בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo איך גוגל מתייחס לקישורים מפייסבוק וטוויטר?

איך גוגל מתייחס לקישורים מפייסבוק וטוויטר?

האינטרנט כיום הינו מקור המידע החשוב ביותר בעולם. אנו פונים אל הרשת היכן שבעבר נהגנו לפנות אל דפי זהב - כאן אנחנו מחפשים מוצרים ושירותים, מכל הסוגים והמינים. לאתר עסקי טוב אין תחליף בכל הנוגע לפרסום ולשיווק, והאמרה הישנה עדיין בתוקף - מי שלא שם פשוט לא קיים. יחד עם זאת, כדאי לדעת שלא מספיק להקים אתר מושקע ומעוצב. יש לדאוג לכך שכמה שיותר גולשים גם יגיעו אליו, ויבחרו בו על פני המתחרים שלכם, שגם להם, מטבע הדברים, ישנו בוודאי אתר מצוין ומושקע לא פחות.
גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול והחזק בעולם - רוב המשתמשים ברשת מגיעים אליו על מנת לחפש מידע רלוונטי, כולל מידע שיווקי, ולכן מיקום טוב במדרג תוצאות החיפוש של גוגל הינו הכרחי עבור כל אתר שמבקש לבלוט על פני מתחריו ולהשיג נפח גלישה גדול ומשמעותי יותר. השיטה שבאמצעותה ניתן לשפר את המיקום במדרג זה נקרא SEO, או בשמו המלא - Search Engine Optimization, ויש אנשי מקצוע שעוסקים בו באופן בלעדי. יש לא מעט טיפים חשובים לגבי השיטה, אך כאן נרצה לעסוק בעיקר בדרך שבה המומחים בחברת גוגל מתייחסים אל קישורים המופיעים ברשתות החברתיות, כמו פייסבוק וטוויטר.
אחד הפרמטרים לשיפור המיקום במדרג של גוגל הינו מספר הקישורים אל האתר המופיעים ברחבי הרשת. לפיכך, עולה השאלה כיצד גוגל מתייחסת אל קישורים שפורסמו ברשתות החברתיות, והאם קישורים אלו בכלל נלקחים בחשבון ובמניין הספירה של מספר הקישורים של האתר. התשובה לאלה זו היא מרוכבת - ראשית, כדאי לדעת שגוגל מתייחסת אל הרשתות החברתיות כאתר לכל דבר ועניין. גוגל מתייחסת לכל האתרים היא סוקרת באופן שווה, ואין זה משנה אם מדובר באתר ממשלתי, אתר אקדמי או אתר של רשת חברתית.
יחד עם זאת, גוגל לא תמיד מאנדקס את הקישורים אשר מופיעים ברשתות החברתיות. מדוע? על מנת שהעכבישים של גוגל יגיעו אל הקישורים הללו, הפרופיל של המשתמש שבו פורסמו הקישורים חייב להיות פרופיל ציבורי. קישורים שפורסמו בפרופיל שאינו ציבורי לא ייראו על ידי העכבישים של גוגל.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: