בניית אתרים

פיתוח אפליקציות פייסבוק

26/07/2010 00:00:00
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר
שירות חדש ב ATP-LOGIC: פיתוח אפליקציות פייסבוק

בעולם העסקים היום הפכו הרשתות החברתיות לזירה שיווקית מרכזית. עם חצי מיליארד משתמשים רשומים ברחבי העולם, כל עסק שמכבד את עצמו, מחזיק בנוסף לאתר הבית, גם עמוד עסק בפייסבוק ואולי גם קבוצה.

השאלה המרכזית היא – מה עושים עם עמוד העסק?
האמנם הוא עובד בשבילכם או שהוא פשוט נמצא שלהם, רחוק מלממש את ייעודו השיווקי?
מה הקשר בין אתר הבית של העסק לבין העמוד בפייסבוק?

במסגרת שירות הלקוחות והקשר השוטף בין צוות  ATP-LOGIC לבעלי האתרים, הבחינו חברי הצוות בצורך שהתעורר בקרב הלקוחות לתת מענה לשאלות הללו וליצר עבורם נוכחות אפקטיבית ברשת החברתית המובילה בעולם.

כך נולד השירות החדש של ATP-LOGIC – יישומי פייסבוק ללקוחות החברה:

הקמת דף עסק בפייסבוק
במסגרת השירות החדש, צוות ATP-LOGIC מקים את עמוד העסק, מעצב את תמונת הפרופיל ומזין את התכנים הראשוניים המאפשרים הפעלה של העמוד.
בנוסף, ניתן לשלב באתר כפתורי like ותיבת תגובות המאפשרים לגולשים להגיב על תכנים באתר ובכך לחשוף את התוכן לכל חבריו ברשת החברתית.

הטמעת Social Plug-In (התוסף החברתי) באתר, המאפשר לגולש לראות מי מחבריו בפייסבוק אוהד את עמוד העסק של האתר ואף מאפשר לגולש להתחבר ולהצטרף בעצמו.

מערכת תוכן לפייסבוק
השלב הבא היה פיתוח אפליקציה ייחודית וחדשנית המאפשרת סנכרון תוכן בין האתר לבין עמוד העסק בפייסבוק.
האפליקציה הייחודית, שפותחה ע"י צוות ATP-LOGIC פותחת אינסוף אפשרויות שיווקיות מתקדמות ומנצלת את הפוטנציאל העצום של עשרות אלפי לקוחות הנמצאים ברשת החברתית הגדולה בעולם.
האפליקציה מאפשרת חשיפה של תכנים ייחודים מאתר הבית בעמוד העסק בפייסבוק, כשניהול עמוד העסק נעשה מתוך מערכת הניהול המוכרת של האתר, מבלי להשקיע משאבי זמן וכוח אדם על עדכון כפול. כך, כל מאמר או אייטם חדש שעולה באתר, מתעדכן אוטומטית בלשונית מאמרים מיוחדת בעמוד העסק בפייסבוק. כך שעמוד העסק נשאר מעודכן כל הזמן ומציף תכנים חדשים ל News Feed של כל אוהדי העמוד.

חנות בפייסבוק
בזכות האפליקציה החדשה מתאפשר סנכרון בין קטלוג המוצרים באתר ללשונית מיוחדת בעמוד העסק הפייסבוק, כך שלמעשה נוצרת חנות עצמאית בעמוד העסק בפייסבוק. ניהול החנות נעשה דרך מערכת הניהול באתר, כך שכל מוצר שנוסף לקטלוג, כל מבצע חדש, כל עדכון  - מתעדכן אוטומטית גם באפליקציית הפייסבוק.
הלשונית המיוחדת בעמוד העסק בפייסבוק מעוצבת באופן ייחודי ומאפשרת חשיפה מקסימלית של המוצרים לגולשים – מבלי שהם יצרכו לעזוב את פייסבוק ולהיכנס לאתר.
כאן (לינק לעמוד של דידי) ניתן לראות דומא מצוינת לקטלוג מוצרים המוצג בדף העסק בפייסבוק.

כאן ניתן לראות דומא מצוינת לקטלוג מוצרים המוצג בדף העסק בפייסבוק.