בניית אתרים

איך לבחור חברת בניית אתרים?

17/04/2012 00:00:00
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר
אתרי אינטרנט הינם אחד מהכלים השיווקים החזקים והחשובים ביותר של עסקים וחנויות היום. האינטרנט החליף לא רק את האמצעים המיושנים יותר של חיפוש מידע, אלא הפך לכיכר העיר החדשה - בו כולנו מחליפים דעות, רעיונות ועצות. אם אתם בעלי עסק או חברה ואין לכם עדיין אתר, מטבע הדברים אתם בוודאי כבר מתעניינים בנושא של בניית אתרים, ובשאלות הקשורות להוצאות שוטפות, ניהול האתר וכדומה.
חברות שונות, רמה שונה
בגלל הביקוש הרב, חברות העוסקות בתחום של בניית אתרים צצות כמו פטריות אחרי הגשם - ההיצע הוא כה גדול, שניתן להתבלבל בקלות. האמת היא, שהחברות השונות יציעו לכם אולי חבילות שנשמעות דומות - עם טווח מחירים דומה ותנאי שימוש דומים, אך ההבדל באיכות של המוצר אשר תקבלו הוא משמעותי מאוד.
הרושם הראשוני - כן קובע!
ובכן, הטיפ הראשון שנוכל להציע בעניין זה, הינו - הקשיבו לאינטואיציה שלכם. הרושם הראשוני של האתר של חברת בניית אתרים עצמה, הינו חשוב מאוד. האם זהו אתר מעוצב ונעים לעין? מהי האיכות של הגרפיקה? האם הצבעים הינם צעקניים ופשוטים או האם ניכר לעין שמישהו הקדיש זמן ומחשבה למראה של האתר? אתר בעל גרפיקה ירודה מצביע על חברה חובבנית, שסביר שלא תשקיע הרבה גם באתר שלכם, ולכן עדיף לוותר על שירותיה.
תוצאות בשטח
חברה מקצוענית של בניית אתרים יודעת שתוצאות טובות מדברות בעד עצמן. חפשו באתר של החברה את דף הלקוחות, אשר מציג את השמות הגדולים אשר עובדים איתה. בדרך כלל יהיה מצורף גם קישור אל האתר של כל עסק או חברה שלהם כבר נבנה אתר מוצלח - עשו מאמץ וגלשו באתרים הללו! בדקו את איכות הגרפיקה ואת איכות הטקסטים שבהם, ובדקו גם עד כמה הם נוחים לשימוש של הגולש הממוצע.
התאמה לקהל היעד
וטיפ אחרון לפני סיום - מומלץ לוודא שלמשרד איתו בחרתם לעבוד ישנו גם ניסיון כלשהו עם בניית אתרים עבור קהל יעד אשר דומה לקהל היעד שלכם - כך תדעו שהאתר יהיה בעל העיצוב והאווירה הנכונים, ויצליח לקנות את לב הלקוחות הפוטנציאלים החדשים שלכם.