בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo כיצד למכור יותר באינטרנט

כיצד למכור יותר באינטרנט

רשת האינטרנט מהווה יותר מכל את זירת ההתחרשויות העסקיות של ימינו. כיום, יודע כל בעל אתר אינטרנט (בין אם מדובר באתר אינטרנט תדמיתי ובין אם מדובר באתר מסחר מקוון), שהדרך אל כיסו של הלקוח (גולש) חייבת לעבור דרך עמוד הבית.
בעלי אתרים משקיעים משאבים אדירים על מנת לגרום ליותר תנועת גולשים לאתריהם, יותר פעולות מצד הגולשים בתוך האתר, יותר יצירת קשר מקוון (ולא מקוון) בינם לבין קהל הגולשים, ובסופו של דבר, יותר עסקאות המגדילים את אחוזי המכירה ומייצרים עבור בעלי האתרים רווח אדיר. במאמר הבא ריכזנו עבורכם מספר עצות וטיפים שימושיים שיובילו גם אתכם להצלחה.
קידום. קידום. קידום
על מנת להגיע אל המטרה הסופית (הגדלת המכירות באמצעות האתר) תדרשו להפוך את האתר שלכם לרלוונטי עבור קהלי יעד נרחבים. המרחב הדינמי בו פועלת רשת האינטרנט מחייב אתכם ליצור תהודה עצומה לעמודי האינטרנט של האתר שלכם, או במילים אחרות: יותר כניסות לאתר שלכם שוות לכם בסופו של דבר יותר עסקאות פוט נציונאליות.
הדרך האפקטיבית לגרום ליותר גולשים לבקר באתר הבית שלכם היא באמצעות ביצוע הליך מקצועי המכונה: קידום אתרים. באמצעות הליך זה אתם מבצעים התאמה מסחרית בין צרכי קהל היעד שלכם לבין התכנים והשירותים המוצעים לו באתר. כמו כן, הליך זה מאפשר לכם לבצע מקצה שיפורים באתר (בין אם הוא קיים ברשת ובין אם הוא נמצא בהליכי הפיתוח).
הגולשים הגיעו לאתר, מה עכשיו?
במסגרת הליך קידום אתרים בגוגל המבוצע על ידי חברת קידום מקצועית, תוכלו ליהנות מתנועת גולשים גבוהה ורלוונטית לעמודי האינטרנט באתר שלכם. כעת תדרשו להפעיל יצירתיות בהקמת תשתיות אינטרנט שיעזרו לכם למנף את הגעת הגולשים ליותר פעולות באתר ויותר עסקאות המבוצעות על ידם.
על פי מחקרים שונים בתחום הרגלי הגלישה, עולה כי, ביצוע עסקאות על ידי קהל הגולשים באתר מסוים, מתבצע רק לאחר שאתר האינטרנט רכש את אמון הגולשים וסיפק לו את כלל הפתרונות לביצוע עסקה פשוטה, בטוחה ואמינה. על מנת להוביל את הלקוחות שלכם לשם אתם צריכים לשדר בין עמודי הבית שלכם מקצועיות, אמינות וחדשניות בתחום המוצר או השירות בו אתם עוסקים. קידום אתרים אורגני יכול להעצים את התדמית שלכם בעיני הגולש ברגע שאתרכם יופיע במיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש.

שימור לקוחות
כל מנהל שיווק יודע ששימור לקוח ויצירת קשר לאורך זמן עם לקוח קיים משתלמת יותר מאשר ניסיון להגיע לקהלי יעד חדשים. במידה וגם לכם קיים מאגר לקוחות שכבר ביצע עסקה דרך האתר שלכם, זה הזמן לטפח אותו ולשמור עימו על קשר רציף. האמצעים הטכנולוגים העמודים לרשותכם (מאגר דיוור, העדפות אישיות וכו) מאפשרים לכם לנתח כל נתון סטטיסטי לגבי הלקוח שלכם ולהעניק לו מעת לעת הזדמנות עסקית שהוא לא יוכל לסרב לה. שימור לקוחות יכול ליצור עבורכם גם קמפיין ויראלי המקדם את האתר שלכם ביתר קלות, בנוחות, במהירות ובמינימום השקעה כספית מצידכם.
פעלו בדרכים יצירתיות ותרוויחו!
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: