בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo בניית חנות וירטואלית חכמה

בניית חנות וירטואלית חכמה

ככל שהקדמה נכנסת לחיינו יותר ויותר כך הולכת ותופסת רשת האינטרנט מקום רחב יותר בחיינו היום יומיים וכל דבר שאנו עושים או מבקשים לעשות קשור בדרך כלשהיא לרשת. כשאנו מבקשים לחפש מוצר או שירות מסוים הדבר הראשון שנעשה הוא לחפש אותו ברחבי הרשת שאם לא כן לא נוכל למצוא אותו באותה הקלות. המחקרים האחרונים כבר מדברים על כך שמעל לתשעים אחוזים מהצרכנים מחפשים את מבוקשם ברחבי הרשת ולא בשום מקום אחר וכתוצאה מכך יותר ויותר אתרים מוקמים ומופצים ברשת והיום ניתן למצוא כל דבר שאנו צריכים אם בצורת מידע או אם בצורת מוצר פיזי, באינטרנט.
סוגי אתרים – אתר תדמיתי.
בניית אתר תדמיתי שלא כמו בניית חנות וירטואלית אינה מצריכה משאבים רבים וכל מטרתה היא בשביל להיות כתעודת זהות לבעל העסק שהינו בעל האתר. אתר תדמיתי בדרך כלל יהיה בעל מספר עמודים קטן אשר יתארו את פועלו של העסק והתמחויותיו. אתר כזה ישנם חברות רבות שיוכלו לבנות אותו וישנם גם לא מעט פרילנסרים בשוק שיכולים להתמודד עם אתגר מסוג זה אך גם כשבונים אתר תדמיתי כדאי ללכת אל הטובים ביותר ולא להתפשר על אלה שמציעים את המחיר הטוב ביותר. בניית אתר תדמיתי לעומת חנות וירטואלית לא מצריכה שימוש בממשקים שונים על מנת שיהיה אפשרי לתפעל את המערכת באופן שוטף.
סוגי אתרים – חנות וירטואלית.
כפי שציינו בניית חנות וירטואלית שונה לגמרי מהקמת אתר תדמיתי לעסק שלנו וזאת מכיוון שפה מדובר בחנות שאמורה להחליף חנות פיזית והיא נותנת את כל השירותים שחנות פיזית יכולה לתת לעומת אתר תדמיתי שמטרתו היא ייצוג העסק ויצירת קשר עם בעל העסק במטרה שמאוחר יותר תיסגר עסקה. חנות וירטואלית היא חנות המציגה מוצרים שונים על פי קטגוריות שונות וניתן לבצע בה גם את הבירור על המוצר וגם את הרכישה עצמה מאוחר יותר. חנות כזאת צריכה להיות בשיטת אוטומציה מושלמת בשביל שכמה שפחות תהיה התערבות אנושית  שעלולה לעכב את הרכישה כמובן ששיחה עם נציג במידה והגולש תתעקש יכולה לסייע בסיום העסקה.
חשיבות עיצוב חנות וירטואלית
בניית חנות וירטואלית חכמה צריכה להיות באופן כזה שמרגע שהגולש יכנס לאתר לאחר שהא מחפש את מבוקשו הוא יהיה מובל בו למטרה אחת בלבד וזאת הרכישה. חלק מהמטרה הזו יתקבל על ידי עיצוב נכון של החנות על ידי מעצב האתר ולאו דווקא בצבעים צבעוניים ומרהיבים. מעצב אתרים הינו אחד שיודע את החוקים שבעיצוב ומה אמור למשוך את הגולש להמשיך ולהסתובב באתר ולבסוף לבצע את הרכישה של המוצר. מעצב טוב גם יודע שלכל תחום יש את מגוון הצבעים שלו וזאת לפי מחקרים רבים אשר קובעים ששימוש בצבע מסויים שיתאים לתחום מסוים יסייע לגרום לגולש לרכוש את המוצר
המתכון לחנות וירטואלית שמוכרת
בעלי עסקים רבים חושבים שפרויקט בניית חנות וירטואלית הינו פרויקט פשוט המצריך רק מציאת מוצר למכירה וכן בניית האתר על ידי אנשי מקצוע אך בשונה מסוגי אתרים אחרים שישנם חנות וירטואלית צריכה להיות חנות נוחה ומהירה בשביל הגולש ואחד הדברים שכדאי לשים עליהם דגש הוא ההתמצאות באתר. אתר שלא יהיה מספיק נוח לגולש ועם התמצאות פשוטה למציאת המוצר הספציפי תגרום לגולש לעזוב את האתר ולחפש את מבוקשו במקום אחר. גם סליקת התשלום חייבת להיות נוחה ומהירה ובלי אפשרות לגולש לתהות שוב האם הוא מעוניין לבצע את הרכישה או לוותר עליה.
היתרונות בחנות וירטואלית
ישנם יתרונות רבים לאלו המחליטים על בניית חנות וירטואלית לעומת חנות פיזית ונמנה אותם פה: ראשית, בחנות וירטואלית העלויות קטנות הרבה יותר ואין צורך בהשקעת סכום כסף גדול למטרה זו כדוגמת שכירות גבוהה, החזקת עובדים ועוד. אומנם גם בחנות וירטואלית יש צורך להוציא כסף על בניית האתר ועל קידומו אך לעומת חנות פיזית העלויות הם מזעריות. יתרון נוסף הינו יתרון הנוחות, חנות וירטואלית יכולה להתנהל מכל מקום שיש בו אינטרנט ומקום לאחסן בו את המוצרים ואין צורך בכל פעם לנסוע לחנות ולפתוח אותה. בנוסף, חנות כזו חשופה למיליוני גולשים לעומת חנות פיזית המוגבלת לעוברים והשבים באזור.
שילוב דרופשיפינג בחנות וירטואלית
בניית חנות וירטואלית הינה שיטה נוחה לנהל חנות ללא צורך בהחזקת מקום והוצאת כספים רבים אך ישנה שיטה נוספת שאינה מצריכה אחזקת מלאי וסיכון כספי גדול. השיטה הינה שיטת הדרופשיפינג והיא עובדת על ידי סגירת הסכמים עם יצרנים מסוימים או כל אחד אחר שמחזיק בסחורה לגבי המחיר והאספקה, בעל החנות הוירטואלית לא צריך להחזיק פיזית את הסחורה אצלו אלא רק לפרסם אותה באתר שלו, ואז כשתתבצע עסקה והכסף ישולם יבקש מזה שמחזיק את הסחורה שישלח אותה בשבילו והוא ישלם לא על כך. בשיטה זו אין שום סיכון כספי מכיוון שהסחורה נקנית רק לאחר שיש לה קונה בוודאות.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: