בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo בניית חנות וירטואלית - האם זה משתלם?

בניית חנות וירטואלית - האם זה משתלם?

הקמת חנות וירטואלית מעולם לא היתה קלה כמו היום. גם מחירי הקמת החנות זולים ויש אפליקציות מוכנות אותן ניתן להתקין באתר האינטרנט או לבנות חנות חדשה על שרתים המציעים תבניות מוכנות וכל שנדרש הוא לשלם תשלום חודשי זול ולהעלות את המוצרים לאתר. עם זאת, הקמת חנות וירטואלית לא מסתיימת בהעלאת מוצרים ופתיחת האתר לקהל הגולשים. אתר מסחר אלקטרוני אשר אינו מקודם ומשווק לא יביא למשיכת גולשים ולביצוע רכישות און ליין. בעלי אתר וירטואלי החושבים כי עבודתם הסתיימה עם העלאת האתר טועים ועליהם להפנים כי יש לתחזק את האתר באופן שוטף ולתת מענה אנושי ללקוחות המפחדים לבצע רכישה דרך אתר אינטרנט ויעדיפו למסור את פרטי כרטיס האשראי לנציג מכירות אנושי.
זול להקים חנות
בניית חנות וירטואלית זולה ויש אופציות רבות, חלקן אף חינמיות, לבניית אתר מסחר אלקטרוני או אפליקציות מוכנות לשילוב חנות וירטואלית באתר קיים. חברות רבות מספקות שירותי בניית חנות ומבקשות תשלום חודשי מועט. בכל מקרה חשוב כי בעל האתר יבדוק את העלות מול התועלת ובמידה והוא מוצא כי פתיחת חנות וירטואלית רווחית וכדאית כלכלית כדאי לבצע מהלך זה אך חשוב להקצות לו משאבים כספיים וכוח אדם שיתחזק את האתר באופן שוטף ועל בסיס יומי.
רווח עקיף
הקמת חנות וירטואלית לא תביא בהכרח להיקפי מכירות גדולים אך היא ללא ספק יכולה להוות כלי פרסומי ושיווקי אשר יביא להגברת המכירות בחנות או בחברה המספקת את המוצרים בעולם הלא וירטואלי. על ידי שיווק בלתי פוסק של האתר וחשיפתו בפני קהל גולשים רחב יכולים הגולשים לשוטט בחנות הווירטואלית ואז ליצור קשר או להגיע פיזית לחנות או לבית העסק ולבצע רכישה.
מערכת תשלום ומענה אנושי
הקמת חנות וירטואלית ללא אבטחה מרתיעה רבים לרכוש מוצרים באתר. אתר המשדר אמינות ומספק פרטים רבים בנוגע להליך הרכישה, אופן החיוב ותנאי אחריות והחזרה יספק אמינות. חשוב כי הלקוח יוכל לפנות לגורם אנושי ובכך מגבירים את אמינות האתר והלקוח מרגיש כי יש לו עם מי לדבר במקרה של בעיה.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: