בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo בניית פורטלי וילות נופש

בניית פורטלי וילות נופש

מעוניינים לבנות אתר תיירות ונופש פרסומי? לא יודעים איך להתחיל ולמי לפנות?
אתר נופש ותיירות המרכז וילות נופש הוא משימה למקצוענים בלבד לדבר. במאמר זה תמצאו פרטים חשובים על בניית פורטלי נופש בדגש על וילות נופש בישראל.

איפיון פורטל וילות
הדבר המרכזי עליו צריך לשים דגש הוא אפיון נוח וידידותי למשתמשי האתר. הפורטל צריך להציג את המידע בצורה חשובה ולכן טלפון ותמונות תמיד יופיעו לפני מלל. יצירת קשר עם המפרסמים באתר היא בעלת חשיבות עליונה ועל מנת שנגביר את יחס ההמרה של הגולשים לעומת כמות הפניות דרך האתרים שלנו חשוב שנאפיין את מבנה האתר על הצד הטוב ביותר.

עיצוב וצבעים
הגולשים באתרי תיירות בדרך כלל מחפשים את החופשה הבאה שלהם. לכן, חשוב שניצור אתר בעל צבעים (בעיקר בהירים) בעלי קונוטציה קרובה לחופש: ירוק בהיר, חום בהיר וכדומה. מבחינה עיצובית על האתר להיות מושקע ובעל מראה יוקרתי. בעל וילה לא יסכים לפרסם באתר שלא משדר יוקרתיות ואיכות חיים – מעצב מקצועי ידע איך לשלב אלמנטים ייחודיים באתר על מנת להפוך אותו למיוחד ומושך.

קידוד האתר
בדרך כלל אתרי נופש ובדגש על אתרי וילות נופש יוקרתיות משלבים פרמטרים רבים ייחודיים בממשק האתר – חיפוש מורכב, אלמנטיים עיצוביים שונים המשתלבים בפונקציות בסיסיות (כמו כפתורי Select, צ'ק בוקסים ועוד). על מנת שהאתר יראה מקצועי לעין גם לאחר שלב החיתוך לקבצי HTML עלינו לקודד את האתר בטכנולוגיות מתקדמות (מבחינת CSS, ג'אווה סקריפט וכו').
שילוב של טכנולוגית Ajax יכול לשפר משמעותית את זמני הטעינה של האתר ולגרום לחווית משתמש טובה יותר.

זמן טעינה של האתר
לא הרבה יזמים ובוני אתרים לוקחים בחשבון זמני טעינה של אתר. זמן טעינה זהו פרמטר מאוד חשוב שיכול לחסל כל אתר – גם האתר המעוצב והמושקע ביותר. למשתמש הקצה אין זמן, הוא רוצה לקבל את האינפורמציה על החופשה שלו כאן ועכשיו. זמן טעינה ארוך יחסית לאתרים המתחרים יכול להבריח את הגולשים מתוך האתר. זמני טעינה קצרים ימתגו את האתר בעיני המשתמש כאתר מהיר וטוב. בנוסף, מנועי החיפוש מודעים מאוד לזמני טעינה ארוכים וקצרים. אתרים בעלי זמני טעינה מהירים במיוחד זוכים בדרך כלל ליתרון משמעותי על פני המתחרים בקידום האתר בתוצאות החיפוש.

איפיון SEO לאתרי וילות נופש
בניתם את אתר מצוין – מעוצב ובעל מערכות ניהול הטובה ביותר? מצוין, אבל מה לגבי תעבורת גולשים איכותית?
אחת הנקודות המרכזיות והחשובות ביותר היא קידום האתר במנועי החיפוש.  בעת בניית האתר חשוב לשים דגש מרכזי על SEO של אתר. לדוגמא: כותרות H1,2,3, שימוש בדסקריפשן לכל עמוד, תפריטים במקומות נוחים ושימוש בכל המרכיבים שמטרתם להנחות את מנועי החיפוש להגיע לעמודי בקלות ובמהירות.

בניית פורטל תיירות פרסומי הוא עסק ליודעי דבר ובעלי ניסיון בתחום. על מנת להצליח בעיסוקכם החדש עליכם לפנות אל חברות בניית האתרים הטובות והמקצועיות ביותר. בהצלחה!
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: