בניית אתרים

בניית חנות וירטואלית בהתאמה אישית

17/04/2012 00:00:00
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר
חנויות וירטואליות הינן חנויות אשר מגלגלות כיום יחד מחזורים של סכומי עתק, כאשר חלק נכבד של הפעילות העסקית העולמית מתרחשת הלכה למעשה ברשת. בניית חנות וירטואלית חייבת לקחת בחשבון את המאפיינים השונים של כל חנות וחנות, ולהתאים אותה לקהל היעד. המטרה הסופית של כולן היא כמובן למכור את המוצר אותו מבקשים לקדם, אך ללא התאמה אישית של העיצוב והסגנון, הדברים מהווים ברכה לבטלה.
קהל היעד
השלב הראשון של בניית חנות וירטואלית היא להגדיר את קהל היעד. האם אתם פונים אל פלח שוק מסוים וספציפי (כמו נערות צעירות, למשל) או שמא אתם מבקשים לפנות אל הקהל הרחב עם מוצרים אשר יתאימו לכל בית? הגדרה טובה של קהל היעד תעזור לכם לבנות אתר אשר ישקף את הטעם של קהל זה עצמו, וזוהי הזדהות שעומדת בבסיס של יכולת המכירה און ליין.
סגנון ואווירה
הסגנון והאווירה של האתר צריכים לקחת בחשבון, אם כן, את הטעם של קהל היעד, אך גם את האווירה שהייתם רוצים לייחס למוצר. מיתוג נכון הינו כלי חשוב של קידום מכירות, והוא תקף גם באינטרנט! רוצים לשדר רוגע ושלווה? בניית חנות וירטואלית עבורכם תעשה בקו נקי ונעים לעין, ובצבעים שקטים. אם אתם מעוניינים לשדר עדכניות וצעירות, מאידך, ייתכן שתעדיפו אתר עם יותר סרטונים, תמונות ואפשרויות להעלאת תוכן של גולשים.
קטלוג המוצרים
בניית חנות וירטואלית נועדה בראש ובראשונה למכור את המוצרים שלכם. מכיוון שתמונה טובה מאלף מילים, וודאו כי השתמשתם בצילומים איכותיים במיוחד, אשר באמת מצליחים להעביר משהו מהאופי של המוצר (ומומלץ גם לאפשר קלוז אפ או צילומי תקריב, כשהדבר רלוונטי). יחד עם זאת, אל תוותרו גם על טקסטים איכותיים, ובעיקר עשירים במידע אמיתי שעשוי לעזור לרוכש.
אמינות
החנות הוירטואלית שלכם חייבת לשדר אמינות לגולשים, על מנת שאלו ישימו בכם את מבטחם, ויבצעו רכישה. וודאו שאתם משתמשים בכל אמצעי הבטיחות העדכניים ביותר שיש, ואל תשכחו לציין זאת בבירור גם בפני הגולשים. נוסף על כך, מומלץ מאוד לפרסם גם את נוהל ההחזרה שלכם, על מנת להפיג חששות מראש.