בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo חברות קידום אתרים בגוגל

חברות קידום אתרים בגוגל

בדיוק כפי שלא בנו את רומא ביום אחד כך גם לא ניתן לסכם תהליך קידום אתרים בגוגל ליום אחד של עבודה. קידום אתר מקצועי מתבצע בצורה הדרגתית ויזומה על ידי צוותים מקצועיים של מקדמי אתרים. הצוות מבצע את העבודה בהתאם לתכנית כתובה ומעקב אחר נתונים סטטיסטיים. הצוות מונה אנשי מקצוע שמתמחים בבניית קישורים, התאמת האתר להעדפות של מנוע החיפוש, כתיבת תוכן וניהול קמפיינים של PPC ו-SEO.
את עבודת קידום האתר יש להתאים להעדפות אישיות של בעל האתר, רמת התחרות על מילות המפתח המובילות, אפיון קהל היעד, נקודת ההתחלה והתקציב הכספי שמוקצב למטרה. ההגדרות הראשוניות של היקף העבודה מתבצעות במהלך פגישת ההיכרות הראשונה עם הלקוח. במהלך הפגישה מציג הלקוח את האתר ואת הציפיות שלו, בהתאם לזאת מסביר הצוות המקצועי כיצד מתנהל התהליך ולאילו תוצאות אפשר לצפות.

איך מקדמים אתרים בגוגל?

כל בעל עסק שמבקש לצעוד קדימה זקוק לאתר אינטרנט, פעילות ברשת חברתית ועבודה מקצועית של קידום אתרים בגוגל. דירוג גבוה בתוצאות החיפוש מעניק לבעל האתר מעמד יוקרתי ויתרון על פני המתחרים. הצעד הראשון לקידום האתר הוא השקעה בתוכן מקצועי ובלעדי לאתר. מנוע החיפוש של גוגל לא מסוגל לקרוא תמונות וסרטונים, האמצעי היחיד שמגדיר למנוע החיפוש במה עוסק האתר הוא התוכן הכתוב. חזרה נכונה על מילות מפתח, חלוקה טובה לפסקאות והבלטת מילים וכותרות משדרגים את התוכן.
הצעד הבא לקראת דירוג גבוה דורש בניית תשתית קידום ופעילות חיצונית לאתר. מנועי החיפוש מעדיפים אתרים שמראים פעילות ענפה ברשת ומתעדכנים בצורה שוטפת. גוגל מדרגת את האתר גם בהתאם לאהדת הגולשים את האתר. בהתאם לכך, אתרים שזוכים לכמות כניסות מכובדת בכל יום יזכו לדירוג גבוה יותר. הדרך להגדלת כמות הכניסות לאתר טמונה בפעילות בפורומים, בלוגים, רשתות חברתיות והצבת קישורים נכנסים לאתר בכל רחבי הרשת.

מה אסור לעשות בתהליך קידום אתרים בגוגל

בעלי אתרים רבים מחפשים קיצורי דרך ומתפתים לרכוש חבילות של אלפי קישורים נכנסים שיזניקו את האתר למקום הראשון בתוך מספר ימים. ברוב המקרים מדובר בתרמית, במקרים בהם השיטה אכן מצליחה מנוע החיפוש של גוגל חושף בתוך כמה שבועות את השיטה ומסלק את האתר מתוצאות החיפוש לאלתר. כל ניסיון לרמות את גוגל באמצעות הצבה מוגזמת של מילות מפתח באתר ובניית מערכות מלאכותיות של אלפי קישורים עלולה לגרור עונשים ופסילה מיידית של הדומיין.

המסקנה הברורה היא שאין תחליף לעבודה מקצועית ויסודית של קידום אתרים בגוגל, כל ניסיון לקצר את הדרך כרוך בסיכון. בעלי אתרים שמשקיעים סכומי כסף גדולים בבניית האתר ותוכן האתר יוכלו להפסיד אלפי שקלים בבחירה בשיטות קידום פסולות. חברות מקצועיות של קידום אתרים מציעות שירותי קידום, ייעוץ ותמיכה במחירים נוחים, אין כל צורך לפנות לחובבנים ולהעמיד את האתר בסיכון.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: