בניית אתרים

צאט תמיכה

26/03/2009 00:00:00
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר
צ'אט מכירות ותמיכה
 
CounterBell - צאט תמיכה ומכורות בזמן אמת
אודות ATP CounterBel  |  תכונות המערכת  |  הורדת התוכנה

tr>td>
מסך ניהול ראשי
עמוד זה מאפשר ניהול שוטף וידידותי של המערכת ומרכז את מגוון האפליקציות שמציעה התוכנה. העמוד מכיל סרגל כלים עליון דרכו ניתן להגיע לכל עמוד וכרטיסיית מידע במערכת, כרטיסיית גולשים לצפייה רצופה בנתוני הגולשים, סטטוס תומך ,תפריט פעולות תומך ותצוגת עמודים באתר.

כרטיסיית גולשים:
בחלקו הימני העליון של העמוד הראשי מופיעה כרטיסיית גולשים המציגה נתונים על הגולשים באתר. הכרטיסייה מחולקת ל- 3 טבלאות נתונים שבחירתן מתבצעת על ידי לחיצה על הלשונית המבוקשת .
ניהול תומכים
עמוד "ניהול תומכים" מציג רשימת משתמשים מפורטת ומאפשר שליטה במאגר המשתמשים במערכת ה-Counter bell"" בחברה. המערכת מאפשרת להגדיר 2 רמות משתמש: א. מנהל – בעל שליטה מלאה בממשקי המערכת. ב. תומך רגיל – בעל הרשאות מוגבלות.
סטטיסטיקות תמיכה
המערכת מציעה לבעלי האתר שירותי סטטיסטיקה על פעילות המערכת באתר ועל פעילות התומכים. ממשק הסטטיסטיקה מציג נתונים לפי שני חתכים: 1. סטטיסטיקה לפי תומכים. 2. סטטיסטיקה לפי חודשים. שתי לשוניות הממוקמות בחלק הימני העליון של העמוד מאפשרות בחירה בחתך המבוקש. העמודים מורכבים מ-4 חלקים עיקריים: 1. חלון עליון לצפייה בנתונים גראפיים. 2. חלון תחתון לצפייה בנתונים מספריים. 3. סרגל אמצעי למקרא הנתונים הגראפיים ובחירת תאריך. 4. סרגל תחתון לקביעת התצורה הגראפית (קו דו מימדי, פאי דו פאזי...).

נתוני דפדוף באתר
עמוד זה מציג נתוני גלישה בעמודים השונים של האתר. עיבוד הנתונים מתבצע במהלך תמיכה פעילה בלבד של אחד או יותר ממשתמשי המערכת.