בניית אתרים

כיצד יכול פורום להביא לך תעבורה חינם לאתר

15/08/2012 00:00:00
הגדל טקסטיםהקטן טקסטים
הדפס מאמר
בעלי אתרים שונים, עושים כל שביכולתם על מנת ליהנות מתעבורה מקסימאלית של גולשים. בין יתר הפעולות הנפוצות ביותר לצרכי הגברת הכניסות לאתר תמצאו: קידום באמצעות קישורים ממומנים במנועי החיפוש, קידום באמצעות מנוע החיפוש האורגני במנועי החיפוש, קידום האתר באמצעות קמפיין קישוריות נכנסות מאתרים אחרים ועוד.

אחת השיטות היעילות ביותר לצרכי הנעת גולשים לעבר האתר שלכם, היא באמצעות שימוש בפורומים שונים הקיימים ברשת, או לחילופין, באמצעות פתיחת פורום משלכם באחד מעמודי האתר. מכיוון שהפורום עושה שימוש במהות המרכזית של רשת האינטרנט (שיתוף מידע בין הגולשים), הוא מהווה את אחד הכלים השימושיים ביותר לצרכי קידום אתרים. חברות שונות העוסקות בתחומי בניית אתרים וקידום אתרים, ממליצות לקהל לקוחותיהן, לעשות שימוש נרחב בפורומים השונים המצויים ברשת לצרכי הגברת כמות הכניסות לאתר.

יתרונות השימוש בפורום

פורום איכותי בכל נושא שהוא, טומן בחובו מספר רב של יתרונות, המספקים לכל אחד ואחת מגוון נרחב של אמצעי פעולה לצרכי הגברת הכניסות לאתר שלכם. בין יתר היתרונות תמצאו:
  • דפי הפורום נסרקים באופן קבוע על ידי הרובוטים של מנועי החיפוש ומוגדרים באופן טבעי כעמודי אינטרנט לצרכי קידום במנועי החיפוש
  • פורומים איכותיים מרכזים לתוכם מספר רב של גולשים בעלי עניין מרכזי אחד הקשור באופן כזה או אחר לתחום בו עוסק האתר שלכם
  • ברוב הפורומים ניתן ליצור כרטיס משתמש באמצעות "חתימה קבועה" המאפשרת לכם להשאיר קישורים ישירים לעמודי האינטרנט השונים באתר שלכם  
  • הפורומים האיכותיים זוכים להתייחסות אובייקטיבית הן מצד הגולשים והן מצד מנועי החיפוש השונים, דבר העוזר לכם למתג את עצמכם כמובילים בתחומם.
יתרונות אלו ונוספים יכולים להוות "קרש קפיצה" משמעותי לכל אחד ואחת מכם, המעוניין לעשות שימוש בפורומים השונים לצרכי הגברת תעבורת הגולשים לאתר השונים שברשותכם.

שימוש נכון בפורום- כיצד?

השימוש האפקטיבי ביותר בפורום הוא למעשה מכלול של פעולות אינטרנט אותן תדרשו לבצע באופן שוטף וקבוע. הדבר הראשון שתדרשו לעשות הוא לבחור פורום מקצועי העוסק בתחום המוצר או השירות בו מתמחה אתר האינטרנט שלכם. ככל שתקפידו להופיע במספר רב של פורומים מאותו תחום מוצר, או לחילופין, בפורומים החופפים לתחום המוצר או השירות שלכם, כך תוכלו להרחיב את קהל הגולשים המיידיים שיכולים לבקר באתרכם.

הדבר השני שחשוב לשים לב אליו, הוא נושא החתימה הקבועה שלכם בפורומים אלו. הקפידו לבחור פורומים מקצועיים (בתחומכם), המאפשרים לכם ליצור שם חתימה קבועה משלכם, דבר המקנה לכם קישור מיידי לכל חברי הפורום. החתימה הקבועה מייצרת קישור לאתר שלכם, וכמו כן, מאפשרת לחברי הפורום ליצור איתכם קשר ישיר באמצעות תיבת ההודעות בפורום.

הדבר השלישי והמהותי ביותר מתקשר לאופן בו אתם מגיבים ופועלים בסביבת הפורום. ככל שתקפידו לייצר קשר ענייני ורלוונטי יותר לתחום בו עוסק הפורום, וככל שתספקו לקהל הגולשים מידע ענייני, רלוונטי ומקצועי, כך תוכלו להגביר את הנוכחות שלכם בין חברי הפורום, ועם הזמן להפוך לאסמכתא מקצועית בכל הקשור לתחום עיסוקכם. התנהגות לא ראויה, או לחילופין, התנהגות המבוססת על טקטיקת שיווק אגרסיבית, תוביל לתוצאות הפוכות, ולכן מומלץ לעשות שימוש ענייני ופרקטי בפלטפורמת הפורום לצרכי השיווק והקידום שלכם.

כאשר אתם באים להעניק מענה לשאלות ותשובות שונות המופיעות בפורום, הקפידו לעשות שימוש במילות מפתח מרכזיות הקשורות לתחום בו עוסק הפורום. שימוש מושכל ונכון במילות המפתח לצד הופעת קישורים ישירים לאתר אותו אתם מייצגים בפורום, יוביל לא רק להגברת התעבורה באמצעות פניית חברי הפורום לאתרכם, אלא גם לזיהוי מקור מהימן ומקצועי בתחומכם על ידי מנועי החיפוש. ברגע שהרובוטים השונים של מנועי החיפוש יזהו אתכם כמקור מהימן למתן תשובות בתוך הפורום, הם יקדמו באופן טבעי את הקישורים אותם אתם מייצרים בעמודי הפורום, דבר המוביל לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש, או קידום של דפי הפורום שנוצרו על ידיכם.

כיום, יותר ויותר בעלי אתרים, עושים שימוש בפורומים השונים ברשת, בין אם מדובר בפורומים חיצוניים ובין אם מדובר בפורומים המופיעים כחלק אינטגראלי מעמודי האתר שברשותם. הרשימות השונות המופיעות בפורום (אשר התפרסמו על ידיכם), הן ללא ספק אמצעי יעיל, נוח, זמין וזול להנעת גולשים לעמודי האינטרנט שלכם.