, אנו נחשפים ללא הרף לעמודים שמטרתם היחידה היא לנתב את העכבישים של גוגל לנקודות מרכזיות, אותן מנסים מקדמי האתרים לחזק במטרה לקדמם למקומות גבוהים בתוצאות החיפוש.

יש לעשות הפרדה מוחלטת בין יצירת תוכן אמיתי, בין אם בפוסטים בפורומים בקהילות ובין אם במאמרים מקצועיים שנועד להעשיר אותנו בתוכן מקצועי ובו בעת לקידום עסקים, לבין ניסיונות אלו.

את הפוסט החלטתי לרשום לאחר שנתקלתי בהודעה בפורום היצירה באתר http://www.homeaid.co.il/ בה שואלת גולשת איך ניתן להכין "פולקסווגן גולף" מעיסת נייר (בהצלחה!), כמובן עם קישור לאתר המגזין http://www.auto.co.il/. שניהם אתרים מבית היוצר שלנו ולכן הדבר צרם לי במיוחד.

דוגמאות אין ספור ניתן לראות בקהילות ואתרי תוכן רבים ברחבי הינטאנט. להלן דוגמה מייצגת: 

השאלה המתבקשת היא האם מר ישראל אכן מעוניין בפידבק עיצובי על אתר מכירת ה"סוכה", "סוכות", "סכך", "סוכות לנצח" שלו? הצצה זריזה באתר תוכיח שלא הושקעה דקה של מחשבה או תכנון באתר ובתוכנו.

לאחרונה אף נחשפתי למספר מערכות לקסיקוגראפיות המייצרות אינדקסים, הכוללים אלפי עמודים שונים המיוצרים באופן אוטומטי, שכל תכליתם הוא לייצר גיבוב של פסקאות טקסט המשלבות מילות מפתח לקידום.

אני מוחה על ניסיונות קידום אלו ובהחלט מאשים בראש ובראשונה את המונופול הדורסני וההרסני גוגל, שכיום אין (לצערי) לעסקים באינטרנט זכות קיום בלעדיו ולאחריו את המנסים לקנות את מקומם בו, בשיטות פסולות אלו.

אני באופן אישי עובד עם רוב החברות המובילות בתחום הקידום ומעריך מאוד את פעלם, עמלם ותרומתם לפיתוח האינטרנט הישראלי. הצפייה שלי מהם ומכל מקדם אתרים המכבד את עצמו, שייקחו אחריות על תחום פעילותם ויצאו חוצץ נגד תופעה מצערת זו.
 
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: