בניית אתרים מקצועיים המותאמים למידות הלקוח!
דף הביתo שירותים נוספיםo קידום אתרים,פרסום בגוגל

קידום אתרים ופרסום בגוגל

ATP LOGIC , בשיתוף פעולה עם חברת Google, מציעה תכנית חדשה וייחודית - Google Adwords. תכנית זו מאפשרת לך הצגת מודעת פרסום בולטת, גדולה ונבדלת מכלל שורות הפרסום האחרות, האחידות והשגרתיות.

במקום תשלום חודשי קבוע עבור הפרסום בגוגל, הנך משלם אך ורק על בסיס כניסות הגולשים למודעתך, תשלום עבור "קליק". ביכולתך להגדיר מראש את מספר הכניסות המרבי, על מנת שלא לחרוג מתקרת הוצאה מכסימלית, אותה תקבע מראש.

על מנת להשיג את התגובה המרבית למודעה, חברת ATP LOGIC תנהל עבורך את מסע הפרסום ב- Google AdWords. החברה תסייע בידך להגדיר את מילות החיפוש המדויקות לאיתור מהיר של מודעתך ותסייע בניסוחה, על מנת שתפנה לקהל היעד אליו הנך מעוניין לפנות ובכך תמנע אובדן פניות רצויות ותחסוך כניסות מיותרות.
ATP LOGIC תקיים מעקב שוטף אחר התגובות ותנתח עבורך את התוצאות. בעקבות ניתוח התוצאות תמליץ החברה, אם יידרש, על שיפורים ושינויים תקופתיים במודעה ובמילות המפתח שהוגדרו.




האם תוכנית AdWords של Google, המוצעת ע"י ATP LOGIC, נכונה עבור העסק שלי?

תוכנית ה- AdWords של Google מיועדת עבור חברות בכל גודל ובכל מסגרת תקציב. אנו מציעים למפרסמים באמצעותנו:

קהל היעד המתאים ביותר: מודעתך תיחשף לעיני הגולשים בעמודי החיפוש ו/או התוכן הרלוונטיים ביותר עבור מילות המפתח, אותן בחרת למסע הפרסום שלך. בחינת התוצאות תאפשר שיפור ההגדרות, אם יידרש.

שליטה על תקציבך: אתה קובע את העלות המקסימאלית לכל קליק ואת מסגרת התקציב היומי, והמערכת מפקחת עליהם אוטומטית, על מנת להבטיח שלעולם לא תשלם מעבר לרצוי לך או תחרוג ממסגרת התקציב.

תוצאות מרביות בהשקעה מינימאלית: הצעתנו זו מבטיחה את השילוב המושלם, בין הגעה בדיוק לציבור בו אתה מעוניין, לתקציב הפרסום של חברתך.

בקרה: חברת ATP LOGIC עוקבת אחר תוצאות מסע הפרסום, בוחנת ומציעה התאמות ושיפורים, במקום בו הם נדרשים ובעיתוי המתאים.

לחץ כאן על מנת לקבל מידע נוסף אודות תוכנית הפרסום ב- Google
איך מתחילים?
מלאו פרטים,ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
שם:
חברה:
טלפון:
אימייל:
קבוצת אתרים פלוס: