בניית אתרים

טיפים לפיתוח ייעודי של אתרים באינטרנט

14/05/2012 00:00:00
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר
הפיכת רשת האינטרנט לאמצעי המדיה המוביל ביותר, מחייב הן את העוסקים במלאכת הבנייה ועיצוב האתרים, והן את בעלי האתרים עצמם, לחדש, לגוון, לרענן ולהפתיע בכל פעם מחדש את קהל הגולשים. פיתוח אתרים הינה הגדרה כוללת למגוון פעולות שונות, אותן מיישמים מתכנני האתר כחלק אינטגראלי מבניית האתר, וכל זאת למטרת התאמת האתר לצרכי קהלי היעד, תפעול האתר באופן המקצועי ביותר ועוד.
בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות שימושיות שיאפשרו גם לכם ליהנות מהליך פיתוח אתרים פונקציונאלי ואופרטיבי לדרישות המקצועיות השונות של אתר האינטרנט שלכם.
  • אתרי אינטרנט מבוססי מערכת ניהול- מערכות הניהול הינן כלי עבודה פונקציונאלי למטרות עדכון האתר, שינוי תכניו השונים, הוספת עמודי אינטרנט לכל צורך ועוד. כיום, ניתן להתאים את מערכת הניהול לכלל צרכי הניהול השוטפים של האתר. ממשקי מערכות הניהול המתקדמות מעניקות לכם מגוון נרחב של "כלי עבודה" מתקדמים לצרכי ניהול ועדכון האתר באופן הפשוט, הנוח והמהיר ביותר.
  • פיתוח אתרים באמצעות התאמת דפדפנים לסביבת הגלישה- עם כניסת הטלפונים החכמים ומכשירי הטאלבט אל תוך חיינו, הרגלי הגלישה של כולנו נמצאים במגמת שינוי. במסגרת פיתוח אתרי אינטרנט, בניית אתרים וכדומה, תוכלו להתאים את האתר למסכי הטלפונים החכמים והטבלאטים השונים, תוכלו להתאים את האתר לסוגי הדפדפנים השונים ועוד. 
  • עיצוב ממשקי גלישה- עיצוב ייחודי של אתר הבית שלכם, מאפשר לכם ליהנות ממיתוג ישיר ועקיף של המוצרים או השירותים השונים המוצגים באתר הבית שלכם. כיום, עומדים לרשותכם מגוון נרחב פתרונות עיצוב העושות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובמגוון פונקציות מקצועיות הכוללות בין היתר: סאונד, אנימציה, ויזואל וכדומה. 
  • מערכות מתקדמות לצרכי הארכת זמני הגלישה באתר-כיום, עומדים לרשותכם מגוון כלים שמטרתם היא להאריך את זמני הגלישה הממוצעים באתר הבית שלכם ובכלל. כלים אלו הינם פרי פיתוח יצירתי והבנת צרכי הגולש בעת הביקור באתרכם. חברות אינטרנט מקצועיות העוסקות בתחום פיתוח אתרים, יעמידו לרשותכם את היצע המוצרים האידיאלי והמותאם אישית לצרכי האתר הבית שלכם בנושא זה, הכולל בין היתר: מערכות צ'ט לצרכי השארת פרטי הלקוח ותחום ההתעניינות שלו, מנוע חיפוש פנימי בתוך האתר לצרכי איתור מיידי של קטגוריות שונות ועוד. 
  • תחזוקה שוטפת ואחסון אתרים- אתר אינטרנט חייב להיות זמין ונגיש עבור כל גולש ובכל רגע נתון. כיום, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של פתרונות תחזוקה ואחסון לכל אתר ובכל גודל. 
  • רשתות חברתיות- תחום הרשתות החברתיות הינו אחד התחומים הפופולאריים ביותר בהרגלי הגלישה של כולנו. כיום, יותר ויותר אתרים עושים שימוש ברשתות החברתיות למגוון נרחב של צרכי קידום ושיווק האתר. בנוסף, עומדות לרשותכם מגוון טכנולוגיות המאפשרות לכם להפוך את אתר הבית שלכם למקוד התרחשות קהילתי באמצעות הפעלת מערכת פורומים, ניהול מערכות דיוור אלקטרוני מתקדמות (ניוזלטר), ופיתוח אתרים קהילתיים לצרכי הארגון, החברה או העסק.