בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo הקמת ערוץ יוטיוב לאתר

הקמת ערוץ יוטיוב לאתר

היוטיוב הוא ללא ספק ערוץ הטלוויזיה הגדול ביותר בעולם, עם אחוזי הרייטינג והצפייה הגבוהים ביותר. היוטיוב, המבוסס ברובו על יכולת השיתוף של כל אחד ואחת מאיתנו, מאפשר לבעלי עסקים ובעלי אתרים שונים, לעשות בו שימוש מקצועי ואפקטיבי למטרותיהם העסקיות.
בכתבה שלפניכם, ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות שיעזרו גם לכם להקים לאתר האינטרנט שלכם ערוץ יוטיוב משלו, ובכך להגדיל את החשיפה המיידית בקרב קהל הגולשים לשירותים והמוצרים השונים המופיעים באתר הבית שלכם. זה הזמן לשתף את כל העולם עם הסרטונים המדהימים של העסק שלכם!

הקמת ערוץ יוטיוב משלכם
במידה ואתם פועלים ברמה השיווקית במרחב הוירטואלי של רשת האינטרנט, או לחילופין, אתם מעוניינים לגלות את כוחה השיווקי של הרשת, פתיחת ערוץ יוטיוב משלכם היא ללא ספק אופציה אידיאלית לקיום תרחישי פרסום ושיווקי לעסק ואתר הבית שלכם. פתיחת ערוץ יוטיוב משלכם, הינה פעולה המתאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו, והיא אורכת זמן קצר. ערוץ יוטיוב משלכם מאפשר לכם לנהל את כלל סרטוני הרשת שלכם במקום אחד, לקבוע סדר מיקום לסרטונים השונים, לבצע מספר פעולות פרסומיות מקבילות, ליהנות מאפשרות לעיצוב ייחודי המותאם לצרכים העסקיים שלכם ועוד.

כמו כן, באמצעות היוטיוב, תוכלו לבצע פעולות פרסומיות שונות המאופיינות על פי פילוח קהלי יעד, ובכך להגדיל את אחוזי החשיפה לקמפיין שלכם בקרב קהל מטרה רלוונטי וממוקד לכם. סרטון מוצלח ביוטיוב מייצר מיליוני צפיות מסביב לעולם, ובכך מאפשר לכם להגדיל את החשיפה הפרסומית שלכם באופן בלתי מוגבל, החוכמה היא להיות יצירתיים ומקוריים לאורך כל הדרך.

קישור ממומן ופרסומות ביוטיוב- היתרון הממוקד

אחד היתרונות המובהקים של שתילת פרסום ביוטיוב, הינו האפשרות לפלח את קהלי היעד שלכם על פי נושא, גיל, איזור גיאוגרפי וכדומה. יכולת זו מאפשרת לכם ליהנות מתשתיות פרסום שונות (קישור טקסטואלי או באנר פרסומי), תוך כדי מיקוד קהלי המטרה אליהם אתם רוצים להגיע.
בנוסף, אופציית הפילוח מאפשרת לכם "לרכב" על הצלחת סרטונים פופולאריים ביוטיוב (אפילו אם מדובר בסרטונים של המתחרים שלכם), ולחשוף את הפרסום שלכם גם שם. הצבת סרטון פרסומת המופיעה בטרם הצגת סרטון המתחרה שלכם ביוטיוב, היא ללא ספק שיטה מקורית ומעניינת ביותר לשיווק ויראלי ברשת.

סוגי הפרסומות השונים העומדים לרשותכם באמצעות היוטיוב הינם:
  • פרסומת ממומנת- תוכן טקסטואלי
    מודעות טקסט או באנר גרפי המופיע בתחתית הסרטון המוצג לאורך כל זמן הצגתו וגם לאחריו.
  • פרסומת וידאו
    פרסומת המופיעה מספר שניות בטרם הצגת הסרטון אותו הגולש מעוניין לראות.
בשני המקרים, מדובר בפרסומות בעלות אופציית פילוח לקהלי מטרה אותם אתם קובעים.

טיפים להעלאת ערוץ יוטיוב לאתר שלכם

  1. צרו לעצמכם סדרת סרטונים מקוריים בעלי אפיון אחיד ומסר שיווקי משותף- הקפדה על תכנון סרטונים בעלי מסר אחיד יאפשרו לקהל הגולשים ליהנות ממספר סרטונים שונים, אך בעלי זהות מיתוגית אחידה עבורכם. ככל שהסרטונים יהיו מקוריים יותר, מפתיעים יותר ומעניינים יותר, כך תזכו לחשיפה גדולה יותר ברשת.
  2. סרטוני הדרכה- האפשרות להעלות מספר רב של סרטונים מאפשרת לכם לפלח את מטרות הסרטונים השונים, ולמקד אותם לפי מטרות עסקיות שונות שלכם. באמצעות ערוץ היוטיוב שלכם תוכלו להדגים הדרכה למוצר או השירות שלכם, תוכלו להציג בפני קהל הגולשים את כלל היתרונות הפונקציונאליים של המוצר, וכמובן תוכלו לשלב בסרטונים שלכם מצגות גרפיות כאלו ואחרות שיתמכו במוצר או השירות שלכם.  
  3. יצירתיות היא שם המשחק- כמו בכל עולם השיווק והפרסום, אנו נדרשים להיות יצירתיים, לזהות מגמות טרנדיות, ולהתאים את המסרים השיווקיים שלנו לצרכי קהל היעד. הקפדה על בניית סרטונים יצירתיים תאפשר לכם ליהנות מקהל גולשים נאמן וגדול שיצפה בכל סרטון חדש אותו תעלו לרשת.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: