בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo בניית אתר מכירות לעסקים

בניית אתר מכירות לעסקים

עסק אשר אינו מתחזק אתר אינטרנט למעשה פשוט אינו קיים עבור חלק נכבד מאוד של גולשים, שהם, כמובן גם לקוחות פוטנציאליים. לפיכך, נדיר למצוא בית עסק אשר אינו מתחזק אתר מעוצב ונוח לשימוש, בו ניתן למצוא פרטים חשובים על המוצרים ועל השירותים אשר הוא מציע, כמו גם על נושאים שונים וטיפים הקשורים לתחום. אתר מכירות של בית עסק יכול להוות שדרוג משמעותי של האתר, ומעט על כך לפניכם.
מהו אתר מכירות?
בניית אתר מכירות הינו עסק למקצוענים, היות ואתר זה יכול להוות שלוחה משמעותית של העסק שלכם, אשר יתפקד כסניף נוסף לכל דבר ועניין - אשר פתוח בכל שעות היום והלילה, ומהווה גם מקור מצוין של הכנסה פסיבית. אתר מכירות הינו אתר אשר בנוי על מנת לספק חוויות משתמש נעימה לגולש, כאשר במקרה זה מדובר בחוויית קנייה חיובית.
רכישות און ליין
בתחילת ימיה של רשת האינטרנט, רכישות און ליין היו מעטות ונדירות. כיום אחוזי העסקאות המבוצעות מדי יום מגיעים למספרים מרשימים בכל קנה מידה, כאשר בכל העולם מתקיימת פעילות עסקית ענפה באתרים שונים. בניית אתר מכירות צריך לקחת בחשבון את התחרות הגדולה הזו - על תשומת הלב של כל גולש וכל לקוח, ולהציע אתר אמין שבו הוא ירגיש נוח להזין את פרטיו האישיים.
הצגת המוצרים
בניית אתר מכירות בצורה נכונה, צריכה להציג ללקוחות את המוצרים בצורה הנעימה ביותר לעין. קטלוג מוצרים און ליין עושה שימוש בדרך כלל בתמונות באיכות גבוהה, אשר צילם איש מקצוע. קטלוג זה צריך להיות מלווה בטקסטים איכותיים אשר מספקים מידע אמיתי ורלוונטי לגבי כל מוצר ומוצר (ולא מלל שנועד רק למלא את השורות הריקות). זכרו - ככל שקטלוג המוצרים יהיה איכותי יותר, כך גדלה גם הסבירות שהגולש יבצע רכישה.
שימור לקוחות
בניית אתר מכירות בהחלט לא חייב להסתפק רק ברכישה של הלקוח ותו לא! מדובר בכלי אפקטיבי לשימור קהל לקוחות נאמן ולשמירה על קשר רציף איתו - באמצעות פרסום מבצעים, בניית פורומים לטיפים, שליחת ניזולטר חודשי, ועוד.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: