בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo מה חדש בעולם המסחר המקוון

מה חדש בעולם המסחר המקוון

נפח המכירות בעולם המסחר המקוון עולה בהתמדה משנה לשנה בכל רחבי העולם וגם בישראל. רשת האינטרנט, המתאפיינת בדינמיות וביכולת ההמצאה שלה, מעמידה לרשותנו מדי יום חידושים הקשורים לעולם הסחר המקוון ולחוויות הגלישה באתרי מסחר מקוון.
החידושים בעולם המכירה המקוונת מתקיימים בכל הפרמטרים השונים המרכיבים אותו, לרבות, פונקציות גלישה חדשות, העמדת תשתיות חדישות לצרכי איתור מוצרים וביצוע הזמנות, מערכות מתקדמות לניהול אתרי מסחר מקוון, פיתוח פלטפורמות לצרכי סליקה וחיוב הלקוחות ועוד.
בין הפיתוחים המעניינים ביותר של השנים האחרונות בעולם הסחר המקוון תמצאו את החידושים הבאים:
צ'ט אישי עם נציג מכירות- מערכת אינטראקטיב המאפשרת לגולש ליצור קשר מיידי עם נציג מכירות הנמצא בצד השני של המקלדת. מערכת הצ'ט מאוישת הן על ידי מפעיל אוטומאטי והן על ידי נציגי מכירות פיזיים. המערכת מופעלת באופן אוטומאטי עם כניסת הגולש לעמודי האתר, ולמעשה מקצרת עבורו את הדרך באיתור מוצרים, בירור פרטים, שאלות שונות וכדומה.
אפליקציות והתאמת האתרים לצרכי הגלישה הסלולארית- מסחר מקוון מתקיים גם במרחב הוירטואלי של הגלישה באמצעות הטלפון החכם. גלישה בסמארפון פותחת עבור בעלי האתרים אפשרויות מכירה הקשורות לתשתיות המידע מונחי המיקום של הלקוח. הטלפון החכם מאפשר לכם ליצור קשר עם לקוח שהתעניין במוצרים או בשירותים שלכם ברגע שהוא נמצא בסמיכות לבית העסק (במידה ומדובר בעסק עם נקודת מכירה פיזית). כמו כן, התאמת אפליקציות ואתרי מסחר מקוון לתשתיות הגלישה בטלפונים החכמים יאפשרו לכם להרחיב את נגישות האתר שלכם לקהל גדול יותר וזמין בכל עת.
עיצוב ופיתוח מודולים המותאמים אישית לצרכי האתר והעסק- כמו כל אתר אינטרנט אחר, גם אתרי מסחר מקוון חייבים להתאפיין בחזות ויזואלית מעניינת ומושכת ובתשתיות גלישה רלוונטיות לתחום המוצר וחדשניות בענף האינטרנט. כיום, עומדים לרשותכם מספר חידושים מרנינים בתחום זה, הכוללים בין היתר: מערכות ניהול לקוח, מערכות מתקדמות לביצוע רכישות והזמנות באתר המעניקים ערך מוסף ללקוח בתחום העצמת חווית הגלישה והקנייה באתר, מערכות דיוור אלקטרוני המעניקים לך מיפוי סטטיסטי מדויק של כלל מאפייני הגולש ועוד.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: