בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo שיפור יחס ההמרה באתרי מסחר

שיפור יחס ההמרה באתרי מסחר

בשנים האחרונות אנו מתוודעים יותר ויותר לכל הקשור למה שקרוי אתרי מסחר באינטרנט. אתרים אלו באו להחליף את השיטה המסורתית של המסחר שהיה נהוג בעבר והינו נהוג גם היום, אך מאז פרוץ האינטרנט לחיינו שיטה זו הולכת ופוחתת ויש אומרים שיום אחד אף תיעלם לגמרי במדינות המפותחות. בעבר, היינו יכולים לחפש מוצר מסוים או שירות מסוים שעות וזאת תוך כדי שיטוט רגלי בין חנויות ודוכנים אך כיום כשיש הכול ברשת ניתן לשבת בנוחות אל מול המסך ולחפש את המוצר  וגם להשוות מחירים תוך כדי החיפוש. בגלל הנוחות הזאת השיטה הפכה לנפוצה יותר ויותר.
מהם אתרי מסחר?    
אתרי מסחר הם אתרים שהינם חנויות לכל דבר ובהם ניתן למצוא כל מוצר שנבקש אך במקום לראות אותו פיזית כמו בחנות רגילה אנו נראה תמונות שלו וכן תיאור מוצר מפורט. אתרים אלו יכולים להיות אתרים פרטיים של אנשים פרטיים או אתרים של עסקים גדולים כגול חברות גדולות אשר פותחות ערוץ נוסף למכירת המוצרים שלהם.  בנוסף, ישנם אתרים המיועדים למסחר לכל מי שרוצה כדוגמת איביי ואמזון והינם אתרים עם תעבורת גולשים גדולה מאוד מה שמגדיל את החשיפה למי שמוכר בהם אך התחרות בהם בין המוכרים היא גדולה.
מהי המרה ומהם השיטות?
אתרי מסחר כמו כל אתר אחר נמדדים בהמרות שהם בעצם ההצלחה של האתר להביא כמה שיותר גולשים לבצע את הפעולה שהם רוצים שיכולה להיות השארת פרטים, הרשמה לרשימת תפוצה, ובמקרה של אתרי מסחר רכישת מוצר כלשהוא. ישנן שיטות רבות שמתפתחות כל הזמן בשביל לקבל אחוזי המרה טובים באתר והעיקריות שבהם הינם: דבר ראשון תמיכה של נציג שירות בזמן אמת באתר, תמיכה זו מגיעה בדרך כלל בצורת צ'ט אשר גורמת ללקוח לשאול את מה שהוא לא מבין באופן מיידי בלי לחכות שיחזרו אליו. שיטה זו משפרת המרות פי כמה וכמה מכל שיטה אחרת. שיטה נוספת היא משיכה של כמה שיותר גולשים שיהיו רלוונטיים למה שהאתר מציע וזאת על ידי רשימת תפוצה בנושא ספציפי או פילוח שוק ברשתות החברתיות. שיטה נוספת היא כל הזמן לקבל משובים מהגולשים ואז ניתן לדעת מה הגולשים מחפשים ומהם הטעויות.
עיצוב האתר
עיצוב אתרי מסחר הוא מרכיב חשוב ואף מכריע  במכירות האתר. מחקרים רבים כבר הוכיחו את הקשר בין מה שהעין רואה למה שהיא קונה בסוף. אתר שלא יראה כמו שהוא צריך להיראות מבחינה עיצובית, התאמת צבעים לתחום וכו', ימכור הרבה פחות מאתר מעוצב ומותאם לגולש. בנוסף, כחלק מהעיצוב מגיע ממשק תפעול האתר, ממשק לא נוח יגרום לגולשים רבים לעזוב את האתר בטרם יחפשו בו מוצרים לקנייה לעומת ממשק פשוט ונוח שיגרום לגולשים להישאר זמן רב יותר ואולי אף לרכוש משהו.
דגשים להקמת אתר מסחר
דגשים נוספים להקמת אתרי מסחר הינם קודם כל החברה שבונה את האתר, חברה כזאת צריכה להיות בעלת ניסיון רב ועם צוות מקצועי ומיומן וכן עם מעצבים שיודעים איך להתאים את האתר לגולש באופן שהגולש ירצה להישאר באתר ואף לרכוש מוצר. את כל זה ניתן לברר בצורה פשוטה על ידי בירור וותק של החברה וכן בקשה לראות אתרים נוספים שהחברה בנתה בעבר עם דגש על אתרים למסחר מקוון וכן לבקש לדבר עם לקוחות שעבדו עם החברה הספציפית ולשמוע את דעתם על השירות של החברה, עמידה בזמנים וכו'. לא כדאי לרוץ ולסגור לפני שבודקים את כל אלה.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: