בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo HTML5 מול פלאש

HTML5 מול פלאש

המאבק המעניין ביותר בתחום הטכנולוגי הוא בין טכנולוגיות הפאלש לבין שפת התכנות HTML, האחרונה הציגה לאחרונה את הגרסה העדכנית (והדי מהפכנית) ה- HTML5. מצד שני, גם טכנולוגיית הפלאש לא נשארה "פראיירית" וכבר שחררה את גרסת ה-10.1 המותאמת לסמארטפונים הכובשים בסערה את תחום הגלישה ברשת האינטרנט.  
חברות רבות בתחום בניית אתרים עוסקות מדי יום בשאלה מה עדיף ונכון יותר: בניית אתרים באמצעות טכנולוגיית פלאש, או בניית אתרים באמצעות ה-HTML. עד לשנים האחרונות, אתרי אינטרנט המבוססים על טכנולוגיות הפלאש התקשו לבצע הליכי קידום אתרים במנועי החיפוש ולכן ההעדפה הברורה (בפני אלו שהסתמכו על הצלחת האתר שלהם מפונקציות הקידום האורגני) הייתה אתרי HTML הנגישים יותר למהלכי קידום אורגני. כיום, עם כניסת הסמאטרפונים אל מרכז חיינו, ותמיכת מכשירי אנדרואיד בטכנולוגיית הפאלש כבר מייצרת תמונה שונה.
מספר מילים על HTML וטכנולוגיית פלאש
ה-HTML  הינה שפת תכנות המבוססת על שפת תגיות וסימון טקסט, המעביר הנחיות ברורות לדפדפני האינטרנט כיצד יש להציג את האתר ולהתאימו לגודל המסך ורזולוציות הגלישה דרכו. ה-HTML הוא ראשי תיבות של hyper text markup language . טכנולוגיית הפלאש היא למעשה טכנולוגיה המאפשרת יצירת אלמנטים גפריים וויזואליים בתנועה. בניית אתרים בטכנולוגיה זו עושה שימוש בסרטונים מונפשים, טכניקות תלת מימד, אנימציה ויכולת תגובה אינטראקטיבית בהתאם לפעולות הגולש. ברמה היצירתית לטכנולוגיית הפלאש יתרונות מובהקים בתחום בניית אתרים, והסיבה שלא הופיעו אתרי פלאש רבים נובעת מהצורך התפיסתי של בעלי אתרים ביכולת קידום האתר במנועי החיפוש של גוגל.
החידוש המעניין של ה-HTML5  הוא למעשה בכל הקשור לשילוב אנימציות ותנועה תלת מימדית כחלק אינטגראלי מעמוד האינטרנט, דבר המקנה לבוני האתר שילוב אפשרויות שהיו עד היום רק באמצעות טכנולוגיית פלאש, ומצד שני, יכולת קידום במנועי החיפוש המובילים.
אז מה עדיף?
התשובה המדויקת ביותר לשאלה זו היא: גם וגם. בניית אתרים באמצעות שילוב בין הטכניקות השונות יאפשרו לכם ליהנות מאתרים מרהיבים, יצירתיים, איכותיים ומקצועיים גם לרמת הגלישה באמצעות המחשב וגם באמצעות הסמארטפונים. בשנים הקרובות נהיה עדים להתפתחויות טכנולוגיות מרהיבות בשני שפות התכנות והרווח בסופו של דבר הוא של כולנו!
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: