בניית אתרים

קשר בין מערכת הניהול לקידום אתרים

29/03/2012 00:00:00
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר
בניית אתר אינטרנט המבוסס על מערכת ניהול תוכן מייקר את ההוצאה הראשונית עבור בניית אתר האינטרנט אך לאורך זמן מדובר על השקעה המחזירה עצמה ממספר כיוונים. באמצעות מערכת הניהול יכול בעל האתר לשלוט בהעלאת תכנים, תמונות ואף שינוי עיצוב או דפים שלמים באתר שלו ללא צורך בחברת בניית אתרים. אתר תדמית הנבנה בקוד HTML יחייב את בעל האתר לשכור שירותי חברת בניית אתרים לכל שינוי אותו הוא מעוניין לבצע באתר שלו מה שיגרום להוצאות נוספות ובסופו של דבר להוצאות רבות יותר מאשר אם היה בונה מהתחלה אתר אינרטנט הכולל מערכת ניהול תוכן.
הקשר לקידום אתרים
שליטה בתכני האתר והעלאת תכנים חדשים ומקוריים מביאים לקידום האתר על יד העכביש של גוגל. גוגל אוהב תכנים חדשים ומקוריים וסורק את האתרים מידי יום לשינויים הנערכים באתרים ולפי ממצאיו מעניק להם נקודות זכות ומכאן לקידום האתר בתוצאות מנוע החיפוש. ככל שהאתר דינמי, מושך גולשים השוהים בו ומפרסם מאמרים או תכנים איכותיים ומקוריים כך זוכה האתר לנקודות זכות ולקידום. מערכת ניהול תוכן הבנויה היטב מאפשרת לבעל האתר או לאיש קידום האתרים המועסק על ידי החברה לנהל בקלות את התוכן, להוסיף, לשנות ולפרסם מאמרים חדשים ובכך לתרום לקידום האתר.
שינוי תגיות
באמצעות מערכת ניהול תוכן ניתן לשלוט על תגיות המטה של האתר. תגיות אלה חשובות בעת קידום אתרים מכיוון שהן משמשות כמילות מפתח בעל חיפוש במנוע חיפוש. הוספה או גריעת תגיות באמצעות מערכת ניהול האתר תתרום לקידום האתר בתוצאות מנועי החיפוש.
הוספת קישורים
כלי חשוב בקידום אתרים הוא נושא החלפת והוספת קישורים. העכביש של גוגל אוהב אתרים להם קישור לאתרים הנחשבים יוקרתיים. כך יכול אתר חדש לקבל נקודות זכות ולקבל קידום אורגני בתוצאות החיפוש. מערכת ניהול אתר המאפשרת הוספת קישורים תורמת לקידום האתר.
אסיפת מידע
מערכת ניהול תוכן המכילה בתוכה תוכנות סטטיסטיות תשמש את מקדם האתרים לאיסוף מידע ממנו יוכל להסיק אילו פעולות לבצע דרך מערכת ניהול התוכן על מנת לקדם את האתר בתוצאות מנועי החיפוש.