בניית אתרים

הקמת בלוג אישי באתר

28/05/2014 02:45:00
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר

כשזה נוגע לענייני בניית אתרים , נהוג לחשוב שבלוג זה משהו מאוד אישי שכותבים עבור חברים ומכרים קרובים. אולם, בלוג אישי יכול להועיל גם לעסקים המבקשים לעדכן את לקוחותיהם בעדכונים חמים ובתחום של בניית אתרים – בלוג יכול לסייע לאתר להיתפס כאיכותי יותר בעיני מנועי החיפוש בכל הנוגע להחלטה אם לקדם את האתר בתוצאות החיפוש או לא.

 

בניית אתרים עם בלוג אישי

שילוב בלוג באסטרטגיית בניית אתרים יכול להועיל בדרכים הבאות:

  1. יצירת תוכן עשיר באתר
  2. משיכת גולשים לכניסה חוזרת לאתרכם עבור תוכן שמתעדכן תדיר
  3. אפשרות לעורר דו שיח עם הגולשים ע"י אפשרות של טוקבקים.

 

מצד שני, בניית אתרים עם בלוג שאינה מושכלת וקפדנית יכולה גם להזיק:

  1. באפשרות של טוקבקים - תוכן שלא אתם כתבתם ייצג את אתרכם ויש לבצע בקרה שוטפת כדי לוודא שאינו פוגעני, מסית או נוגד בדרך כלשהי את חוקי התוכן ברשת.

 

למי מתאימה בניית אתרים עם בלוג אישי

עסק גדול Enterprise) ): עסקים גדולים יכולים להיתפס כידידותיים יותר ע"י שיתוף של תמונות, עדכונים, הגיגים וכו', בבלוג אישי.

 

עסק בינוני ( S&B ): עסקים בינוניים המשלבים בלוג במערך בניית אתרים באופן שוטף יכולים גם לשמור על טון ידידותי וגם לצבור עוד גולשים נאמנים.

 

עסקים קטנים ( SoHo ): בלוג אישי מועיל במיוחד לבעלי עסקים קטנים שרוצים לקדם את האתר וגם לצבור קהל של קוראים על בסיס קבוע. ע"י שיתוף בהווי החברה לצד חשיפת הפעילות המקצועית, ניתן לזכות בהזדהות ואהדה מהלקוח.

 

בניית אתרים - טיפים לכתיבת בלוג:

  • טוקבקים: הגדירו את ברירת המחדל כך שטוקבקים יפורסמו רק לאחר אישור של מנהל התוכן.
  • נושאים לשיתוף: ועידות עסקים בהן נכחתם, מוצרים חדשים שיצאו, המלצות של לקוחות מרוצים, כתבות מקצועיות, שיתופי פעולה עם לקוחות או ספקים (בהסכמת הצד השני).

 

לסיכום, בניית אתרים המשלבת בלוג אישי אותו כותב מנכ"ל, עובד בכיר או מנהל תוכן בחברה יכול למשוך גולשים להיכנס ולקרוא וכן לשמש כן דף תוכן המעלה את ערך האתר מבחינת קידום. אם יש לכם מה לחדש ללקוחות שלכם לפחות פעם בשבוע כדאי לשקול בלוג אישי.