בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
בלוג בניית אתרים
דף הביתo איך לבחור ספק של בניית אתרים?

איך לבחור ספק של בניית אתרים ?

מתכננים להיות מעורבים בהליך בניית אתרים בזמן הקרוב? קבלו את המדריך המלא שיעזור גם לכם לבחור ספק מקצועי, איכותי ואמין לצרכי התכנון, הבנייה והעיצוב של האתר.

מספר מילים על חברות מקצועיות של בניית אתרים.

התחום של בניית אתרים הינו אחד מהתחומים המובילים והמתפתחים ביותר ברשת האינטרנט. כיום, תוכלו למצוא מספר רב של חברות המתמחות בהליך בניית אתרים כאשר לכל חברה יש את האיכויות המקצועיות בה היא מתמחה. חברות העוסקות בתחום בניית אתרים באופן מקצועי, מקפידות להעניק לקהל לקוחותיהן, מענה נרחב ככל שניתן במגוון פרמטרים מקצועיים הקשורים להליכי התכנון, הבנייה והעיצוב של האתר. ברוב המקרים, חברה מקצועית בתחום בניית אתרים , מאפשרת לכם ליהנות ממספר מחלקות מקצועיות הפועלות בתחומה, ואשר כוללות בין היתר:
מחלקת אפיון, מחלקת תכנות ופיתוח מודולים, מחלקת עיצוב, מחלקת תוכן, מחלקת שיווק האחראיות לתפעול האתר וקידומו ברחבי הרשת ועוד. ההיצע הנרחב של חברות בניית אתרים מקצועיות הפעולות בתחום, מאפשר לכל אחד ואחת מכם לבחור בקפידה רבה את החברה, וכל זאת מתוך בדיקה ובחינה של מספר חברות בניית אתרים במקביל בשלב ההתקשרות הראשונית.

כיצד בוחרים חברת בניית אתרים ?

על מנת ליהנות מכל היתרונות הטמונים בשכירת שירותיהן של חברות מקצועיות המתמחות בתחום בניית אתרים , חשוב להקפיד על הפרמטרים הבאים:
  • ניסיון- כמו בכל תחום שירותי אחר, גם בעניין של  בניית אתרים הניסיון עושה את ההבדל. בכל הקשור לענף האינטרנט, לחברה מנוסה יש ידע מקצועי נרחב לא רק בתכנון יעיל של העבודה, אלא גם בידע המקצועי המאפשר לה לאבחן מה "יעבוד" על קהל הגולשים ומה לא.
    טיפ קטן-גדול: העניקו עדיפות לחברה שכבר התנסתה בפיתוח וכן בניית אתרים מהסוג אותם אתם מתכוונים להעמיד.
  • תיק עבודות- מאחורי כל חברה מוצלחת בתחום בניית האתרים עומד תיק עבודות מרשים של אתרים פעילים ואיכותיים. ברוב המקרים, חברות מקצועיות בתחום בניית אתרים מייצרות קישור הנמצא בתחתית עמודי האתרים שהם פיתחו עבור לקוחותיהם, ישירות אל אתר החברה.
    טיפ קטן-גדול: סרקו את רשת האינטרנט ומצאו בה בין 5 ל-10 אתרים שאתם ממש אוהבים וממש התרשמתם לא רק מהחזות הויזואלית שלהם אלא גם מאופן התפעול שלהם. בדקו מי החברה העומדת מאחורי כל אתר, וצרו עימה קשר לשיתוף פעולה.
  • מחלקות מקצועיות- חברות אינטרנט המתמחות בתחום בניית אתרים מעמידות לרשותכם מחלקות מקצועיות במגוון תחומים, החל מתחומי אפיון ופיתוח האתר, דרך תחומי עיצוב ועולמות תוכן ועד למחלקות המתמקדות בצרכי קידום ושיווק האתר. ככל שהאתר אותו אתם מתכננים להעמיד הינו מורכב יותר, כך מומלץ לכם לפנות לחברה גדולה יותר, שתעניק לכם מענה נרחב יותר ומקצועי יותר.
    טיפ קטן-גדול: בקרו באופן פיזי במקום מושבם של חברות האינטרנט עימן אתם מתכוונים לבדוק אפשרות לשיתוף פעולה. בחלק מהמקרים תגלו שכל המחלקות המקצועיות המתוארות באתר החברה הן בסך הכול: 2-3 אנשי צוות.
  • קשרי אנוש מעל הכול- הליך בניית אתרים הינו הליך מורכב המחייב אתכם להיות מעורבים בכל שלבי הפיתוח. מכיוון שהעבודה מתבצעת מול מספר אנשי צוות מטעם חברת האינטרנט שבחרתם, מומלץ לבחון את אופי קשרי האנוש של העוסקים במלאכה, וכמו כן, את טיב השירות המקצועי המוענק לכם. 
  • הסכם התקשרות ולוחות זמנים- במהלך ביצוע הסכם ההתקשרות עם חברת בניית אתרים קיבעו יחד עם בעלי החברה לוח זמנים אופטימאלי להשלמת הפרויקט. כמו כן, דרשו מנציגי החברה להעמיד לרשותכם יכולת מעקב ופיקוח על ביצוע העבודה, וזאת על מנת שתוכלו לבחון את אופן ההתקדמות בכל רגע נתון.
    טיפ קטן –גדול: ברגע קביעת לוחות הזמנים, מומלץ לפצל את הליך העבודה למספר שלבים, כאשר לכל שלב יוגדר לוח זמנים משלו, וזאת על מנת לא לחכות עד לרגע האחרון ולקבל תוצרים שאינם עומדים בצפיות שלכם.
חברת בניית אתרים - סקר שוק והשוואת מחירים

הליך בניית אתרים הינו הליך מורכב, שלעיתים יש קושי לתמחר אותו מראשיתו ועד סופו באופן מדויק, וזאת בשל אילוצי פיתוח כאלו ואחרים, המתווספים לתהליך. בכל מקרה, הקפידו לפנות למספר חברות בניית אתרים המתמחות בתחום, ודרשו מהם להציג בפניכם הצעת מחיר כוללת על פי הנתונים שתעבירו אליהם במהלך פגישות העבודה המוקדמות, ועל פי המלצותיהם המקצועיות.
בסופו של דבר, המחיר איננו אמור להוות שיקול מרכזי בבחירת החברה, אך הוא בהחלט יציג בפניכם מדד לבחינת הצעות המחיר השונות שתקבלו.
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: