בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל

גוגל, ענקית החיפוש ברשת האינטרנט, הובילה בין היתר לשינויים משמעותיים בענף הפרסום והשיווק. כיום, יותר ויותר לקוחות עסקיים או בעלי אתרים שונים, משקיעים חלק נכבד מ"עוגת תקציב הפרסום" העומדת לרשותם, במהלכי קידום בגוגל. קידום אתרים מקצועי ואופרטיבי במנוע החיפוש המוביל בעולם, גוגל, יסייע גם לכם לקדם את להפיק את המרב מאתר האינטרנט שברשותכם.

קידום אתרים בגוגל –כל האפשרויות

קידום אתרים בגוגל ניתן לבצע בשתי דרכים עיקריות, האחת, באמצעות קישורים ממומנים (מודעות טקסט בתשלום המופיעות לרוב בצידו השמאלי של המסך), והדרך השנייה היא באמצעות קידום אורגני, שמטרתו לקדם הופעת האתר שלכם בדירוגים מועדפים יותר בעמודי החיפוש השונים.
הקישור הממומן הינה פעולה שיווקית המיושמת על ידי חברת גוגל, וניתן לבצע אותה בכל רגע נתון לאחר התחברות למערכות הקישורים הממומנים. לעומת זאת, קידום אורגני, מחייב אתכם לפעול באופן מקצועי, וכאן נכנסות לתמונה חברות קידום המעניקות את שירותיהם המקצועיים לבעלי האתרים השונים.

מנוע החיפוש של גוגל –כיצד הוא פועל?

מנוע החיפוש של גוגל פועל על פי אלגוריתמים (דרכים שיטתיות) המתעדכנות מעת לעת ומשפיעות על הגדרות המיקום. כאשר גולש העושה שימוש במנוע החיפוש של גוגל, הוא מקליד מילה (או את חלקה), ובאופן מיידי עולות בפניו מספר אופציות של אתרים בנושא. רשימת האתרים המופיעה לפניו (בעיקר בעמוד הראשון), אלו אתרים שאופיינו על ידי הרובוטים של גוגל כאתרים איכותיים ורלוונטיים להגדרת החיפוש אותה הקליד המשתמש בתיבת החיפוש.

באמצעות התאמת דפי האינטרנט של האתר שלכם לצרכי הסריקה הרובוטיים של המערכות המתקדמות של גוגל, ובאמצעות הכרת האלגוריתמים בהם נעשה שימוש, תוכלו גם אתם ליהנות מיכולת הופעה בדירוגים איכותיים יותר במסגרת הקידום האורגני במונע החיפוש של גוגל. כיום, אין צורך שתלכו ללמוד אודות האלגוריתמים של גוגל בניסיון להבין כיצד פועלת השיטה, לרשותכם עומדות חברות רבות העוסקות באופן מקצועי בתחומי הקידום האורגני, וכמו כן, בתפעול תועלתי יותר של שיטת הקידום באמצעות קישור ממומן.

מה אתם צריכים לעשות בשביל שהאתר שלכם יהיה פונקציונאלי לצרכי הקידום בגוגל?

על מנת שגם אתם תוכלו ליהנות מאתר איכותי ומקצועי לצרכי קידום אופרטיביים יותר ויעילים יותר במנוע החיפוש של גוגל, הדבר הראשון שמומלץ לעשות הוא לפנות לחברה המתמחה בתחום קידום האתרים (מומלץ לפנות לחברה מנוסה ובעלת תוצאות מוכחות בתחום עיסוקכם).
הדבר השני שאתם יכולים לעשות הוא לשפר את ביצועי התוכן באתר האינטרנט שלכם. אתרי אינטרנט המבוססים על תוכן הגולשים, או לחילופין, אתרים העושים שימוש במערכות ניהול תוכן, יכולים להגיע לתוצאות אפקטיביות יותר במסגרת קידום האתר בגוגל, וכל זאת באמצעות עדכוני התוכן הרלוונטיים לתחום עיסוק האתר באופן שוטף.

ככל שהאתר שלכם יהיה יותר קומוניקטיבי ואינטראקטיבי עם קהל גולשיו, כך הרובוטים של גוגל יזהו את האתר כאיכותי יותר ומומלץ יותר בתחום עיסוקו, ולכן יקדמו אותו באופן טבעי אל קדמת הבמה (דהיינו, העמוד הראשון שמופיע תחת מילות החיפוש אותן הקליד הגולש).
קידום אתרים בסביבה התחרותית הרבה שנוצרה ברשת האינטרנט, מחייבת אתכם לפעול באופן יעיל, שכלתי ויצירתי לאורך כל הדרך. כיום, הכנת תשתיות הקידום מתבצעות כבר בשלבים הראשוניים של בניית האתר, דבר המאפשר לתכנן ולבנות את דפי האינטרנט של האתר בצורה יעילה יותר למטרות הקידום השונות.

לסיכום, קידום אתרים בכלל, וקידום אתרים בגוגל בפרט, הינו תחום נרחב המחייב אתכם לפעול במסגרת חברה מקצועית בתחומי הקידום השונים. במקביל לקידום האתר במונע החיפוש של גוגל, עומדים לרשותכם אינספור שיטות וטכניקות לשיווק וקידום האתר ברחבי הרשת, וכל זאת על מנת לייצר תנועת גולשים גדולה ואיכותית יותר לאתר הבית שלכם.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: