בניית אתרים

מקדמים אמנות בפרויקט משותף עם וואלה!שופס והום גאלרי

30/06/2010 00:00:00
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר

יצירות אמנות, גם כאלה של אמנים גדולים וידועים, כבר מזמן אינן נחלתם של בעלי הממון. טכניקות מתקדמות של רפרודוקציה והדפסה הובילו למהפכה בצריכת אמנות קלאסית ומודרנית והשלב הבא הוא שילוב רשת האינטרנט והגברת הנגישות והאפשרויות העומדות בפני הקהל.

Home Gallery היא רשת חנויות אמנות המשווקת הדפסי תמונות של אמנים מובילים (ציירים וצלמים), אמנות פלסטית ואמנות שימושית מקורית (קדרות, כלי בית, תכשיטים, מנורות ועוד). רשת החנויות נשענת על מערכת מסחר מקוונת, הכוללת אתר אינטרנט וחנות-גלריה, שתתפתח בעתיד לרשת חנויות בפריסה ארצית.
האתר והגלריה כוללים אלפי עבודות אמנות של אמנים קלאסיים ומודרניים, אותן ניתן להדפיס ולמסגר לתמונות באיכות מוזיאלית בגדלים שונים. בנוסף, כולל האתר מידע רב על עולם האמנות, ביוגרפיות של האמנים ועוד.

מערכת הגלריות הייחודית פותחה על בסיס מערכת המסחר האלקטרונית הותיקה והמצליחה מבית ATP-LOGIC  קניון און-ליין. המערכת הותאמה במיוחד לצרכי המסחר באמנות והיא מאפשרת הדפסה על קנבס של תמונות בהתאמה אישית ומדויקת מבחינת גודל, חומר ההדפסה (קנבס, נייר פיין ארט, נייר פוטו), מסגרות מגוונות, סוג השוליים ועוד. המערכת מאפשרת הדמיה חזותית של התמונה עם כל האלמנטים הנבחרים, כולל פרופורציות מדויקות בין התמונה למסגרת, באופן היוצר המחשה ברורה של התוצאה הסופית.
ייחודה של הרשת ושל המערכת הוא השילוב בין רכישה On-line (כהזמנה מהמחשב בבית) לרכישה Off line בחנות הגלריה, שגם היא מתבצעת דרך אותה מערכת מקוונת המשמשת כבסיס האתר, בתיווכם של אנשי המקצוע בחנות הגלריה. בחנות ניתן להזמין מתוך קטלוג היצירות באמצעות עמדת הזמנות ממוחשבת ולקבל את היצירה המוכנה במקום.
המיזם הייחודי, המשותף ל ATP-LOGIC-, Home Gallery ו-וואלה!שופס מאפשר לרכוש את התמונות ופריטי האמנות גם דרך אתר גלריות ייחודי שפותח עבור אתר המכירות וואלה!שופס, באופן המגביר את החשיפה והקידום של אמנות ישראלית ובינלאומית ומרחיב את קהל הצרכנים הפוטנציאלי. 

אתר פרויקט וואלה!שופס: www.homegallery.co.il
אתר פרויקט הום גאלרי: http://gallery.wallashops.co.il