בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo קידום אתרים בוידיאו

קידום אתרים בוידיאו

קידום אתרים בגוגל, או בשמו המקצועי  SEO, הינו אחד מהתחומים החשובים ביותר בשיווק באינטרנט, ובכלל. כידוע, היום בעידן הדיגיטלי, עסק אשר אינו מתחזק אתר אינטרנט מושקע, יפסיד לקוחות רבים לטובת מתחריו. קידום אתרים נועד להבטיח שכאשר האתר שלכם עולה לאוויר, גוגל יציע אותו לגולשים (הלקוחות הפוטנציאלים שלכם) בראש ברשימת תוצאות החיפוש - ככל שהמיקום של האתר שלכם יופיע במקום גבוה יותר ברשימה, כך יותר גולשים ולקוחות ימצאו אתכם, וגם המוניטין שלכם כעסק המוביל בתחומכם מתחזק.

SEVO הוא תחום דומה והוא מתייחס אל קישור של סרטוני וידיאו. האתר יוטיוב הינו אתר הסרטונים הגדול והמוביל ברשת. מיליוני גולשים מגיעים אליו מדי יום על מנת לחפש ולצפות בסרטוני הדרכה, סרטוני פרסומות, וידיאו קליפים ועוד. מכיוון שמרבית בוני האתרים היום הבינו את החשיבות של שילוב סרטונים באתרים (על מנת להקנות להם מראה מוקפד ומושקע, על מנת להוסיף מידע חיוני אודות מוצרים, וכולי) עולה השאלה כיצד לקדם כל סרטון וסרטון.

בעזרת ה VSEO עושים קידום אתרים לעמוד המכיל את הסרטון, על מנת שהוא יקבל מקום טוב במדרג תוצאות החיפוש של גוגל, מה שמבטיח, צפייה על ידי כמה שיותר גולשים. הדבר נעשה על ידי שימוש במילות מפתח והכנסת טקסט תיאורי. לאחר שהעלתם את הסרטון שלכם לאתר יוטיוב, וודאו שביצעתם את הפעולות הבסיסיות הבאות:

1.    הכניסו טקסט לכותרת הכולל מילות מפתח - תחת "title" הכניסו כותרת מעניינת שתמשוך את העין, אך גם תכיל לפחות שתי מילות מפתח מרכזיות.
2.    הכניסו טקסט תיאורי - תחת "description" הכניסו תיאור קצר של הסרטון אשר גם בו ישולבו מילות מפתח חשובות. כדאי מאוד לפתוח את הטקסט התיאורי דווקא עם כתובת האתר שלכם.
3.    בחרו קטגוריה לסרטון - תחת "category", בחרו קטגוריה שהכי קרובה לתחום שלכם.
4.    הכניסו תגיות - תחת "tags" הכניסו תגיות עבור הסרטון שלכם (כ-10 עד 15 תגיות, כל אחת בתוך מירכאות כפולות).

נוסף על כל זאת תוכלו גם למשוך לצפייה בסרטון על ידי פרסום לינקים ברשתות החברתיות, ופרסום תגובות לסרטונים אחרים ביוטיוב עם קישור לסרטון שלכם.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: