בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo (Gmail Priority Inbox) - איך הוא משפיע על שיווק רשימות תפוצה בדואר אלקטרוני?

(Gmail Priority Inbox) - איך הוא משפיע על שיווק רשימות תפוצה בדואר אלקטרוני?


גוגל, ענקית החיפוש והמידע של רשת האינטרנט, מציבה מספר חידושים ושירותים שנועדו להקנות לכל אחד ואחת מאיתנו כלים להעצמת פרטיות השימוש ברשת האינטרנט. בסוף שנת 2010 השיקה גוגל מוצר חדש העונה לשם Gmail Priority Inbox.

שירות זה נועד להקנות יכולת סידור וארגון לכל אחד מאיתנו העושה שימוש בתיבת הדואר של גוגל. השירות מאפשר לנו ליהנות מכלים אוטומטיים או כלי בחירה אישיים לצרכי סידור וארגון תיבות הדואר האישית שלנו, החל מרמת אנשי הקשר, דרך ניהול מועדפים בתוך תיבת הדואר ועד לרמת אפיון ההודעות השונות אותן אנו מקבלים ושולחים מתיבת הדואר הפרטית שלנו בגימייל.

השירות מציג עבור כל עושה שימוש בתיבת הדואר של גימייל מספר מצבים שנועדו להתריע את הגולש מפני פריטי דואר זדוניים, לא שימושיים או לא רלוונטיים לפעילות השוטפת שלו בתיבת הדואר.
שירות זה מהווה אתגר מקצועי נוסף עבור אותם אלו העוסקים בתחום דיוור אלקטרוני. השיווק באמצעות רשימות דיוור אלקטרוני ותפוצת דוא"ל הפכה בשנים האחרונות לאמצעי מכירה ושיווק אפקטיבי ויעיל ביותר, ולכן במידה ואתם רוצים להמשיך ליהנות מהיתרונות הבולטים של שיטת השיווק היעילה, תדרשו לבצע התאמות במערכות הדיוור שלכם שמטרתן להתאים את הרגלי החשיבה של הרובוטים של גוגל לפעילות הממוקדת שלכם בהפצת דברי דוא"ל בכלל והפצת דא"ל לתיבת גימייל בפרט.

על מנת לבצע זאת ביתר מקצועיות מומלץ להפקיד על הכללים הבאים:

1. הפצת דיוור אלקטרוני רק ללקוחות המופיעים לכם ברשימות התפוצה כלקוחות שאישרו את מהלך התפוצה על ידיכם. ככל שתקפידו להפיץ דבר דוא"ל לקהל לקוחות שהתיר לכם זאת, תגדילו את הסיכויים שלכם לא להיזרק לתיבות הספאם.

2. צרו קבוצות עניין - מערכות דיוור מתקדמות מאפשרות לכם להגיע לרמות פילוח נקודתיות במגוון תחומים ונושאים. נסו להגדיר קבוצות עניין לכל תחום ובכך תעלו את הרלוונטיות של פריטי ההפצה השונים.

3. עיצוב מוכר תדמית - זכרו, לעיצוב הניוזלטר שלכם חשיבות מכרעת בתחום פתיחה וקריאה של דבר הדוא"ל. הקפידו לעצב את הניוזלטר שלכם בצורה המרשימה והמזמינה ביותר. ככל שתשקיעו מחשבה יצירתית לאופי העיצוב כך תזכו ליותר צפיות.
4. הודעות אישיות- הקפידו כמה שיותר על הפניה אישית לכל מדוור שלכם. הפניה אישית תעזור לכם לקרב את הלקוח, ובכך תתרום לאורך זמן למערכת יחסים מבוססת אמון ביניכם לבינו.

5. הקפידו להעביר דואר אלקטרוני לאחר ביצוע עסקה או התקשרות באתר הבית שלכם - העברת דוא"ל לאחר שלקוח אישר זאת באתר הבית שלכם תאפשר לכם ליצור באופן אוטומאטי הזנת נתונים רלוונטיים מכל גולש וגולש ( הכי מומלץ להניע את הגולש לפעולה באתר הבית שלכם על ידי טריגר או זרז מכירות בדמות הנחה או הטבה מסוימת).

6. שורת הנושא – הקפידו על יצירת כיתוב מעניין ומושך שיפנה את תשומת ליבו של הגולש להודעה שנשחה אליו. מומלץ להפנות אליו ידיעה חדשותית בשורת הנושא כגון: מוצר חדש /שירות חדש מבית_______.

למעוניינים להתחיל לשווק באמצעות דיוור אלקטרוני, ניתן לפתוח חשבון דיוור חינם בכתובת www.viplus.co.il


איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: