בניית אתרים

קידום אתרים בקהילות

14/05/2012 15:18:00
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר
ברחבי רשת האינטרנט תוכלו למצוא מספר רב של רשתות חברתיות וקהילות גולשים שונות. בניית אתרים כאלו מאפשרת לכם לנהל את צרכי קידום האתר שלכם על הצד הטוב ביותר, תוך כדי "ניצול" מרבי של תשתיות האינטרנט הקיימות בתחום זה.
בניית אתרים לקהילות באינטרנט היא הגדרה כוללת למגוון נרחב של עמודי אינטרנט העוסקים בתחום מסוים ופונים לקהל יעד ספציפי המתעניין בתחום אחד ספציפי (לדוגמא: קהילות אינטרנט בקרב רוכבי האופניים). פעילות ממוקדמת ורלוונטית בקרב הרשתות החברתיות וקהילות האינטרנט השונות, תאפשר לכם ליהנות מיצירת קשר סמוי וגלוי של השירותים והמוצרים המוצעים על ידיכם בפני קהל גדול ונרחב הרלוונטי לתחום עיסוקכם.

מספר דגשים לצרכי בניית אתרים וקידום ברשתות החברתיות
קידום וכן בניית אתרים להשגת מטרותיכם העסקיות ברשתות החברתיות חייבים להתבצע תוך כדי התאמה אידיאלית בין המוצר או השירות אותו אתם מקדמים לבין הצרכים השונים של האנשים המרכיבים את הקהילה בתחום עיסוקכם. להלן מספר דגשים שיעזרו לכם למנף כל פעולת בניית אתרים וקידומם במסגרת הרשתות החברתיות:
  • מעקב מקצועי ותכנית עבודה
    כמו בכל תחום אחר, גם בתחום הפעילות לצרכי בניית אתרים וקידומם ברשתות החברתיות, תידרשו להפעיל מעקב מקצועי אחר הגולשים השונים השייכים לקהילה אליה אתם רוצים לפנות. עקבו לאורך תקופה ממושכת אחר הפעילות המתקיימת על ידי הגולשים השונים המרכיבים את קהילת האינטרנט המיועדת והרלוונטית לכם, למדו היטב מהם הצרכים של אנשי הקהילה, מה הם הדרישות המקצועיות שלהם בתחום הרלוונטי לגביכם, והעמידו לרשותכם תכנית פעולה ארוכת טווח עבור בניית אתרים כחלק אינטגראלי מהקהילה.
  • צרו לעצמכם רשימת מדוורים
    אחת השיטות הפונקציונאליות ביותר לצרכי קידום אתרים לאחר בניית אתרים במסגרת הרשתות החברתיות, היא יצירת רשימת חברים איכותית ורלוונטית לתחום עיסוקכם. לרשימת החברים שלכם תוכלו להפנות הצעות קונקרטיות ורלוונטיות במגוון נרחב של נושאים הקשורים לתחום עיסוקכם, וזאת במידה ואתם מבצעים זאת בצורה יצירתית, מעניינת ואטרקטיבית.
  • בניית אתרים קישורים וקשרים...
    כל קהילות הגולשים והבסיס המרכזי של הרשתות החברתיות מונח על תשתיות השיתוף והעברת המידע בין גולש לגולש באופן פרטי ועצמאי (ללא צורך בגוף המכוון את הגולשים). בניית אתרים וקידום אתרים באמצעות הפעלת קישורים לתכנים רלוונטיים מטעמכם (הנמצאים בעמודי האינטרנט של אתר הבית שלכם), יכול להוביל אתכם להצלחה המיוחלת. כמו כן, בניית אתרים עם קישורים איכותיים ורלוונטיים תורמים רבות לקידום שלאחר בניית אתרים במנועי החיפוש השונים, וזאת בתנאי שהם מתבצעים באופן מקצועי וראוי.
  • בניית אתרים והפצת תוכן
    כיום, עומדים לרשותכם מגוון נרחב של כלים וכפתורי שיתוף המוצעים לכם על ידי הרשתות החברתיות הגדולות והקטנות כאחד. השתמשו בכל הכפתורים הרלוונטיים לגביכם ובעת בניית אתרים הוסיפו פונקציות אלו כדי ליצור סביב האתר המקצועי שלכם רשת שלמה של גולשים רלוונטיים, או כאלה שיכולים להוביל לקוחות פוטנציאלים אל עמודי הבית שלכם.
  • בניית אתרים מושכים - יצירתיות זה שם המשחק
    הרשתות החברתיות ואופי הרגלי הגלישה בהם מחייבים אתכם לפעול מתוך טקטיקות קידום אתרים ושיווק המדברות ב"גבוה העיניים". אל תנסו להתחכם יתר על המידה, הישארו מקוריים, יצירתיים ופשוטים לאורך כל הדרך הן במהלך בניית אתרים והן בעת קידומם.