בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo בניית אתרים נגישים בניית אתרים 3-4

בניית אתרים נגישים בניית אתרים 3-4

האינטרנט מהווה כיום את מקור המידע הגדול, הנוח והיעיל ביותר בעולם, והוא החליף כמעט לחלוטין, הלכה למעשה, את כל השיטות הישנות והמיושנות, כמו דפי זהב או המודיעין הטלפוני. הרשת מהווה גם כלי שיווקי רב עוצמה, כאשר אין כמעט חנות או עסק אשר מכבדים את עצמם, אשר לא טרחו להעלות אתר אשר מפרסם את מוצריהם או שירותיהם. ומה אם היינו מספרים לכם שכמעט שליש מהגולשים לא יוכלו ליהנות מהאתר שלכם?
על מי אנחנו מדברים?
זהו אולי נתון מפתיע עבור חלק מכם, אך לא עבור אנשי בניית אתרים מקצועיים ומנוסים. הנתונים היום מראים כי עד כשלושים אחוז מין הגולשים ברשת הם בעלי מוגבלויות אשר מתקשים בשימוש באתרים אשר לא עברו התאמה לנגישות. במי מדובר? באנשים מבוגרים, בעיוורים (אשר משתמשים בתוכנות שונות להקראת אתרים), בחרשים, בדיסלקטים ובבעלי בעיות מוטוריקה.
מהו אתר נגיש
למרבה השמחה, בזמן של בניית אתרים, ניתן בקלות יחסית לערוך שינויים קלים בעיצוב ובמבנה של האתר, אשר יעזרו לו להיות נגיש וזמין גם עבור אנשים בעלי מוגבלויות. מדובר בשינויים אשר אינם משפיעים על העיצוב הכללי של האתר או על האווירה שלו, אך מאידך יכולים להוסיף לכם לקוחות חדשים אשר יבחרו את האתר שלכם (ולכן גם את המוצרים או השירותים שלכם) על פני אלו של המתחרים, אשר לא נגישים.
כיצד להנגיש אתר?
מקצוענים אמיתיים של בניית אתרים יוכלו לעזור לכם להפוך את האתר לנגיש בקלות רבה. ישנם שלושה דרגות שונות של נגישות, אשר מתייחסות אל פרמטרים שונים באתר, והם מתייחסים גם אל ההנחיות של הארגון העולמי W3C. מי שמעוניין להכיר את הנושא קצת יותר מקרוב, ימצא מדריכים מפורטים עבור מפתחים, מעצבים, כותבי תוכן וגולשים באתרים הישראלים המקדמים נגישות.
המושג "הנגשת אתרים"
האם נתקלתם במושג שונה של "הנגשת אתרים" באתרים של בניית אתרים ועיצובם? אם כך, כדאי שתדעו שהמושג הושאל גם לתחומים אחרים, כאשר לעיתים מדברים על "הנגשת" האתר לאמצעים החדשים של הגלישה, ובעיקר לטלפונים החכמים ומחשבי הטאבלט; ו"הנגשתו" למנועי החיפוש, ובפרט לקריטריונים של גוגל.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: