בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo חנות וירטואלית

חנות וירטואלית

ככל שהזמן הולך ומתקדם והקדמה פורצת בחיינו לכל תחום ותחום רשת האינטרנט הולכת ותופסת מקום נכבד בחיינו יותר ויותר. בעלי עסקים רבים כבר הבינו שללא אתר אינטרנט כאילו אינם קיימים ולכן ניתן היום לראות יותר ויותר אתרי אינטרנט חדשים שקמים בכל התחומים. מחקרים רבים מדברים על כך שכיום משאב המידע העיקרי הינה רשת האינטרנט ורובם המוחלט של הצרכנים מחפשים את מבוקשם ברשת גם אם מדובר במוצר וגם אם מדובר בשירות. בעקבות כך, חנות וירטואלית היא דבר שניתן לראות בשגרה וישנם אתרי אינטרנט רבים שהינם בעצם חנות המחליפה חנות פיזית.
מהי חנות וירטואלית?
חנות וירטואלית באה בנוסף או במקום חנות פיזית. חנות זו הינה בדיוק כמו כל חנות שבה הלקוח הפוטנציאלי מסתובב ולבסוף מוצא את מבוקשו ומבצע רכישה אך כל זה מתנהל באופן וירטואלי על ידי כך שהגולש גולש בחנות ומדפדף בין המוצרים וכן קורא את המפרט שלהם ומידע חשוב נוסף ולאחר מכן הוא יכול לרכוש את המוצר על ידי הקלדת מספר כרטיס האשראי שלו  או בהעברה בנקאית דרך האינטרנט. לאחר הרכישה יקבל הלקוח את המוצר שהזמין לאחר מספר הימים שצוינו בדף המכירה על ידי הדואר או על ידי שליח והכול כפי שהוגדר מראש בזמן הקנייה וסוכם בין הצדדים.
חנות אל מול אתר תדמית
רוב האתרים ברשת הינם אתרי תדמית. אתרים אלו מיועדים להיות מעין תעודת זהות של עסק מסוים או של אדם מסוים ומשמשים בעיקר לשיווק. אתרים אלו יהיו מלאים במידע על העסק, פרטים כמו מיקום וכו' אך לא יהיה ניתן לבצע רכישה באתרים הללו אלא ליצור קשר עם בעל האתר ואז לרכוש ממנו את המוצר או השירות. חנות וירטואלית מאפשרת לגולשים לבצע רכישה ישירה של המוצר באתר ללא צורך ביצירת קשר כלשהוא עם מישהו מבין מנהלי האתר. היתרון הגדול הוא החיסכון בכוח אדם וכן האוטומציה של האתר שנבחנת לאורך זמן. חנות מסוג זה אם תקודם ותשווק בצורה נכונה יכולה להוביל לעסקאות רבות
המלצת לקוחות וסקירת מוצרים
כולנו רגילים לקנות בחנויות פיזיות רגילות בלי שום חשש. הקנייה ללא חשש היא מכיוון שאנו רואים את המוצר מול העיניים שלנו ואי אפשר להסתיר שום דבר שקשור למוצר לפחות מבחינה חיצונית. חנות וירטואלית היא משהו שלא מעט אנשים חוששים ממנו בגלל שהכול וירטואלי ולא ניתן לראות מוצר באופן פיזי אך ישנם מספר צעדים שיכולים להגביר את הביטחון אצל הלקוחות הפוטנציאליים. אחד הדברים הוא סקירה נרחבת של המוצרים בחנות מה שיגביר את הביטחון בקנייה והלקוח ירגיש שהוא יודע הכול על המוצר. דבר נוסף הוא המלצת לקוחות – כל אחד מאיתנו שיראה המלצות על מוצר מסוים שנקנה בחנות ספציפית מיד יגביר אצלנו את הביטחון בקנייה מכיוון שאם יש מישהו אחר שמרוצה מהמוצר, כנראה שהחנות מספקת מוצרים איכותיים
היתרונות שבחנות וירטואלית
ישנם מספר יתרונות שנותנת חנות וירטואלית לעומת חנות פיזית. היתרון הראשון הוא הנוחות, אין צורך לצאת מהבית לשום מקום וניתן לנהל את החנות מהבית. כל מה שצריך הוא מחשב וחיבור לאינטרנט וכן מקום לאחסן בו את המוצרים. יתרון נוסף הוא העלויות הכרוכות בפתיחת חנות מסוג זה אל מול חנות פיזית, אין צורך לשלם שכירות או חשמל ועיצוב ועוד דברים נוספים שחנות פיזית צריכה אלא רק על בניית ואחסון האתר וכן קידומו. יתרון נוסף הוא החשיפה, חנות ברשת תהיה חשופה למיליוני לקוחות פוטנציאליים מכל העולם לעומת חנות פיזית שללא מיקום מצוין לא תהיה חשופה לכמות לקוחות פוטנציאליים גדולה, וגם אם תהיה ממוקמת טוב לא תתקרב לחשיפה שמקבלת חנות ברשת האינטרנט.
איך בונים חנות?
ישנן חברות רבות הנותנות שירותי בניית אתרים אך ישנם מספר דברים שכדאי לתת עליהם דגש לפני שמקימים חנות וירטואלית. הדבר הראשון הוא לבחור חברה בעלת ניסיון בתחום החנויות הוירטואליות באינטרנט ובעלת קבלות מעבודות קודמות שעשתה. ישנה חשיבות רבה לעבודות הקודמות מכיוון שכך ניתן לראות האם זה מה שאנחנו מחפשים ולהצביע על כך. דבר נוסף הוא עיצוב החנות, חנות שלא תהיה מעוצבת בהתאם לחוקים לא תהיה חנות עם סגירת עסקאות רבה מכיוון שלא יהיה מה שימשוך את עין הגולשים והחשיבות למשיכת העין באתרים כאלה היא גדולה מכיוון שלא ניתן לראות מוצר פיזי.
מה ניתן למכור בחנות?
חנות ברשת יכולה להיות בעלת שימושים רבים וניתן למכור בה הכל. ישנן חנויות וירטואליות המתמחות בבגדים ונותנות מידע רב כל כך על הבגד מה שמוריד את החשש לקנות אותו ללא מדידה. ישנן חנויות צעצועים שגם בהן מוטב לראות תמונות ברורות וצבעוניות מה שיגרום לרצות לקנות את המוצרים שבהם, ואפילו ישנן חנויות מזון מקוונות שניתן לראות בהם את המוצרים ולבחור את מה שרוצים לרכישה. דוגמה לכך היא הצרכניות הוירטואליות שבם נין לבצע גם את הקנייה החודשית ולחסוך יציאה מהבית.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: