בניית אתרים

בניית אתר תדמית ב-4 צעדי ענק להצלחה!

04/03/2012 14:14:35
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר
אתרי תדמית הינם האתרים הנפוצים והפופולאריים ביותר ברשת האינטרנט. אתרי התדמית הם למעשה מספר עמודי אינטרנט המספרים את סיפור המוצר, השירות או המותג העומד מאחוריהם. בניית אתר תדמית הוא הרבה יותר מבניית "כרטיס ביקור" וירטואלי והוא הרבה יותר מבניית "חלון ראווה" לבית העסק שלך, אתר תדמית הוא בראש ובראשונה, האפשרות שלך להשתלב בזירת השיווק, הפרסום והמכירות המרכזית ביותר בעולם העסקים המודרני.
בניית אתר תדמית חייבת להתבצע על פי כל כללי המשחק החדשים המניעים כיום את עולם העסקים. חוקי המשחק החדשים מערערים את מעמדם של לא מעט מותגים וחברות ענק, ולכן הליכי הבנייה ופיתוח האתר חייבות להיעשות בהתאם לחוקי האינטרנט (אותם מכתיבים בעיקר לקוחות המדיה- גולשי האינטרנט).
אתר תדמית ב-4 צעדי ענק להצלחה!
על מנת להעמיד לרשותך אתר תדמית איכותי, מקצועי ואפקטיבי, תידרש לפעול על פי ארבעת שלבי ההצלחה הבאים:
  1.  אפיון מקצועי של האתר- במסגרת בניית אתר תדמית נדרש הליך מקצועי של אפיון האתר. הליך זה כולל בין היתר את הגדרות מטרות האתר, הגדרות קהלי היעד המרכזיים והמשניים של האתר, הגדרת דרכי פעולות הגלישה בין עמודי האינטרנט באתר וכמובן, הגדרת היתרונות היחסיים של האתר בהשוואה לאתרים אחרים הפועלים ברשת בתחום עסקי זהה.
  2. פיתוח האתר- אתר תדמית חייב להעמיד לרשות לקוחותיו (גולשי האינטרנט) עניין טכנולוגי חדשני ורלוונטי בתחום בו הוא עוסק. פיתוח האתר כולל בין היתר: פונקציות גלישה, העמדת מערכת ניהול תוכן, פיתוח התאמות רלוונטיות לאתר ולמשתמשיו וכדומה.
  3. עיצוב האתר- בניית אתר תדמית חייבת להיעשות תוך שימת דגש מקצועית לכל התחום הויזואלי והחזותי של האתר. אתרי תדמית חייבים להעביר מסר קצר, ברור ואחיד בכל עמודי האתר. עיצוב האתר חייב להיעשות מתוך חשיבה קריאטיבית הכוללת בין היתר את עולמות התוכן באתר ואת חזותו הויזואלית.
  4. הנגשת האתר- אחד התחומים המובילים כיום בעולם האינטרנט הוא פיתוח אתרי אינטרנט הנגישים לרשתות החברתיות, למנועי החיפוש ברשת ולאמצעי הגלישה השונים (מחשב, טאבלט, אייפון וכדומה). הנגשת האתר מאפשרת לכם ליהנות ממוצר תדמיתי רב ערוצי המאפשר חווית גלישה מהירה, נעימה ונגישה.