בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo עיצוב אתרים: שילוב נכון של תמונות באתר

עיצוב אתרים: שילוב נכון של תמונות באתר

האינטרנט הינו מקור המידע הגדול, הנוח והזמין ביותר בעולם כולו, וכולנו מגיעים אל הרשת על מנת למצוא שירותים, מוצרים ועוד. אם גם אתם שוקלים בנייה של אתר עסקי על מנת לפרסם ולשווק את עצמכם, או את החברה שאתם מובילים, כדאי שתשימו לב באופן מיוחד לנקודה הזו: מרבית הגולשים נוטשים דפי אינטרנט באם הם לא נטענו תוך דקה. המשמעות היא שגם אם אתרכם הינו מושקע ומעוצב לתפארת, הגולשים פשוט לא יגיעו אליו, ויעדיפו את האתרים של המתחרים שלכם. עוד נציין, שגם גוגל מעדיף אתרים הנטענים במהירות.
לכן כדאי לעשות ככל הניתן על מנת לצמצם את זמן ההעלאה של האתר שלכם. כולנו רוצים אתרים יפים, אשר ימשכו את העין ויעשו רושם טוב על הגולשים, שהם גם הלקוחות הפוטנציאלים שלנו. מסיבה זו ממש מכיוון שתמונה אחת שווה אלף מילים, יש לנו נטייה להרבות בתמונות, ולעצב אתרים עם תמונות רבות ככל האפשר. כאן חשוב מאוד לזכור כי אשר אחד הנתונים המרכזיים שמשפיעים על זמן ההעלאה קשור לתמונות בהם עשיתם שימוש.  הקפידו להשתמש בתמונות בפורמט ידידותי לרשת: תמונות מסוג JPEG  הן אמנם איכותיות מאוד, ומאפשרות שימוש בצבעים רבים, אך הן גם כבדות ומהוות נטל על האתר. שימרו את תמונות ה JPEG למקרים בהם תרצו להדפיס חומרים, ועבור האתר שלכם השתמשו בתמונות מסוג GIF.
מכיוון שתמונות כבדות הינן אחת מתוך האשמות המרכזיות בזמני העלאה איטיים במיוחד, כדאי לשים לב לכך שהתמונות ממוקדות על הדבר אותו אתם מעוניינים לייצג. חיתכו החוצה את השוליים ואת כל מה שאינו חשוב, והישארו עם תמונות קטנות יותר ואיכותיות יותר.
נוסף על כך, אנו ממליצם לכם לשמור את קבצי תמונות ה GIF על פי מספר הצבעים בפועל שיש בכל תמונה ותמונה. אם יש ברשותכם תמונה בעלת עשרה צבעים בלבד, אין שום צורך או טעם לשמור אותה כתמונה בעלת 256 צבעים , והדבר פשוט מכביד על המערכת. עשו שימוש בפונקציה של ה image mode בתוכנת הפוטושופ, וודאו שכל התמונות שלכם מאנדקסות כראוי.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: