בניית אתרים

כמה מוצרים כדאי לשים באתר מכירות?

05/02/2012 00:00:00
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר
אתר מכירות הפך בשנים האחרונות לאמצעי שיווק והפצה מוביל בקרב עסקים רבים, גדולים כקטנים כאחד. העמדת אתר מכירות ברשת האינטרנט מעניקה לכל אחד ואחד מכם מגוון נרחב של יתרונות עסקיים הכוללים בין היתר: הגעה מהירה ואפקטיבית למגוון גדול של קהלי יעד רלוונטיים, מערכת מתקדמת לניהול מסחר מקוון, שיטות טכנולוגיות מתקדמות לתפעול מועדון לקוחות, העמדת סניף וירטואלי הפועל 24 שעות ביממה-7 ימים בשבוע ועוד.
אחת הסוגיות המעניינות ביותר בנוגע לאתרי מכירות מקוונים עוסקת בתחום אופן הצגת המוצרים וכמות המוצרים והשירותים המוצעים למכירה באמצעות האתר. מכיוון שכל אתר מכירות מעמיד לרשותם פלטפורמה רחבה לשיווק וקידום מוצריכם, מומלץ לבחון את הסוגיות הנ"ל באופן מקצועי ומושכל.
חזות ויזואלית לאתר המכירות שלכם
מחקרים שונים העוסקים בהרגלי הגלישה של כולנו מוכיחים שוב ושוב, שעיצוב האתר וחזותו הויזואלית מהווים נדבך מרכזי ודומיננטי בהצלחתו, הן בכמות הכניסות לאתר, הן בכמות הפעולות המבוצעות באתר על ידי הגולשים והן ברמת היקף העסקאות והרווחים שהוא מסוגל להנפיק לבעליו.
עיצוב אתר מכירות חייב להתבצע בהתאם אישי לצרכיו העסקיים של האתר, כמות המוצרים בו ואופן פעולת ממשקי המכירה. אתר מכירות פונקציונאלי שם דגש נרחב גם על אופן הצגת המוצרים באתר והפיכתם לאטרקטיביים ובולטים יותר בעיני כל גולש וגולש שהגיע לאתר.
מזמין, זמין ועושה את העבודה!
אתר מכירות מקוון, בניגוד לנקודת ממכר פיזית, אינו מוגבל בשטח האחסון שלו. כתוצאה מכך, אתם יכולים להעלות לאתר המכירות שלכם כמות אדירה וכמעט בלתי מוגבלת של פריטים, מוצרים ושירותים למכירה, אך באותה נשימה גם לקחת בחשבון את אופן סידור וקטלוג המוצרים השונים באתר, וכל זאת על מנת לאפשר ללקוחות האתר (קהל הגולשים), אמצעי נוח ופשוט להתמצאות באתר.
אחת הדרכים הנוחות והיעילות ביותר לעשות זאת, היא באמצעות תפריט ניווט ידידותי לגולש. תפריטי הניווט מיועדים לספק לגולש מידע נרחב אודות כלל המוצרים באתר ובאותה העת גם לאפשר לו לגשת באופן מיידי לכל אחד ואחד מהם.
אתר מכירות מוצלח הוא אתר המעמיד לרשות הגולש היצע נרחב של מוצרים ושירותים ובאותה הזדמנות גם מעניק לו אפשרות למצוא אותם ברחבי האתר ביתר קלות, בנוחות ובמהירות.
קטגוריות שונות ומה שביניהן...
חלוקת המוצרים באתר המכירות שלכם על פי קטגוריות נושא, תאפשר לכם ליהנות מאתר פונקציונאלי ומקצועי. בנוסף, תוכלו לאבחן נתונים סטטיסטיים שיצברו לאורך זמן על ובעזרתן לתכנן באופן מקצועי מבצעי שיווק וקידום מכירות לגולשי האתר (לדוגמא: אם זיהיתם שלקטגוריות מוצר שלכם ביקוש רב בקרב הגולשים, תוכלו להרחיב את היצע המחירים בקטגוריה זו ובכך להגדיל את הכנסותיכם).
פלטפורמת המסחר באינטרנט מאפשרת לכם לעשות שימושים יצירתיים במגוון נתונים ומאגרי מידע הנוגעים להרגלי הגלישה של המבקרים באתרי המכירות שלכם.
זכרו, אתר מכירות מוצלח הוא כזה המאפשר לבעליו לעשות שימוש מקצועי בכלל האלמנטים העומדים לרשותו.