בניית אתרים

בניית אתרי רשתות חברתית

08/07/2012 17:33:16
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר
רשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לדינמית יותר, שיתופית יותר ובעיקר הרבה יותר פעילה בתחום הרשתות החברתיות. עם כניסת הרשתות החברתיות אל תוך חיינו, התשנו הרגלי הגלישה והצריכה של כולנו, וזאת בנוסף לשינויים פוליטיים כאלו ואחרים שנזקפים לזכותן של הרשתות החברתיות.

בעידן ה-WEB 0.2 , ניתן לייצר תהליכי בניית אתרי רשתות חברתיות למגוון נרחב של מטרות עסקיות, ובכתבה שלפניכם תוכלו לקרוא על סוגי אתרים שונים המתבססים (בחלקם או במלואם) על עקרונות הרשת החברתית.

אתרי הכרויות

אתרי הכרויות הם סוג נפוץ של אתרים פעילים ברשת האינטרנט. אתרים אלו מפולחים על פי הגדרות קהלי יעד, והם מבוססים על מערכות מתקדמות המעניקות מספר רב של פונקציות שימוש לקהל היעד, החל מפתיחת כרטיס אישי, דרך ניהול הכרטיס ברמה השוטפת, שליחת הודעות אונליין לחברים נוספים באתר, שיחות צ'ט אחד על אחד, או לחילופין, שיחות צ'ט מרובי משתתפים, ועוד.
אתרי הכרויות מתבססים על עקרונות השיתוף באמצעות טכנולוגיות WEB 0.2, דבר המאפשר לכל גולש לשתף את יותר הגולשים באתר (או לחילופין, רק לבעלי הרשאות צפייה בכרטיסו) במגוון תמונות, סרטונים, תכני אודיו וכדומה אותם הוא מעלה לאתר.

אתרי אינדקס עסקים

אתרי אינדקס לעסקים בתחומים שונים הינם סוג נוסף של תהליכי בניית אתרי רשתות חברתיות. אתרים אלו יכולים להיות מיועדים לעסקים באזור גיאוגרפי מסוים, או לחילופין, לעסקים בעלי תחום עיסוק דומה זה לזה. אתרי האינדקס מאפשרים לכל בעל עסק להצטרף אליהם במסגרת רכישת שטחי פרסום באתר, כאשר עדכון הכרטיס העסקי יכול להתבצע אונליין על ידי בעל העסק. כיום, תוכלו לרכוש מערכות מובנות לצרכי תפעול והחזקת אתרי אינדקס לעסקים. מערכות אלו מאפשרות לכם ליהנות מניהול חכם ונוח של כל עמודי האינטרנט, ניהול ממשקי גלישה, ניהול כרטיסי העסקים השונים באתר, ניהול מערכות פרסום באתר, ניהול הפצת דוא"ל לחברי האתר, מאגר נתונים ונתוני סטטיסטיקה שונים שיעזרו לכם לקדם את האתר.

אתרי לוח

לוחות מסעדות, דירות, מכוניות, יד שנייה וכדומה הן כבר מזמן אתרי אינטרנט מובילים ומוצלחים ברשת האינטרנט. בניית אתרי לוחות על בסיס בניית אתרי רשתות חברתיות מאפשרות לכם ליהנות ממגוון נרחב של פונקציות מקצועיות, כגון: הוספת תגובות של קהל הגולשים, העלאת תמונות של המוצרים השונים מצד קהל הגולשים, פתיחת עמודי קנייה או מכירה לכל גולש וגולש, שיתוף מודעת הלוח ברשתות חברתיות ואתרים שונים ברשת ועוד. הקמת אתר לוחות מכירה וקנייה המתבסס על עיקרון השיתוף של הרשתות החברתיות, מסוגל לעזור לכם לקדם את האתר ביתר קלות ובמהירות ברשת, וכתוצאה מכך, להתחרות באופן שווה מול לוחות המכירה הגדולים ביותר הקיימים כיום במרחב הוירטואלי.

חנויות מסחר וירטואליות

אתרי מסחר אלקטרוני הם ללא ספק אחד מסוגי האתרים הנמצא במגמת עלייה מתמדת. אתרים אלו מאפשרים לגולשי האינטרנט השונים להיחשף למגוון מוצרים ושירותים שונים הניתנים לרכישה מיידית ואונליין. הקמת אתרי מסחר אלקטרוניים במסגרת בניית אתרי רשתות חברתיות, מאפשר לכם ליהנות ממגוון נרחב של מערכות מתקדמות, הן לניהול המוצרים והשירותים השונים המוצגים בעמודי האתר, והן לניהול ומעקב אחר פעולות רכישה של כל גולש וגולש.
בנוסף לכל סוגי האתרים המופיעים לעיל, תוכלו ליהנות גם ממערכות מובנות ליצירת אתרי תדמית ואתרים עסקיים נוספים. המערכות המובנות מאפשרות לכם לעשות שימוש מקצועי ואישי במערכות ניהול תוכן וניהול מסד נתונים, וכתוצאה מכך לשפר באופן מתמיד את יכולות האתר שלכם ואופן ביצועיו. אתרי אינטרנט מבוססי תוכן גולשים במסגרת טכנולוגיית ה-WEB 0.2  מעניקה לבעלי אתרים רבים אפשרויות נרחבות בתחום העשייה האינטרנטית.