בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo מיני אתרים - מה תפקידם ואיך לבנות אותם?

מיני אתרים - מה תפקידם ואיך לבנות אותם?

בניית אתרים הינו תחום מקצועי נרחב ומקיף, הכולל מגוון נרחב של פתרונות דיגיטליים לכל צורך עסקי, שיווקי וכדומה. מיני אתרים
(מיני –סייט) הינו תחום מקצועי נלווה, הפועל על פי אותן עקרונות מקצועיים, ונועד בעיקר לצרכי פעילות שיווקיים כאלו ואחרים ברשת האינטרנט.
מיני אתרים ידועים גם בשם "עמודי נחיתה" , וזאת משום שהם בעיקר נועדו לצרכי הפניית הלקוח באמצעות פרסומים ופעולות שיווק אחרות באינטרנט, היישר את הרעיון המרכזי העומד מאחורי העלאת דפי נחיתה. בחלק מהמקרים, בניית מיני אתרים משמשת גם כאתר בית פעיל המורכב ממספר עמודי אינטרנט שונים.
מיני אתרים –מי באמת צריך את זה?
הליך בניית מיני אתרים מיועד למגוון נרחב של צרכי שיווק, פרסום וקידום ברשת האינטרנט. ברוב המקרים, מיני אתרים (דפי נחיתה) מיועדים לפעולות הבאות:
•    הפניית קהל הלקוחות (גולשי האינטרנט) מבאנר פרסומי ישירות אל עמוד נחיתה במסגרת קמפיין אינטרנט
•    העמדת דפי נחיתה לצרכי העברת אינפורמציה נקודתית אודות מוצר או שירות לקהל הגולשים
•    הפניית קהל הגולשים לעמודי אינטרנט אינפורמטיביים לצרכי איסוף נתוני מידע
•    העמדת מיני אתר כחלק מפעולות קידום אתרים לאתר המרכזי והמוביל של החברה
•    העמדת מיני אתרים לצרכי פעילות באינטרנט לעסקים קטנים ובינוניים
בניית מיני אתרים –כיצד?
בניית מיני אתרים הינו הליך מקצועי המקביל בכל פרמטר לבניית אתרי אינטרנט לכל מטרה. בניית מיני אתרים ועיצובם מחייבת מעורבות ישירה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום בניית האינטרנט הלומדת את צרכי הלקוח, מאפיינת את מטרות הפעילות , מגדירה את קהלי היעד השונים ומתאימה את עיצוב עמוד הנחיתה לכל אלה.
בניית עמודי נחיתה ומיני אתרים, מחייבת את העוסקים במלאכה להפגין מיומנויות מקצועיות גם בתחום הבנייה והעיצוב וגם בתחום הכרת הרגלי הגלישה של קהל היעד המוגדר מראש. בחלק מהמקרים, עמודי הנחיתה משמשים רק כ"נקודת קישור" המעבירה את הלקוח לאתר הרשמי של החברה או הגוף העומד מאחוריו, ולכן, הם זוכים לפופולאריות רבה בקרב גולשי האינטרנט.
היתרונות של העמדת עמודי נחיתה או מיני אתרים מתאפיינת בכך שהם מעבירים אינפורמציה מיידית, דבר המאפשר ביקור חטוף ומהיר של הגולש הממוצע בעמוד הנחיתה. יתרון זה מחייב את מתכנני העמוד או מיני האתר להפגין יצירתיות רבה בתחום יצירת העניין והרלוונטיות של תוכן העמוד לגולש.
בניית מיני אתרים לכל מטרה!
חברה מקצועית בתחום בניית אתרים ועיצוב אתרים תעמיד לרשותכם מגוון נרחב של פונקציות מקצועיות לצרכי בניית  מיני אתרים לכל מטרה, וכל זאת, תוך כדי תכנון פונקציונאלי של מטרות העמוד, תכניו, קהלי היעד אליהם הוא מיועד וכדומה.
כיום, יותר ויותר חברות ועסקים נעזרים בשירותי בניית עמודי נחיתה למגוון צרכי קידום אתרים ושיווקם ברשת האינטרנט. כמו כן, מעבר סביבת הגלישה לטלפונים החכמים, הפך את תחום המיני אתרים לאפקטיבי יותר עבור עסקים רבים.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: