בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo בניית אתרים מבוססי תוכן גולשים

בניית אתרים מבוססי תוכן גולשים

רשת האינטרנט הולכת ומתפתחת כל הזמן. שינויים רבים מתרחשים וטכנולוגיות חדשות יוצאות לשוק מידי יום.
עם כניסת עידן ה- 2.0 WEB השתנו חוקי המשחק באינטרנט והכוח עבר לידי הגולשים. דוגמה חיה לכך היא ההצלחה העצומה והפופולריות של אתרי המדיה החברתי, אתרי בלוגים ופורומים. באתרים אלה הגולשים אינם סטטיים ורק קוראים תכנים או מבצעים פעולות שהאתר מאפשר להם אלא כיום הגולשים דינמיים, כותבים תכנים, מעלים תמונות, משתפים סרטוני וידאו, משתפים קבצי מוזיקה, מגיבים אחד לשני או מגיבים לתוכני האתר המפורסמים ועוד.
בניית אתר אינטראקטיבי
אתרי תדמית סטטיים הולכים ומפנים את מקומם מהרשת. הם לא יוצרים עניין אצל הגולש המעוניין להביע את עמדתו או להרגיש שותף פעיל בתוכני האתר ובאפשרויות התגובה או הפעולות שהוא יכול לבצע. כיום נהוג לבנות אתרים מבוססי תוכן אינטראקטיביים בהם הגולשים נהפכים לשותפים פעילים. יש אתרים הפונים לנישה מסוימת ומאפשרים לגולשים להשתתף בדיונים בפורומים בעוד אתרים אחרים מאפשרים לגולשים לפתוח ולנהל בלוגים, לשתף קבצים וכד'.
קידום אתרים אוטומטי
גוגל ומנועי החיפוש האחרים אוהבים אתרים מבוססי תוכן גולשים. כך הם יכולים לבדוק את מידת העניין שאתר כלשהו גורם. לאחר השקעה בקידום האתר על ידי בעל האתר ממשיכים הגולשים להזין תכנים ולשתף קבצים וכך האתר הופך להיות פעיל ומקור למשיכת גולשים אחרים. ככל שהאתר פעיל יותר כך הוא מתקדם גם ברשימת תוצאות החיפוש מכיוון שהאתר זוכה לנקודות זכות במנועי החיפוש והתכנים הרבים והמקוריים גורמים לאתר לעלות עוד ועוד בתוצאות החיפוש.
איך מעודדים את הגולשים להיות דינמיים באתר
בניית קהילת גולשים באתר החברה חשוב כדי שאלה יהפכו להיות מזיני התכנים באתר. על ידי יצירת תכנים המותאמים לגולשי האתר ופרסום כתבות או מוצרים רלוונטיים לתחומי העניין שלהם ימשיכו הגולים להתעדכן באתר ולגלוש בו ואף להגיב ולהזין תכנים משל עצמם. אתרים מבוססי תוכן המאפשרים לגולשים לבוא לידי ביטוי ולנהל בלוג או להיות שותפים פעילים בקבוצות דיון המעניינות את הגולש יבטיחו כי הגולש יבקר תכופות באתר וישהה בו זמן רב. מבצעים ותחרויות נושאות פרסים ימשכו את הגולשים לשהות באתר ולהפיץ אותו בין חברים בעלי עניין דומה.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: