| מסך הניהול הראשימסך הניהול הראשי של המערכת כולל פקדים המאפשרים לבצע פעולות שונות במערכת, נתונים אודות השימוש במערכת, מספר אנשי הקשר במאגר, ומספר שליחות שבוצעו. בנוסף, ניתן לדפדף בין קבוצות אנשי הקשר השונות ולעיין בפרטי הרשומים בהן. |
|
| מסך איתור אנשי קשרמסך זה מאפשר לאתר אנשי קשר בפשטות על ידי הזנה של פרטים שונים כגון: כתובת דואר אלקטרוני, שם פרטי, שם משפחה וכו'. דרך מסך זה ניתן להוסיף ולהסיר אנשי קשר לדיוורים השונים ולערוך את פרטיהם.
|
|
| כרטסת לקוחבכרטסת לקוחות ניתן לערוך ולהוסיף את פרטיו האישיים של איש הקשר, הוספתו לדיוור, שיוכו לקבוצות הדיוור השונות ובנוסף לערוך פרטים מותאמים אישית לפי הגדרת מנהל המערכת כגון: סוג רכב, חיית מחמד, מידת נעליים או כל פרט אחר אותו תבחרו לתעד.
|
|
| עריכת עלון הדיוור (ניוזלטר)מסך זה מאפשר הכנת ניוזלטר, תוך שימוש בממשק ידידותי המאפשר עריכת מלל, הוספת תמונות, טבלאות, צירוף קבצים ועוד. כל קבצי המדיה (תמונות, סרטים, מסמכים וכ') נשמרים על השרת, דבר המבטיח כי הדואר שישלח ללקוח יהיה קל במשקלו, מקצועי ויצמצם את מספר פרטי הדואר שיחסמו על ידי המשתמשים ותוכנות הסינון השונות.
|
|
| מסך הדיוורמסך הדיוור מאפשר לערוך רשימה של אנשי קשר או קבוצות אנשי קשר ולהכינם למשלוח. לאחר העריכה, תפתח המערכת מסך המסכם את מספר אנשי הקשר שנבחרו וסוג המשלוח שעומד להתבצע. לאחר אישור השליחה תחל המערכת בהכנת פרטי הדיוור ושליחתם לאנשי הקשר, כל איש קשר מדוור בנפרד כך שאיכות השליחה מבטיחה הגעה למספר אנשי קשר מירבי ומניעת חסימה על ידי תוכנות סינון שונות.
|