בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo מכירות פומביות באינטרנט –יתרונות וחסרונות

מכירות פומביות באינטרנט –יתרונות וחסרונות

מכירות פומביות ברשת האינטרנט הן שם כולל למגוון טכניקות מכירה המיושמות על ידי אתרים שונים המתמחים בתחום, או על ידי בעלי אתרים המשתמשים בטכניקה זו להגברת קצב המכירות או למטרות שונות, לרבות, יצירת תנועת גולשים לאתר, מיתוג האתר בתחום מוצר, שירות או מחיר ועוד.
מכירות פומביות באינטרנט מתבצעות בכל תחומי המוצר והשירות, כאשר המאפיין המרכזי והבולט שלהן הוא ברמת המחיר האטרקטיבי המוצע ללקוח.
כיצד פעולת השיטה?
שיטת המכירות הפומביות ברשת האינטרנט מתבצעת דרך הצבת מוצר מסוים במחיר אטרקטיבי וכדאי, וברוב המקרים, תוך כדי הגבלת סכום הקנייה, כמות מציעי מחיר וזמן. מכירות פומביות ברשת האינטרנט מהוות כיום  את אחד האמצעים וטכניקות המכירה הבולטות ביותר ברשת וכמות האתרים העושים שימוש בטכניקה רק הולך וגובר.
מכירות פומביות –כל היתרונות
היתרון הבולט והמרכזי של המכירות הפומביות מתייחס דווקא לצד מבצעי הרכישה באמצעות מחיר משתלם ואטקרטיבי. ברוב המקרים, ההצעות השונות הזוכות בהגרלת המכירות הפומביות ברשת האינטרנט, הן הצעות בעלות שווי כספי הנמוך (ברוב המקרים) ממחיר המחירון של המוצר וממחיר המדף שלו ברוב רשתות השיווק. יתרון זה מניע למעשה את שיטת המכירות הפומביות ברשת האינטרנט, וגורם ליותר ויותר גולשים לעשות בו שימוש לעיתים תכופות יותר, דבר המוביל לביסוס היתרון השני של המכירות הפומביות: קצב גולשים גבוה ורלוונטי.
אתרי מכירות פומביות נהנים בדרך כלל מאחוזי כניסות מרשימים של לקוחות קבועים, מזדמנים ואקראיים. כמות הכניסות הגדולה יכולה לשמש מנוף שיווקי ומכירתי לבעלי האתרים השונים, במידה והם ישכילו לעשות שימוש מקצועי במאגרי המידע ובנתונים השונים המצביעים על העדפות הגולשים למוצרים השונים.
יתרונות נוספים של אתרי מכירות פומביות קשורות להליכי שיווק גלובאליים המעניקים פתרון מהיר, זמין, מקצועי ואמין לצרכי הזמנת מוצרים דרך רשת האינטרנט. כמו כן, אתרי מכירות פומביות מהוות פלטפורמה  אידיאלית ליצירת קהילות מעריצים למוצר או השירות שלכם, ובצד של הלקוח (גולש) הם מהווים פתרון אידיאלי להשוואת מחירים והשוואת פרטים לגבי מוצר כזה או אחר באופן אובייקטיבי.
מכירות פומביות –חסרונות עיקריים
החיסרון הבולט של שיטת המכירות הפומביות ברשת האינטרנט היא חוסר היכולת של הלקוח (גולש) ליצור קשר ישיר עם משווקי המוצר על מנת ל"געת", להרגיש ולהתנסות במוצר, לאורך כל הליך המכירה הפומבית הלקוח מספק בתמונת המוצר והצעת הפרטים הטכניים של המוצר.
בחלק מהמקרים, עלולה להיווצר אכזבה ישירה בין ציפיות הלקוח למוצר מסוים ובין המוצר אותו הוא קיבל בפועל. אתרי מכירות פומביות מקצועיים מקפידים להציג כמה שיותר פרטים טכניים אודות המוצר על מנת לא ליצור את האכזבה הנ"ל. כיום, אתרי מכירות פומביות משקיעים משאבים רבים על מנת להעניק לגולשים ביטחון ואמינות בכל שלבי המכירה. על מנת להבטיח לעצמכם (כלקוחות) שימוש נכון ויעיל באופציית המכירות הפומביות ברשת, מומלץ להכיר את סוג המוצר לגביו מתקיימת מכירה פומביות, איכויותיו, מחירו וכדומה.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: