בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo מסחר אלקטרוני – חידושים

מסחר אלקטרוני – חידושים

למרות החשש של ישראלים רבים לבצע רכישות באמצעות אתרי מסחר אלקטרוני ולתת את מספר כרטיס האשראי עולה משנה לשנה היקף המכירות. עובדה זו מביאה בעלי עסקים רבים לפתוח אתרי מסחר אלקטרוני ולהציע את מרכולתם לציבור הגולשים ובכך להגיע לחשיפה עצומה ולאפשרות להגדיל משמעותית את היקף המכירות של העסק. חנות מסחרית באינטרנט מהווה לא רק אמצעי להגדלת היקפי המכירות כי אם גם ככלי שיווקי מתקדם המאפשר משיכת קונים פוטנציאליים וככלי לפרסום העסק ומוצריו בקלות יחסית וללא השקעה גדולה לעומת אמצעי פרסום אחרים כמו טלוויזיה, רדיו, עיתונות, פרסום חוצות ועוד.
אפליקציית חנות לפייסבוק
תחום המסחר האלקטרוני באינטרנט הולך ומתפתח ככל שהטכנולוגיה מתקדמת והתחום מוצר דרכי שיווק ומכירה חדשות כל הזמן. אחד החידושים המרעננים בתחום המסחר באינטרנט הוא שילוב האתר במדיה החברתית ובאמצעות הליך זה מביאים לחשיפה עצומה ולהתעניינות רבה במוצרי החברה ושירותיה. המדיה החברתית כדוגמת פייסבוק פופולרית מאוד ועל ידי יצירת דף אוהדים בפייסבוק ניתן להגיע לגולשים רבים. שילוב מבצע או תחרות מביאה לכמות צפיות רבה ולהשתתפות מרובה של גולשים אשר משאירים את פרטיהם ונכנסים למאגר הדיוור של החברה כמו גם לאפשרות לרכוש מוצר באופן מיידי או בשלב מאוחר יותר.
קופונים
אתרי הקופונים בישראל נוחלים הצלחה עצומה ומהווים כר לשיתוף פעולה בין אתרי מסחר אלקטרוני לבין אתרי הקופונים. באמצעות יצירת קופון מקבל האתר חשיפה רבה למוצר אותו הוא מפרסם ולרכישות קבוצתיות או רכישות פרטניות. החשיפה באמצעות אתר הקופונים מביאה להתעניינות באתר המסחרי ולהגדלת מאגר לקוחות החברה ורשימת המתעניינים בה.
הקמת חנות לבד
קל כיום להקים אתרי מסחר אלקטרוני. תוכנות חינמיות ואתרים מסחריים מציעים אפשרות זולה ונוחה לבעלי עסקים לבנות בעצמם חנות וירטואלית ולנהל אותה תוך גביית תשלום סמלי.
אפליקציות
אחד החידושים המרעננים הוא יצירת אתר מסחרי המיועדים לגלישה דרך סמארטפונים כמו אייפון או אנדרואיד. כך יכולים גם גולשים בסלולרי להגיע אל האתר ולבצע רכישה און ליין או ליצור קשר עם החברה ולהזמין מוצר מתוך הקטלוג או מתוך המוצרים המוצעים לקניה באתר המסחרי.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: